Lapti rakentaa kerrostalon Rovaniemen keskustaan

Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Rovaniemen Pirkkakadulle taloyhtiön omalle tontille 5-kerroksisen kerrostalon, johon tulee yhteensä 33 asuntoa. Asunto Oy Rovaniemen Lainaanhelmen asunnot ovat pääosin isompia kaksioita ja kolmioita sekä pari suurempaa neliötä

Lapti rakentaa Rovaniemen keskustaan 5-kerroksisen, omistusasujille suunnatun kerrostalon, jossa asuntojen lyhytaikainen vuokraaminen ei ole sallittua.

Asunto Oy Rovaniemen Lainaanhelmen huoneistot ovat valoisia ja viihtyisiä. Pieniä yksiöitä lukuun ottamatta huoneistoissa on lasitettu parveke. Huoneistojen vesikiertoinen lattialämmitys kaukolämmöllä on yhtä aikaa mukavuus ja tyyliseikka. Kun patterit eivät ole tiellä, asunnon sisustaminen on helpompaa.

Polkupyörille on lämmin pyörävarasto. Autopaikkoja tulee piha-alueelle ja rakennettavaan autohalliin.

Pirkkakadulle rakennettava Asunto Oy Rovaniemen Lainaanhelmi tarjoaa modernia asumista vehreässä ympäristössä keskustan tuntumassa. Rovaniemen Lainaanhelmi on suunniteltu asumista ajatellen. Asuntojen lyhytaikainen vuokraaminen ei ole sallittua, joka osaltaan rauhoittaa taloyhtiön arkea,  kertoo Rakennusliike Lapti Oy:n Pohjois-Suomen aluejohtaja Mikko Lohi.

Mikko Lohi
Aluejohtaja
Rakennusliike Lapti Oy Pohjois-Suomi
mikko.lohi@lapti.fi

Rakennusliike Lapti Oy on osa Lapti Group -konsernia, joka on nopeasti kasvava ja kannattava suomalainen rakennusalan konserni. Toimintamme keskittyy asunto-, palvelu- ja toimitilarakentamiseen sekä kiinteistökehitykseen ja talotekniikkapalveluihin Suomessa. Konsernissa työskentelee lähes 800 henkilöä.

Lapti käynnisti Aallonportin asuinkorttelin viimeisen vaiheen, 237 asuntoa rakenteilla6.9.2019 09:00:00 EESTTiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Seminaarimäelle Jyväskylään Aallonportin korttelia, jossa viimeisen kerrostalon As Oy Jyväskylän Elissan rakentaminen on käynnistynyt. Aiemmin tänä kesänä on jo käynnistetty viimeisen vaiheen kaksi muuta taloa ja pysäköintihalli. Viimeisen vaiheen 152 asunnon myötä alueella on nyt rakenteilla yhteensä 237 asuntoa Vuonna 2020 valmistuvaan Aallonportin kortteliin tulee yhteensä 308 asuntoa ja 100-paikkainen autohalli. Aallonportin korttelin talot on nimetty Jyväskylään käden jälkensä jättäneen Alvar Aallon ja hänen lähipiirinsä mukaan.

Lapti rakentaa 141 asuntoa uudelle Herttuankulman alueelle Turkuun21.8.2019 10:30:00 EESTTiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Turun satama-alueella sijaitsevalle uudelle Herttuankulman asuinalueelle kaksi kerrostaloa, joihin tulee yhteensä 141 asuntoa. Laptin ensimmäisen asuintalon Asunto oy Turun Herttuankulman Trumpetin rakentaminen on jo käynnistynyt. Siihen valmistuu 65 asuntoa kesällä 2020. Rakennukset nousevat asuinkortteliin, joka rajautuu Tukholmankatuun ja Nosturikatuun. Herttuankulman Trumpetti ja myöhemmin rakennettava Kornetti ovat kuin porttina uuteen merelliseen kaupunginosaan.