Lähde kuutamoseikkailulle Hilma-tädin kanssa!

Uusi lastenkirja vie seikkailulle ympäri ihanaa Helsinkiä. Hilma-täti ja Viltsu löytävät uusia kavereita ja ratkaisevat jännittävän mysteerin. Kiinnostaisiko sinua lähteä kuutamoseikkailulle?

Nora Lehtinen : Hilma-täti ja kuutamoseikkailu. Kansi: Anne Muhonen.

Nora Lehtisen kirja Hilma-täti ja kuutamoseikkailu kertoo Hilman ja Viltsun lämpimästä ystävyydestä. Hilman luona mikään ei ole niin justiinsa, kunhan asiat tehdään suurella sydämellä. Hän on mukana monessa ja päätyykin kaikenmoisiin seikkailuihin. Hilma ja Viltsu viettävät kesäpäiviä ympäri kaunista Helsinkiä, löytävät uusia kavereita ja selvittävät hupputyypin arvoituksen.

Nora Lehtinen on seikkailuja ja sivupoluille eksymistä rakastava kirjailija ja kolmen lapsen äiti. Anne Muhonen on vantaalainen kolmen lapsen äiti, kuvittaja ja toimittaja, joka rakastaa uppoutua kirjojen sivuille.

Teos: Hilma-täti ja kuutamoseikkailu
Kirjoittaja: Nora Lehtinen
Kansi: Anne Muhonen
Julkaisupäivä: 11.2.2021

Lisätietoja:

Viestintäjohtaja Vilja Perttola,
vilja.perttola@avain.net, puh. 040 755 3319
Avain, Suomen kirjastopalvelu Oy

Arvostelukappaleet: info@avain.net

Nora Lehtinen : Hilma-täti ja kuutamoseikkailu. Kansi: Anne Muhonen.