Leena Munter Manpowerin toimitusjohtajaksi

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä. Suomessa palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta. Manpower Oy:n uusi toimitusjohtaja on Leena Munter.

Manpower aloitti Suomessa 1997 Fredrik Karlssonin johdolla, joka jätti toimitusjohtajan paikan vuoden vaihteessa Leena Munterille. Munter aloitti tehtävässään 7.2.2011.

Leena Munter tulee Instru optiikka Oy:stä ja on sitä ennen toiminut Manpowerin talousjohtajana. Aikaisemmin hän on toiminut vaativissa taloushallinnon ja liiketoiminnan kehittämistehtävissä lääketeollisuudessa GSK:lla ja 3M monialayrityksessä.

Manpowerin pohjoismaiden johtaja Lars Forseth kertoo valinnasta: "Meillä oli useita ehdokkaita ja perusteellisessa valintaprosessissamme selvisi, että Leena vastaa parhaiten odotuksiamme. Minulla on suuri ilo toivottaa Leena takaisin Manpowerin palvelukseen."

Manpower
Leena Munter p. 050 3360842
leena.munter@manpower.fi

Haastattelupyynnöt
Maija Yrjölä p. 050 4394192
maija.yrjola@manpower.fi

Manpower

Manpower Inc. (NYSE: MAN) on maailman johtava kumppani innovatiivisissa henkilöstöratkaisuissa joka tuottaa ja toimittaa palveluita jotka auttavat asiakkaitansa selviytymään voittajina muuttuvassa työmaailmassa. Manpower tarjoaa työnantajille yli 60 vuoden kokemuksella palveluita ja ratkaisuja kaikkiin työ- ja liike-elämän vaiheisiin sisältäen rekrytointipalvelut, henkilöstövuokrauspalvelut, arviointipalvelut, koulutukset, uramuutospalvelut, ulkoistuspalvelut ja HR-konsultointipalvelut. Manpowerilla on noin 4000 toimistoa 82 maassa. Vuosittain vastaamme noin 400 000 asiakkaan tarpeisiin. Asiakkaamme edustavat työnantajia kaikilta toimialoilla, pienistä ja keskisuurista yrityksistä maailman suurimpiin monikansallisiin yhtiöihin. Manpower keskittyy työvoiman tuottavuuden kasvattamiseen, laadun kehitykseen, tehokkuuteen ja kustannusten alentamiseen antaen asiakkailleen mahdollisuuden keskittyä omaan ydintoimintaansa.
Suomessa palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta. Tarjoamme kattavia HR-palveluita kaikissa työelämän vaiheissa. Olemme edelläkävijöinä luomassa ja tuottamassa palveluita, jotka auttavat asiakkaitamme selviytymään voittajina muuttuvassa työmaailmassa.

Manpower-ryhmän palvelut Suomessa
- Manpower: Rekrytointi, henkilöstövuokraus, konsultointi
- Manpower Professional: Johtotason rekrytoinnit
- Manpower Inclusive: Palkkatuetun työllistämisen palvelut