Lapti rakentaa kerrostalon Rovaniemen keskustaan

Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Rovaniemen Pirkkakadulle taloyhtiön omalle tontille 5-kerroksisen kerrostalon, johon tulee yhteensä 33 asuntoa. Asunto Oy Rovaniemen Lainaanhelmen asunnot ovat pääosin isompia kaksioita ja kolmioita sekä pari suurempaa neliötä

Lapti rakentaa Rovaniemen keskustaan 5-kerroksisen, omistusasujille suunnatun kerrostalon, jossa asuntojen lyhytaikainen vuokraaminen ei ole sallittua.

Asunto Oy Rovaniemen Lainaanhelmen huoneistot ovat valoisia ja viihtyisiä. Pieniä yksiöitä lukuun ottamatta huoneistoissa on lasitettu parveke. Huoneistojen vesikiertoinen lattialämmitys kaukolämmöllä on yhtä aikaa mukavuus ja tyyliseikka. Kun patterit eivät ole tiellä, asunnon sisustaminen on helpompaa.

Polkupyörille on lämmin pyörävarasto. Autopaikkoja tulee piha-alueelle ja rakennettavaan autohalliin.

Pirkkakadulle rakennettava Asunto Oy Rovaniemen Lainaanhelmi tarjoaa modernia asumista vehreässä ympäristössä keskustan tuntumassa. Rovaniemen Lainaanhelmi on suunniteltu asumista ajatellen. Asuntojen lyhytaikainen vuokraaminen ei ole sallittua, joka osaltaan rauhoittaa taloyhtiön arkea,  kertoo Rakennusliike Lapti Oy:n Pohjois-Suomen aluejohtaja Mikko Lohi.

Mikko Lohi
Aluejohtaja
Rakennusliike Lapti Oy Pohjois-Suomi
mikko.lohi@lapti.fi

Rakennusliike Lapti Oy on osa Lapti Group -konsernia, joka on nopeasti kasvava ja kannattava suomalainen rakennusalan konserni. Toimintamme keskittyy asunto-, palvelu- ja toimitilarakentamiseen sekä kiinteistökehitykseen ja talotekniikkapalveluihin Suomessa. Konsernissa työskentelee lähes 800 henkilöä.

KYS Uusi Sydän 2025 -työmaa palkittiin Vuoden työmaana5.12.2019 12:50:00 EETTiedote

KYS Uusi Sydän 2025 -työmaa palkittiin Rakennuslehden Vuoden Työmaa 2019 -kilpailussa ykköspalkinnolla. Työmaata arvioitaessa raatia miellytti hankkeessa käyttäjien ja tilaajien tyytyväisyys yhteistoiminnan ja tiedottamisen sujumiseen, työmaan hyvä yhteishenki, työntekijöiden ja aliurakoitsijoiden arvostus ja kuuntelu, halu oppia, erinomainen siisteys ja pölynhallinta sekä hyvä työturvallisuus. Raadin mukaan työmaalla kosteudenhallinta on hoidettu erinomaisesti. Allianssina toteutettavan KYS Uusi Sydän 2025 -hankkeen ensimmäisen vaiheen päätoteuttaja on Rakennusliike Lapti Oy.

K-Supermarket täydentämään Kuopion Portin palvelukokonaisuutta29.11.2019 16:06:49 EETTiedote

Kuopion Asemanseudulle vaiheittain vuosina 2020-2022 valmistuva Kuopion Portti on monipuolinen kokonaisuus, johon kuuluu asuntoja, palveluasumista, toimisto- ja liiketiloja, pysäköintilaitos ja matkakeskus. Alueelle on nyt tulossa myös ruokakauppa. Kuopion Portin A-vaihe valmistuu alkuvuodesta 2020 ja B-vaihe alkuvuodesta 2021. Kolmannen eli C-vaiheen liike- ja toimistotilojen vuokraaminen on käynnistynyt.