Laitoimme paremmaksi: S-market Kemiö ja Tupuri uudistuivat asiakastoiveiden mukaisesti

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO uudistaa tänä vuonna jopa seitsemän S-marketia. Uudistusten myötä ilmeistä tulee raikkaampia ja valikoimista yhä paikallisempia. 28. tammikuuta uudistuksia päästään juhlistamaan Kemiössä ja Salon Tupurissa.

Myymälöistämme löytyvistä paistopisteistä nappaat kätevästi mukaan tuoretta leipää sekä muita herkkuja.

S-marketeissa kautta maan on käynnissä laaja konseptimuutos, jossa myymälät viritetään huippuvireeseen esillepanon ja valikoimien kautta. Trendit ja sesongit tuodaan aiempaa vahvemmin esille. “Asiakkaamme ovat kovasti tykänneet uudistuksen aikaansaannoksista”, kertoo Salon seudun S-marketien ryhmäpäällikkö Juha Roos Someron viimevuotisten vastaavien uudistusten pohjalta.

S-marketit niin Kemiössä kuin Salon Tupurissa ovat kuunnelleet asiakkaiden toiveita myymälän uudistusten suhteen vuosien mittaan asiakaspalautteita kuunnellen sekä asiakkaiden kanssa käytyjen keskustelujen pohjalta. Nyt tulos molemmissa S-marketeissa on kaikkien nähtävillä. Sekä Kemiössä että Tupurissa on entistäkin herkullisempi hedelmä- ja vihannesosasto ja mehustamosta saa tuoreena puristetun mehun matkaan mukaan. Panimotuotteisiin tehtiin niin ikään laajennusta, ja valikoimissa on nyt runsaasti myös paljon toivottuja pienpanimotuotteita. Tupurissa täysin uusi paistopiste tuo lisää vaihtoehtoja leipävalikoimiin. Kemiössä paistopisteen herkut ovatkin olleet tarjolla jo edelliskesästä lähtien.

”Myymälämme on nyt monella tapaa entistäkin ehompi, mutta eniten ylpeitä olemme henkilökunnastamme, joka on ollut täysillä mukana uudistuksessa ja palaa halusta päästä esittelemään myymälää asiakkaillemme. Henkilökunnan innostus ja hyvä fiilis välittyy varmasti myös asiakkaillemme, iloitsevat Kemiön marketpäällikkö Jonas Blomqvist sekä Tupurin marketpäällikkö Mika Lindroos.

Uudistamisen myötä Tupurin ja Kemiönsaaren ihmiset saivat nyt uuden ilmeen mukaisen, raikkaan skandinaavisen oman kaupan. ”Molempien kauppojen ilme muuttui viihtyisämmäksi ja ajanmukaiseksi miljööpäivitysten myötä. Valikoiman suunnittelun pohjana oli alueen asukkaiden toiveet ja ostotottumukset, joita kuunnellaan edelleenkin herkällä korvalla, kuten aina on tehty. Juhlistamme avauksia turvallisuusnäkökulma huomioiden mm. pitkäkestoisemmilla eduilla, jotta uutta kauppa voi tulla ihastelemaan, kun se parhaiten omaan aikatauluun sopii”, kertoo Roos.

”Uudistus helpottaa ja nopeuttaa asioimista sekä parantaa asiakaspalvelun nopeutta myös käyttöön otettavien itsepalvelukassojen ansiosta. Lisäksi panostamme nopeaan syömiseen take away -palveluiden lisäämisellä”, kertoo Roos.

Myös kaikki ennestään tutut lisäpalvelut palvelevat edelleen. ”Osuuskaupalle on tärkeää kehittää paikallisten ihmisten omistaman kaupan palveluja”, toteaa Roos.

Mistä on kysymys – S-marketien konseptiuudistus

S-ryhmällä on Suomessa 440 S-marketia, jotka uudistetaan parin vuoden sisällä. Myymälämiljööt muuttuvat väljemmiksi, valoisammiksi ja modernimmaksi.
Valikoimia räätälöidään mahdollisimman hyvin paikallista kysyntää vastaavaksi.
Osassa myymälöissä tehdään myymälän perusparannusta ja kunnostusta muun muassa kylmäkalusteiden energiatehokkuuteen liittyen.

