Lantmännen Unibake Finland

Lantmännen Cerealia vetää takaisin Simply Great mustikka, taateli ja kardemumma -granolan

Simply Great mustikka, taateli ja kardemumma -granola vedetään takaisin allergiaa aiheuttavan ainesosan takia.

Toimenpide koskee ainoastaan pakkauksia, joissa parasta ennen -päiväys on 2.6.2019. Kaikki jälleenmyyjät ovat lopettaneet tuotteen myymisen.

Tuotteen syöminen voi olla vaarallista manteliallergikoille.

Kuluttajat, jotka ovat ostaneet tuotteen ja haluavat tehdä reklamaation, voivat ilmoittaa siitä osoitteeseen kuluttajapalvelu@lantmannen.com. Tuotteesta voi reklamoida myös kauppaan, josta tuote on ostettu.

Kuluttajapalvelu, Lantmännen Cerealia
Puh: 0800-94214 (maanantai–perjantai klo 10.00–12.30)
Sähköposti: kuluttajapalvelu@lantmannen.com

Anna Hammarskiöld, viestintäpäällikkö