LEDVANCEn syksyn uutuustuotesarja SUN@HOME – tältä hyvä valo tuntuu

LEDVANCEn WiFi-teknologiaa hyödyntävä SMART+ WiFi -älyvalaistusvalikoima laajenee syksyllä täysin uudenlaisilla SUN@HOME-lampuilla ja -valaisimilla. SUN@HOME-tuotteet luovat ainutlaatuista luonnollisen päivänvalon kaltaista valoa, joka edistää hyvinvointia ja suorituskykyä. Nyt valaistuksen voi myös tuntea.

Työskentely sisätiloissa vähäisessä tai huonossa valaistuksessa voi aiheuttaa väsymystä ja joskus jopa voimattomuutta. SUN@HOME-lampuista ja -valaisimista löytyvät ainutlaatuiset SunLike-LEDit, jotka tuottavat valoa koko näkyvän valon alueen spektrillä. Tämä ominaisuus parantaa muun muassa silmien hyvinvointia.

Erittäin lähelle auringonvalon ominaisuuksia pääsevän värintoiston ansiosta (CRI > 95), käyttäjä näkee värit mahdollisimman luonnollisina. Toisin kuin perinteisissä LED-lampuissa, SUN@HOME-tuotteiden LEDien valkoisessa valossa on hyvin vähän sinistä valoa, minkä ansiosta valaistus tukee luonnollista vuorokausirytmiä ja on silmille miellyttävämpi.

SUN@HOME-tuotteet tukevat hyvinvointia ja ovat älykkäitä. Lamppujen ja valaisimien ohjaus käy kätevästi maksuttomalla LEDVANCE SMART+ WiFi -sovelluksella ja äänikomennot toimivat linkittämällä sovellus yhteensopivaan älykaiutinjärjestelmään (Amazon Alexa tai Google Assistant). Sovelluksen ansiosta SUN@HOME-tuotteilla toteutettu valaistus on helppo mukauttaa erilaisiin työntilanteisiin ja rutiineihin päivän aikana. Näin valaistus tukee myös ihmisen luonnollista vuorokausirytmiä.

Valon värilämpötilaa voidaan säätää laajalla spektrillä 2 200–5 000 K. Näin voit aloittaa päivän auringonnousua jäljittelevässä valaistuksessa ja työskennellä viileän valkoisessa valossa parantaen keskittymistä. Päivän päätteeksi valaistusta voidaan himmentää ja muuttaa lämpimämmäksi, mikä valmistaa kehon rentouttavaan yöuneen.

SUN@HOME-sarjan lamput ja valaisimet ovat saatavilla hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä.

SMART+ WiFi ja SUN@HOME-älyvalaistustuotteita sekä Vintage Edition 1906 -sarjan valaisimia on esillä Viestintätoimisto Manifeston Showroomissa sekä digitaalisesti Manifesto Digital Showroomissa. Pyydä tunnukset Manifesto Digital Showroomiin nettisivujen kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen showroom@manifesto.fi.

Lisätiedot:

Jenni Laakso
Marketing Manager, LEDVANCE Oy
jenni.laakso@ledvance.com

Tuotekuvat ja -lainat sekä Showroom:

Iiris Maijo
iiris.maijo@manifesto.fi

LEDVANCE on yksi maailman johtavista yleisvalaistuksen toimittajista ammattilaisille ja kuluttajille. Yhtiöllä on oma toimisto yli 50 maassa ja liiketoimintaa yli 140 maassa. LEDVANCE tarjoaa kattavan valikoiman LED-valaisimia laajalle käyttöalueelle, älykkäitä valaistustuotteita koteihin ja rakennuksiin, yhden kattavimmista LED-lamppuvalikoimista alalla sekä perinteisiä valonlähteitä. Lisätietoa yrityksestä ja tuotteista www.ledvance.fi.

Suomen Pakkaustuottajat Oy ja Lassila & Tikanoja solmivat sopimuksen kuluttajapakkausmuovien kierrätyksestä16.12.2022 08:55:15 EET | Tiedote

Pakkausten tuottajayhteisö Suomen Pakkaustuottajat Oy ja kiertotalousyritys Lassila & Tikanoja ovat solmineet sopimuksen kuluttajapakkausmuovien kierrätyksen järjestämisestä. Sopimus kattaa noin 20 000 tonnia Suomessa kerättyjä kuluttajapakkausmuoveja, ja määrä vastaa noin puolta Suomessa vuosittain kerätyistä pakkausmuoveista. Sopimus tulee voimaan vuoden 2023 alusta.

Ultra Safe Nuclear ja LUT kehittävät Suomen ensimmäistä edistynyttä tutkimusmikroydinreaktoria15.12.2022 14:46:03 EET | Tiedote

Seattlelainen ydinteknologia -ja palveluintegraattori Ultra Safe Nuclear Corporation ja Lappeenrannan-Lahden teknillinen yliopisto (LUT) allekirjoittivat tänään aiesopimuksen, jonka tarkoituksena on tutkia Ultra Safe Nuclear Micro-Modular™ -reaktorin (MMR®) käyttöönottoa tutkimus- ja testireaktorina. Reaktori on tarkoitus ottaa käyttöön Lappeenrannan yliopiston kampuksella tai sen läheisyydessä. Reaktoria käytetään koulutus-, tutkimus- ja testilaitoksena, ja se liitetään Lappeenrannan Energian kaukolämpöverkkoon. Lappeenrannan Energia on kunnan omistama energiayhtiö, joka tarjoaa hiilivapaata kaukolämpöä yliopistolle, kaupungille ja lähialueelle. Käyttöönoton jälkeen mikroreaktori tuottaa alueella lämpöä ja sähköä. Johtavana energiatutkimusyliopistona LUT:n tutkimus tukee maailmanlaajuista siirtymää kohti hiilineutraaliutta kaikilla yhteiskunnan ja teollisuuden aloilla. MMR-tutkimus- ja testireaktorissa testataan uusia teknologioita energiantuotannon hiilidioksidipäästöjen vähentämisek