Launeen Prisma avaa ympäri vuoden palvelevan huoltopisteen

Launeen Prisman uudistustyö etenee, ja kaivattu huoltopiste avautuu myymälän yhteyteen maanantaina 17.1. Ympäri vuoden palvelevalla Huoltopisteellä on Lahdessa uutuusarvoa.
Ympäri vuoden palvelevalla Huoltopisteellä on Lahdessa uutuusarvoa.

Prisma Laune laajentaa palvelutarjontaa avaamalla uuden huoltopisteen myymälään. Huoltopiste on Prisma-ketjun uudenlainen konsepti, joka helpottaa asiakkaiden kiireistä arkea Launeen lisäksi jo Kaaren ja Rauman Prismoissa. Launeen Prisman sisääntulon yhteydessä sijaitseva Huoltopiste vastaa asiakkaiden toiveisiin polkupyörähuolloista, joiden avulla pyörän elinkaari pitenee.

– Pystymme huoltamaan yleisimmät polkupyörämerkit ja -mallit. Huoltopiste tarjoaa polkupyörille ensi- ja kausihuoltojen lisäksi myös laajempia täyshuoltoja, Prisma Launeen prismajohtaja Jarmo Piiroinen toteaa.

Pyörähuoltojen lisäksi Huoltopisteellä onnistuu muun muassa luistinten teroitukset ja terien muotoilu, sekä tuotteiden kasaukset.

– Jokainen ihan uusikin luistin vaatii teroituksen, saati sitten kun niillä luistellaan, kertoo Piiroinen.

– Kaasugrillin ja vastaavien tuotteiden kasaaminen ei ole kaikille helppoa tai luontevaa, mutta meillä esimerkiksi grillin ostaminen ei jää kiinni siitä, kuka sen kasaa. Kasauspalvelumme auttaa!

Huoltopisteellä työskentelee ammattitaitoinen henkilökunta, joka pyrkii kehittämään Huoltopisteen tarjontaa asiakkaiden kysynnän mukaisesti.

– Henkilökunnan koulutus Huoltopisteelle on paraikaa käynnissä. Pisteen vetäjänä toimii alan ehdoton ammattilainen! Piiroinen iloitsee.

– Meidän Huoltopisteeltä voi tulla kysymään avoimin mielin mitä tahansa, pyrimme aina ratkaisemaan asiakkaan ongelmat ja helpottamaan arkea. Parhaimmillaan asiakas voi tuoda pienen polkupyörävian huollettavaksi kauppareissun yhteydessä, ja poistua sitten myymälästä ostosten ja huolletun pyörän kanssa, hän jatkaa.

Launeen Prisma jatkaa uudistustaan

Launeella on käynnissä laaja uudistustyö, jonka myötä myymälä saa raikasta uudenlaista tarjontaa ja uusia palveluja kevään aikana. Tulevaisuuden tuulet puhaltavat mukanaan vielä muun muassa kalasavustamon, Prisma Gaming -alueen ja upouuden Outdoor-osaston.

– Ympäri vuoden palveleva Huoltopiste oli taas yksi pitkäaikaisen haaveen täyttymys, Piiroinen taustoittaa.

Prisma Launeen Ruokatorin läheisyydestä saa niin arjen kuin juhlan herkutteluun juustot ja leikkeleet, sekä konditoriatuotteet leivoksineen ja kahveineen.

– Tärkeänä teemana meillä on aina edullinen ja laaja valikoima. Lisäksi haluamme luoda asiakkaillemme entistä paremman ja laadukkaamman asiointikokemuksen. Ruokatori ei ole enää erillinen Ruokatori, vaan pikemminkin elämysalue, josta löytyy esimerkiksi Jungle Juice Bar ja Yrttikasvattamo. Tätä kokonaisuutta vahvistaa myös tammikuussa avattu lounasravintola Mänty. Lisämaustetta saadaan pian muun muassa paistettavista vohveleista ja erilaisista jäätelöistä, Jarmo Piiroinen summaa.

Launeen Prismassa pyritäänkin luomaan täysin uudenlaista, muualta päin maailmaa tuttua kulttuuria. Laajalla uudistustyöllä on ollut myös paikallisesti työllistävä vaikutus.

– Remontin yhteydessä koko taloon on saatu lähes parikymmentä uutta työpaikkaa, Jarmo Piiroinen hymyilee.

Ympäri vuoden palvelevalla Huoltopisteellä on Lahdessa uutuusarvoa.
Huoltopiste vastaa asiakkaiden toiveisiin muun muassa polkupyörähuolloista, joiden avulla pyörän elinkaari pitenee.

Hämeenmaa – 170 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3300 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 170 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.