Laitoimme paremmaksi: S-market Otalampi uudistui asiakastoiveiden mukaisesti

S-market Otalampi on uudistunut ja siitä iloittiin henkilökunnan ja asiakkaiden hyvinvointi huomioiden, työn merkeissä. Myymälään on tuotu S-marketin raikas uusi ilme ja juuri meidän paikkakuntalaisten toivomia tuotevalikoimia.

”Halusimme laittaa myymälän entistäkin paremmaksi yhdessä asiakkaidemme kanssa. On todella hienoa, että saimme asiakaskohtaamisissa paljon toiveita myymälää koskien ja pääsimme niitä myös paljon toteuttamaan. Tuotetoiveita toteutettiin ja valikoimaa uudistettiin mm. panimojuomien, mehujen, sipsien, makeisten, texmexin sekä eläinruokien osalta. Myymälämme on nyt monella tapaa entistäkin ehompi, mutta henkilökohtaisesti olen eniten ylpeä henkilökunnastamme, joka on ollut täysillä mukana uudistuksessa ja on innoissaan päästessään nyt esittelemään myymälää asiakkaillemme”, kertoo läntisen Uudenmaan S-marketeista vastaava ryhmäpäällikkö Tomi Sorsa Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:sta.

Ympäristövastuun painoarvo toiminnassamme kasvaa hurjaa vauhtia, mutta onneksi olemme tehneet asian parissa pitkään töitä. Energiaa käytetään mahdollisimman tehokkaasti ja sekin vain uusiutuvista energialähteistä. Nyt uudistuneen Otalammen S-marketin suunnittelussa keskeisenä teemana on kestävää kehitystä tukevat ratkaisut ja jo aiemmin kaupassa on hyödynnetty mm. ovellisia, erittäin energiatehokkaita kylmäkalusteita sekä valaistus on hoidettu led-valoilla. Myymälässä on käytössä myös CO2-kylmälaitos, jossa käytetään hiilidioksidia ympäristöystävällisenä ja turvallisena kylmäaineena. Myös marketin katolle kesän aikana asennetut aurinkopaneelit on nyt valjastettu tuottamaan puhdasta energiaa.

Tuleva uudistus helpottaa ja nopeuttaa asioimista sekä parantaa asiakaspalvelun nopeutta mm. vielä tulossa olevien itsepalvelukassojen ansiosta. Itsepalvelukassat saadaan käyttöön alkuvuodesta, kertoo Sorsa.

ryhmäpäällikkö Tomi Sorsa, p. 044 7705 134

SSO keskittyy ruokaravintoloihin – Rikala Night Club lopettaa toimintansa5.1.2021 12:07:14 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on viime vuosien aikana uudistanut asiakastoiveita tarkasti kuunnellen kaikki ruokaravintolansa: Salossa Rikala Bar & Grillin sekä Antonion, Lohjan, Halikon ja Nummelan Prismakeskusten ravintolamaailmat sekä Lohjalla täysin uusina palvelevat ravintola Antonio sekä Toasti. SSO:n ravintolaperhe palvelee aamuvarhaisesta iltamyöhään ja kokonaisuus on suunniteltu siten, että ravintoloista on mahdollista löytää syötävää niin aamiaiselle, lounaalle, päivälliselle kuin iltamyöhäisellekin. ”Uudistettu ravintolaperhe on saanut paljon hyvää palautetta hyvistä mauista sekä viihtyisistä sisustuksistaan. Saadun palautteen perusteella päädyimme keskittymään jatkossakin ennen kaikkea hyviin makuihin ja leppoisaan viihtymiseen. Samalla päätimme luopua ainoasta yökerhostamme, Salon Rikala Night Clubin toiminnasta”, kertoo SSO:n asiakkuuspäällikkö Elina Pakkanen. Rikala Nicht Clubia on pidetty pandemia-ajan suljettuna. ”Halusimme toimia vastuullisesti ja pidimme yökerhon kevää

SSO ei kysy työnhakijoilta ikää: ”Tiedostamattomasti tapahtuvaa ikäsyrjintää kitkettävä”26.11.2020 10:34:35 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO ei kysy enää työnhakijoilta työhakemuksissa syntymävuotta tai ikää. SOK:n aloittama pilotti ulotettiin tämän vuoden alusta koko S-ryhmään myymälöiden, ravintoloiden ja esimerkiksi ABC-liikennemyymälöiden rekrytointeihin. Tavoitteena on, että asenteet eivät pääse vaikuttamaan työhaastattelukutsun saavien joukkoon – edes tiedostamattomasti.