Lapti käynnistää Tuiran asuinkorttelin kolmannen vaiheen, 56 asuntoa rakenteille

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy rakentaa vuoden kaupunginosaksi valittuun Tuiraan Asunto Oy Tuiran Tyynin. Vuoden 2020 lopussa valmistuvaan 8-kerroksiseen kerrostaloon tulee yhteensä 56 asuntoa yksiöistä saunallisiin kolmioihin. Asuinkortteli rakennetaan vanhan Lassinkallion koulun paikalle.

Asunto Oy Tuiran Tyyniin rakennetaan 56 asuntoa yksiöistä saunallisiin kolmioihin.

Tuiran asuinkortteliin rakennettava Tyyni on kaikkien korttelin rakennusten tapaan esteettisesti ja rakennusteknisesti korkeatasoinen. Asunnot ovat pohjaratkaisuiltaan tehokkaita ja valoisia yksiöistä saunallisiin kolmioihin.

Asunnot ovat Laptin tyyliin hyvin varusteltuja, mutta järkevän hintaisia. Kaikissa asunnoissa on esimerkiksi vesikiertoinen lattialämmitys. Asunnot ovat helposti kalustettavia, valoisia ja toimivia. Tästä kertoo asuinkorttelin ensimmäisten vaiheiden hyvä kysyntä, kertoo Rakennusliike Lapti Pohjois-Suomen aluejohtaja Mikko Lohi.

Hyvä sijainti yliopiston ja keskustan tuntumassa

Tuiraan nousevasta Tyynistä on matkaa Oulun keskustaan kaksi kilometriä ja yliopistolle alle neljä kilometriä. Hyvä sijainti kaupungin pohjoisen sisääntulon varrella, kävelyetäisyydellä olevat monipuoliset palvelut sekä lähellä olevat virkistysalueet luovat hyvät puitteet asumiselle ja elämiselle.

Mikäli haet uutta kotia hyvällä sijainnilla lyhyen pyörämatkan päästä keskustaa tai yliopistoa, kannattaa olla hyvissä ajoin liikkeellä. Tällöin uuden kodin ostajalla on mahdollisuus vaikuttaa pintamateriaaleihin ja kodinkoneisiin, vinkkaa Lohi.

Lapti Group on nopeasti kasvava ja kannattava suomalainen rakennusalan konserni. Toimintamme keskittyy asunto-, palvelu- ja toimitilarakentamiseen sekä kiinteistökehitykseen ja talotekniikkapalveluihin Suomessa. Konsernissa työskentelee lähes 800 henkilöä. www.lapti.fi

Lapti käynnisti Aallonportin asuinkorttelin viimeisen vaiheen, 237 asuntoa rakenteilla6.9.2019 09:00:00 EESTTiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Seminaarimäelle Jyväskylään Aallonportin korttelia, jossa viimeisen kerrostalon As Oy Jyväskylän Elissan rakentaminen on käynnistynyt. Aiemmin tänä kesänä on jo käynnistetty viimeisen vaiheen kaksi muuta taloa ja pysäköintihalli. Viimeisen vaiheen 152 asunnon myötä alueella on nyt rakenteilla yhteensä 237 asuntoa Vuonna 2020 valmistuvaan Aallonportin kortteliin tulee yhteensä 308 asuntoa ja 100-paikkainen autohalli. Aallonportin korttelin talot on nimetty Jyväskylään käden jälkensä jättäneen Alvar Aallon ja hänen lähipiirinsä mukaan.

Lapti rakentaa 141 asuntoa uudelle Herttuankulman alueelle Turkuun21.8.2019 10:30:00 EESTTiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Turun satama-alueella sijaitsevalle uudelle Herttuankulman asuinalueelle kaksi kerrostaloa, joihin tulee yhteensä 141 asuntoa. Laptin ensimmäisen asuintalon Asunto oy Turun Herttuankulman Trumpetin rakentaminen on jo käynnistynyt. Siihen valmistuu 65 asuntoa kesällä 2020. Rakennukset nousevat asuinkortteliin, joka rajautuu Tukholmankatuun ja Nosturikatuun. Herttuankulman Trumpetti ja myöhemmin rakennettava Kornetti ovat kuin porttina uuteen merelliseen kaupunginosaan.