SSO:lla on kaikkiaan 11 S-marketia. Viime vuoden puolella SSO uudisti Someron sekä Vihdin Otalammen S-marketit. Tammikuussa uudistuvat S-marketit Tupuri ja Kemiö. Kevään aikana uudistetaan Lohjalla Kauppakeskus Lohen ja Tynninharjun S-marketit sekä Salossa S-market Perniö. Loppuvuodesta uudistuvat vielä kauppakeskus Plazan sekä Karkkilan S-market. Ensi vuoden alkuun jää vielä Lempolan ja Vihdin S-marketien uudistukset.

ryhmäpäällikkö, SSO:n S-marketit ja Salet salonseudulla, Juha Roos, puh. 044 7705 549

Lataa
Myymälöistämme löydät nyt entistäkin herkullisemman hedelmä- ja vihannesosaston. Kuvassa S-market Kemiön marketpäällikkö Jonas Blomqvist ja apulaismarketpäällikkö Jenny Börman.
Lataa
Uudesta mehustamostamme saat tuoreena puristettua mehua matkaan mukaan. Nähdään kaupalla! Kuvassa S-market Tupurin marketpäällikkö Mika Lindroos.
Lataa
Valikoimissa on nyt runsaasti myös paljon toivottuja pienpanimotuotteita.
Lataa

Nuorten arkeen hyviä hetkiä Hope ry:n kautta – SSO tukee toimintaa17.2.2021 14:02:40 EETUutinen

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n hyväntekeväisyyskampanjan avulla tuetaan paikallista lasten ja nuorten syrjäytymistä ehkäisevää työtä. Yhteistyössä asiakasomistajien kanssa etsittiin paikallista, lasten ja nuorten hyvinvointia edistävää tukikohdetta. Asiakasomistajien ehdottamien kohteiden joukosta valittiin tukikohteeksi Hope Lohja, jonka toimintaa SSO tukee 1000 euron lahjoituksella. Tempaus oli yksi muiden joukossa, sillä SSO tekee vuosittain vahvasti työtä paikallisten toimijoiden kanssa tehdäkseen missionsa mukaisesti kotiseudusta yhdessä paikallisten ihmisten kanssa parempaa paikkaa elää.

SSO tarjoaa kesätyötä 300 nuorelle - Tavoitteena tarjota yhtä monta positiivista työkokemusta22.1.2021 09:45:15 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO työllistää kesällä 2021 noin 300 nuorta. Kaksi kolmannesta SSO:n kesäpesteistä on yli 18-vuotiaille ja tämän lisäksi tarjolla on noin sata S-Kesis-paikkaa 15-17-vuotiaille, joissa nuoret tutustuvat työelämään vähintään parin viikon mittaisella jaksolla. Haku kesätöihin on käynnissä nyt. S-ryhmä on tänäkin vuonna yksi Vastuullinen kesäduuni -kampanjan pääyhteistyökumppaneista.

SSO keskittyy ruokaravintoloihin – Rikala Night Club lopettaa toimintansa5.1.2021 12:07:14 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on viime vuosien aikana uudistanut asiakastoiveita tarkasti kuunnellen kaikki ruokaravintolansa: Salossa Rikala Bar & Grillin sekä Antonion, Lohjan, Halikon ja Nummelan Prismakeskusten ravintolamaailmat sekä Lohjalla täysin uusina palvelevat ravintola Antonio sekä Toasti. SSO:n ravintolaperhe palvelee aamuvarhaisesta iltamyöhään ja kokonaisuus on suunniteltu siten, että ravintoloista on mahdollista löytää syötävää niin aamiaiselle, lounaalle, päivälliselle kuin iltamyöhäisellekin. ”Uudistettu ravintolaperhe on saanut paljon hyvää palautetta hyvistä mauista sekä viihtyisistä sisustuksistaan. Saadun palautteen perusteella päädyimme keskittymään jatkossakin ennen kaikkea hyviin makuihin ja leppoisaan viihtymiseen. Samalla päätimme luopua ainoasta yökerhostamme, Salon Rikala Night Clubin toiminnasta”, kertoo SSO:n asiakkuuspäällikkö Elina Pakkanen. Rikala Nicht Clubia on pidetty pandemia-ajan suljettuna. ”Halusimme toimia vastuullisesti ja pidimme yökerhon kevää