Lapti käynnistää Tuiran asuinkorttelin kolmannen vaiheen, 56 asuntoa rakenteille

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy rakentaa vuoden kaupunginosaksi valittuun Tuiraan Asunto Oy Tuiran Tyynin. Vuoden 2020 lopussa valmistuvaan 8-kerroksiseen kerrostaloon tulee yhteensä 56 asuntoa yksiöistä saunallisiin kolmioihin. Asuinkortteli rakennetaan vanhan Lassinkallion koulun paikalle.
Asunto Oy Tuiran Tyyniin rakennetaan 56 asuntoa yksiöistä saunallisiin kolmioihin.

Tuiran asuinkortteliin rakennettava Tyyni on kaikkien korttelin rakennusten tapaan esteettisesti ja rakennusteknisesti korkeatasoinen. Asunnot ovat pohjaratkaisuiltaan tehokkaita ja valoisia yksiöistä saunallisiin kolmioihin.

Asunnot ovat Laptin tyyliin hyvin varusteltuja, mutta järkevän hintaisia. Kaikissa asunnoissa on esimerkiksi vesikiertoinen lattialämmitys. Asunnot ovat helposti kalustettavia, valoisia ja toimivia. Tästä kertoo asuinkorttelin ensimmäisten vaiheiden hyvä kysyntä, kertoo Rakennusliike Lapti Pohjois-Suomen aluejohtaja Mikko Lohi.

Hyvä sijainti yliopiston ja keskustan tuntumassa

Tuiraan nousevasta Tyynistä on matkaa Oulun keskustaan kaksi kilometriä ja yliopistolle alle neljä kilometriä. Hyvä sijainti kaupungin pohjoisen sisääntulon varrella, kävelyetäisyydellä olevat monipuoliset palvelut sekä lähellä olevat virkistysalueet luovat hyvät puitteet asumiselle ja elämiselle.

Mikäli haet uutta kotia hyvällä sijainnilla lyhyen pyörämatkan päästä keskustaa tai yliopistoa, kannattaa olla hyvissä ajoin liikkeellä. Tällöin uuden kodin ostajalla on mahdollisuus vaikuttaa pintamateriaaleihin ja kodinkoneisiin, vinkkaa Lohi.

Lapti Group on nopeasti kasvava ja kannattava suomalainen rakennusalan konserni. Toimintamme keskittyy asunto-, palvelu- ja toimitilarakentamiseen sekä kiinteistökehitykseen ja talotekniikkapalveluihin Suomessa. Konsernissa työskentelee lähes 800 henkilöä. www.lapti.fi