Lappeenrannan ravintolamaailma uudistuu – italialaiseen ruokaan keskittyvä Bella Roma avaa ovensa perjantaina 29.9.

Lappeenrannan IsoKristiinan kauppakeskuksen ravintolamaailma saa uuden lisämausteensa, kun italialaiseen ruokaan ja etenkin pizzaan erikoistunut Bella Roma avataan perjantaina 29.9. Ravintolan yhteyteen rakennetaan samalla suuri, noin 100 neliömetrin kokoinen leikkimaailma.

Bella Roma on kuulu  korkealuokkaisista ja maukkaista pizzoistaan.
Bella Roma on kuulu korkealuokkaisista ja maukkaista pizzoistaan.

Ennestään Bella Roma on saavuttanut suuren suosion pizzanystävien parissa Lempäälän Ideaparkissa, Kuopiossa, Jyväskylässä ja Tampereella, jossa se on toiminut jo 25 vuoden ajan.

– Bella Roma tunnetaan erityisesti korkealuokkaisista ja erinomaisen maukkaista pizzoistaan. Laadun varmistavat ensiluokkaiset raaka-aineet ja aidon italialaistyylinen pizzapohja. Halusimme tuoda tasokkaat pizzaelämykset myös lappeenrantalaisten ulottuville, kertoo Restamax Oyj:n linjajohtaja Eero Aho.

Kauppakeskusmaailmaan ja perheille sopiva ravintola

Uuden ravintolan myötä kauppakeskusasiakkaille ja lapsiperheille tarjotaan entistä helpommin lähestyttävä konsepti.

– Bella Roma sopii tyyliltään ja menultaan oivallisesti ruokapaikaksi perheille sekä shoppailun lomaan, mutta myös pariskuntien ja kaveriporukoiden illanviettoon tai vaikka elokuvaillan alkuun, Aho sanoo.

Daddy’s Dinerin hampurilaisten rinnalle IsoKristiinaan tuodaan nyt pizzat ja pastat. Laaja ruokalista on kerätty olemassa olevien Bella Roma -ravintoloiden asiakkaiden suosikeista. Se pitää sisällään parikymmentä erityylistä pizzaa, raikkaita salaatteja ja herkullisia pastoja. Ravintola avataan The Grillin tilalle. Kunnon pihvin nimeen vannovienkaan ei tarvitse olla huolissaan, sillä Daddy’s Grill -osio jatkaa The Grillin manttelinperijänä mehukkaiden pihvien paistamisessa.

Lapsia on muistettu omalla listalla, josta löytyy niin ikään pizzoja ja pastoja sovitettuna nuorempaan makuun. Oman listan lisäksi pieniä ruokailijoita ilahduttamaan rakennetaan suuri leikkimaailma. Tilaan on tulossa muun muassa iso kiipeily- ja aktiviteettitorni.

Ravintolan avajaistarjouksena lapset saavat syödä veloituksetta aikuisen ruokailun yhteydessä 15.10. saakka. Myös muita tarjouksia on tulossa lokakuun aikana. Tilaa remontoidaan kuluva viikko ennen uuden ravintolan avaamista.

Bella Roma -ravintolat kuuluvat Restamax-konserniin.

Daddy's Diner & Bella Roma
Kauppakeskus IsoKristiina
Brahenkatu 5, 53100 Lappeenranta

Avoinna:
ma-la 11-21
su 12-18

Eero Aho, ruokaravintoloiden linjajohtaja, Restamax Oyj
puh. +358 40 823 6888, eero.aho@ravintola.fi

Bella Roma on kuulu  korkealuokkaisista ja maukkaista pizzoistaan.
Bella Roma on kuulu korkealuokkaisista ja maukkaista pizzoistaan.
Bella Roma sopii tyyliltään ja menultaan ruokapaikaksi niin lapsiperheille kuin kauppakeskuksessa shoppailijoille.
Bella Roma -ravintolat löytyvät Lappeenrannan lisäksi Tampereelta, Kuopiosta, Jyväskylästä ja Lempäälästä.
Pizzojen lisäksi Bella Roma tarjoilee muun muassa raikkaita salaatteja ja pasta-annoksia.
Daddy’s Dinerin hampurilaisten rinnalle IsoKristiinaan tuodaan Bella Roman myötä pizzat ja pastat.

Restamax Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu yli 120 seurustelu- ja ruokaravintolaa, yökerhoa sekä viihdekeskusta eri puolilla Suomea. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan's Steakhouse, Viihdemaailma Ilona, Classic American Diner ja Colorado Bar & Grill. Restamax Oyj:n vuoden 2016 liikevaihto oli 130,1 miljoonaa euroa ja käyttökate 19,4 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 1 600 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Restamaxin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oy:n palveluksessa työskentelee kuukausittain noin 6 500 työntekijää.

Superpäivä kutsuu Pelastakaa Lapset ry:n lapsia seikkailemaan SuperParkeihin13.10.2017 09:00Tiedote

Restamax Oyj, SuperPark Oy ja Pelastakaa Lapset ry järjestävät ehkäisevän työn piirissä oleville lapsille valtakunnallisen seikkailupäivän SuperPark-sisäaktiviteettipuistoissa. SuperParkit tarjoavat puitteet hauskalle aktiviteetille, jollaiseen lapsilla ei muuten olisi mahdollisuutta. Seikkailupäivät järjestetään viikkojen 41–43 aikana Jyväskylässä, Joensuussa, Kuopiossa, Tampereella, Turussa, Espoossa, Vantaalla ja Oulussa.

Restamax Oyj on valittu Tampereen Kansi ja Areena -hankkeen ravintolapalveluiden tarjoajaksi3.10.2017 10:30Tiedote

Ravintolayhtiö Restamax Oyj tulee vastaamaan Tampereelle suunnitellun Kansi ja Areena -elämysareenan ravintolapalveluista hankkeen toteutuessa. Elämysareenan lisäksi kannen päälle rakennetaan hotelli ja kaupungin korkeimmat asuintalot. Hanketta toteuttavat Tampereen kaupunki ja SRV yhdessä sijoittajakumppaniensa LähiTapiola-ryhmän ja OP Ryhmän vakuutus- ja eläkeyhteisön kanssa.