Lapti rakentaa kerrostalon Rovaniemen keskustaan

Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Rovaniemen Pirkkakadulle taloyhtiön omalle tontille 5-kerroksisen kerrostalon, johon tulee yhteensä 33 asuntoa. Asunto Oy Rovaniemen Lainaanhelmen asunnot ovat pääosin isompia kaksioita ja kolmioita sekä pari suurempaa neliötä

Lapti rakentaa Rovaniemen keskustaan 5-kerroksisen, omistusasujille suunnatun kerrostalon, jossa asuntojen lyhytaikainen vuokraaminen ei ole sallittua.

Asunto Oy Rovaniemen Lainaanhelmen huoneistot ovat valoisia ja viihtyisiä. Pieniä yksiöitä lukuun ottamatta huoneistoissa on lasitettu parveke. Huoneistojen vesikiertoinen lattialämmitys kaukolämmöllä on yhtä aikaa mukavuus ja tyyliseikka. Kun patterit eivät ole tiellä, asunnon sisustaminen on helpompaa.

Polkupyörille on lämmin pyörävarasto. Autopaikkoja tulee piha-alueelle ja rakennettavaan autohalliin.

Pirkkakadulle rakennettava Asunto Oy Rovaniemen Lainaanhelmi tarjoaa modernia asumista vehreässä ympäristössä keskustan tuntumassa. Rovaniemen Lainaanhelmi on suunniteltu asumista ajatellen. Asuntojen lyhytaikainen vuokraaminen ei ole sallittua, joka osaltaan rauhoittaa taloyhtiön arkea,  kertoo Rakennusliike Lapti Oy:n Pohjois-Suomen aluejohtaja Mikko Lohi.

Mikko Lohi
Aluejohtaja
Rakennusliike Lapti Oy Pohjois-Suomi
mikko.lohi@lapti.fi

Rakennusliike Lapti Oy on osa Lapti Group -konsernia, joka on nopeasti kasvava ja kannattava suomalainen rakennusalan konserni. Toimintamme keskittyy asunto-, palvelu- ja toimitilarakentamiseen sekä kiinteistökehitykseen ja talotekniikkapalveluihin Suomessa. Konsernissa työskentelee lähes 800 henkilöä.

Lapti rakentaa 54 asunnon kerrostalon uudelle Hervantajärven asuinalueelle Tampereelle30.6.2020 10:00:00 EESTTiedote

Rakennusliike Lapti Oy rakentaa uudelle Hervantajärven asuinalueelle 5-kerroksisen kerrostalon, johon tulee 54 asuntoa 25,5 m2:n yksiöistä 82,5 m2:n asuntoihin. Osaan ylimmän kerroksen asunnoista tulee lisätilaa tuova parvi. Asunto Oy Hervantajärven Aarre rakennetaan osoitteeseen Makkarajärvenkatu 80. Tulevaisuudessa noin 2900 asukkaan Hervantajärven asuinalue on suunniteltu tehokkaan joukkoliikenteen alueeksi, jonne kulkee raitiotie syksystä 2021 alkaen. Asunto Oy Hervantajärven Aarre valmistuu arviolta loppuvuodesta 2021.

Lapti suunnittelee ekologisen kolmen talon rivitaloyhtiön rakentamista Ristonmaalle Jyväskylään16.6.2020 12:00:00 EESTTiedote

Rakennusliike Lapti Oy suunnittelee Jyväskylään Jyväsjärven kupeeseen Ristonmaalle rivitaloyhtiön Asunto Oy Jyväskylän Kaskenhovin rakentamista. Taloyhtiö sijaitsee osoitteessa Tienristi 1. Kaskenhoviin tulee yhteensä 14 asuntoa kolmeen puurunkoiseen rivitaloon. Asuntojakauma painottuu perheasuntoihin 81,5 m2:n kolmioista tilaviin 121,5 m2:n viiden huoneen asuntoihin. Kohde valmistuu syksyllä 2021.

Lapti käynnistää Kuopion Portin kolmannen ja viimeisen vaiheen5.6.2020 09:00:00 EESTTiedote

Rakennusliike Lapti Oy on tehnyt aloituspäätöksen Kuopion asemanseudulle nousevan Kuopion Portin kolmannen ja viimeisen vaiheen rakentamisesta. Kuopion Portin viimeisessä vaiheessa rakennetaan 15-kerroksinen tornitalo ja siihen liittyvä matalampi rakennusosa, jossa on vuokrattavia toimisto- ja liiketiloja yhteensä 4462 m2. Tornitaloon valmistuu Asunto Oy Kuopion Aseman Kärki. Aseman Kärkeen tulee 90 asuntoa, jotka sijaitsevat 4-15 kerroksissa. Kuopion Portin kolmas vaihe valmistuu keväällä 2022.