Laitoimme paremmaksi: S-market Manhattan 24 h tehtiin asiakastoiveiden mukaisesti

Uusin tulokas Turun S-markettien joukossa on S-market Manhattan – herkkujen keidas, joka ei nuku koskaan. S-market Manhattan avataan torstaina 14.5.2020 klo 10 täysin poikkeuksellisiin oloihin.

- Asiakkaat ovat odottaneet S-market Manhattanin avausta jo pitkään. Uusi, edullisen hintatason tarjoava ja ympärivuorokauden palveleva kauppa ruoan verkkokaupan noutopisteineen tuo vaihtoehtoja ja väljyyttä asiointiin. Koronatilanteesta johtuen avajaishulinoita ei nyt nähdä, mutta Manhattanin avauskahvit juodaan kyllä myöhemmin, toteaa kenttäpäällikkö Mika Aaltonen Turun Osuuskaupasta.

S-market Manhattan edustaa S-ryhmän uutta S-market-konseptia, joka toteutetaan Suomen kaikissa S-marketeissa parin seuraavan vuoden sisällä. Myymälään on tuotu S-marketin raikas uusi ilme, energiatehokkaampi kalusto ja paikkakuntalaisten toivomia palveluita.

Asiointi S-market Manhattanilla on helppoa ja tilaa riittää, sillä kaupassa on myyntipinta-alaa yli 2000 neliötä. Tuotevalikoima on hulppea. Yli 16 000 tuotteen joukosta jokainen löytää suosikkinsa.

Herkkuja joka makuun ja asiakkaita kuunnellen

S-market Manhattan keräsi asiakkailta toiveita uuden myymälän suhteen ja tulos on nyt kaikkien nähtävillä. Kaupassa on upea 16 metriä pitkä ruokatori, josta löytyvät hyvät valikoimat muun muassa tuoretta kalaa ja lihaa. Samoin hedelmä- ja vihannesosaston herkullisuuteen, monipuolisuuteen ja tuoreuteen on panostettu. Erityisesti Itsudemon paikan päällä valmistamat sushit, Fire Wokin aasialaisittain höystetyt wokit, Kulman Keittiön maukas kotiruoka sekä italialaistyyppiset herkkujäätelöt, Fazerin myymäläleipomo, Huhtamarkkinoinnin juustotiski ja 16-metrinen ruokatori nostattavat veden kielelle.

- Halusimme laittaa myymälän paremmaksi yhdessä asiakkaidemme kanssa. Olemmekin todella iloisia, että saimme yli 1 000 toivetta myymälää koskien ja pääsimme osan niistä toteuttamaan. Henkilökohtaisesti olen eniten ylpeä henkilökunnastamme, joka on ollut täysillä mukana uuden rakentamisessa ja palaa halusta päästä esittelemään myymälää asiakkaillemme, iloitsee marketpäällikkö Liisa Vainikainen S-market Manhattanilta.

S-market Manhattan työllistää 30 henkeä ja marketpäällikkönä toimii Liisa Vainikainen. Kaupan palvelutarjontaa täydentävät samasta kiinteistöstä löytyvät Alko, apteekki, kahvila, parturi-kampaamo ja SmartPost.

Turun Osuuskauppa, kenttäpäällikkö Mika Aaltonen, puh. 010 764 4063
S-market Manhattan, marketpäällikkö Liisa Vainikainen, puh. 010 764 4690