SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Legendaarinen Amarillo laajenee ruokakauppaan

Jaa
Fresh Mex Steak, Halloumi & Hummus Bowl, Green Burrito – Amarillon modernin maukas makumaailma on nyt ostettavissa kotiin, kun S-ryhmä tuo uuden Amarillo-tuotesarjan Prisman, S-marketin, Salen ja Alepan hyllyille sekä ruoan verkkokauppaan. Amarillo-tuotteilla vastataan laadukkaan ravintolamaisen valmisruoan ja helposti mukaan otettavien on-the-go-tuotteiden kysyntään.

Ruokakauppojen hyllyille tuodaan nyt Amarillo-tuotemerkillä neljä valmisruokaa, kaksi salaattibowlia ja kaksi burritoa. Annokset ovat saaneet inspiraationsa Amarillo-ravintoloiden makumaailmasta, ja niiden suunnittelusta vastaavat Amarillon keittiömestarit. Annokset valmistetaan tuoreista ja laadukkaista raaka-aineista ravintolatasoa hakien.

- Laadukas valmisruoka on viime vuosien yksi merkittävimmistä trendeistä ruokakaupassa. Olemme vastanneet kysyntään tuomalla tuoretta sushia kattavasti koko Suomeen sekä lisäämällä muutenkin laadukkaan ja ravintolahenkisen valmiin ruoan tarjontaa. Alueosuuskaupoissamme on myös kokeiltu eri ravintoloiden tuotteiden myymistä ruokakaupassa, ja esimerkiksi Rosson pitsojen osalta kokemukset ovat positiivisia. Siksi oli luontevaa kysyä asiakkailtamme, millaisia tuotteita S-ryhmän ravintoloista kauppaan toivotaan, kertoo S-ryhmän päivittäistavarakaupan myyntijohtaja Antti Oksa.

S-ryhmän asiakastutkimuksessa* selvisi, että suomalaiset toivoivat kauppaan erityisesti arvostetun Amarillon tuttuja makuja helpoissa muodoissa. Laadukas valmisruoka ja mukaan otettavat on-the-go-tuotteet ovat asiakkaiden mieleen. Tähän vastataan nyt valmisruoilla, salaattibowleilla ja burritoilla.

- Amarillolla on pitkä kokemus suomalaisten makunystyröiden kutkuttamisesta ja se on myös vahvasti ajassa kiinni. Perinteiseen tex-mex-makumaailmaan on reseptiikassa raikas ja moderni ote. Kaiken ytimessä on maku ja laatu, kuvailee S-ryhmän ravitsemiskaupan johtaja Harri Havia.

Amarillo-tuotesarjan rinnalle on ensi vuodelle suunnitelmissa tuoda muitakin ravintoloista tuttuja makuja ruokakauppaan.

Amarillo-tuotesarjan tuotteet:

Valmisateriat: Texican Chicken, Fresh Mex Steak, Chili Con Vege, Chili Con Carne

Salaattibowlit: Chicken Cobb Bowl, Halloumi & Hummus Bowl

Burritot: Green Burrito, Chicken Burrito

Tuotekuvat: https://dam.s-cloud.fi/app/#/s/QzY7r5flTY

*Vastaajia 3200

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Antti Oksa, S-ryhmän päivittäistavarakaupan myyntijohtaja, 010 768 0699, antti.oksa@sok.fi


Harri Havia, S-ryhmän ravitsemiskaupan johtaja, 010 768 2840, harri.havia@sok.fi

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta
Fleminginkatu 34
00510 Helsinki

http://www.s-ryhma.fi

S-ryhmä on suomalaisten kotitalouksien omistama kaupparyhmä. S-ryhmän muodostavat 19 alueosuuskauppaa, SOK sekä niiden tytäryhtiöt. ​ 

Tarjoamme arjen palveluita päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, hotelleissa & ravintoloissa, tavarataloissa, liikennemyymälöissäja oman pankkimme kautta. ​ 

Olemme suurin yksityinen työllistäjä Suomessa – meitä s-ryhmäläisiä on noin 40 000. Toimimme tinkimättömästi yhdenvertaisuutta edistäen sekä luonnonvaroja kunnioittaen, ja olemme Suomen suurin kotimaisen ja lähiruoan myyjä. Verojalanjälkemme on lähes 1,9 miljardia euroa, ja investoimme Suomeen vuosittain noin 500 miljoonaa euroa. ​​ 

#parempipaikkaelää

SOK:n viestintä tarjoaa median edustajille ajankohtaista tietoa S-ryhmästä. Viestintämme palvelee mediaa arkisin klo 8–16.

Mediapuhelin: 050 472 2745 (pvm/mpm)
Sähköposti: viestinta@sok.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta

Jopa +60 % myyntipiikkejä – Prisman data osoittaa kuinka suomalaiset hurahtivat huoltamaan pyöriään25.4.2024 08:20:00 EEST | Tiedote

Suomalaiset ovat innostuneet tänä keväänä toden teolla pyöräilystä, kertoo Prisman tuore myyntidata. Pyoräilyn myynti kasvoi maaliskuussa peräti 60 prosenttia verrattuna vuodentakaiseen. Etenkin sähköpyörien suosio kasvaa jatkuvasti ja taustalla näkyy myös työsuhdepyöräilyn nousu sekä ympäri vuoden tapahtuvan pyöräilyn lisääntyminen. Suomalaiset vaikuttavat myös huoltavansa pyöriään aiempaa enemmän itse, sillä pyöräilytarvikkeiden kuten renkaiden paikkaustarvikkeiden ja ketjuöljyjen myynti on kasvanut voimakkaasti.

S-ryhmän ja S-Pankin asiakkaat voivat nyt käyttää S-Etukortti Visa -korttia Apple Payssä ja lisätä S-Etukortin Applen Lompakkoon23.4.2024 11:30:00 EEST | Tiedote

S-ryhmä ja S-Pankki tuovat S-Etukortti Visa -asiakkailleen mahdollisuuden Apple Payn käyttöön. Se on turvallinen ja helppo maksutapa, joka auttaa asiakkaita välttämään maksukorttinsa luovuttamisen toiselle henkilölle, fyysisten painikkeiden koskettamisen tai käteisellä maksamisen. Siinä käytetään iPhone-puhelimen tehokkaita toimintoja jokaisen maksutapahtuman suojaamiseen. Asiakasomistajat voivat myös lisätä S-Etukorttinsa Applen Lompakkoon. Näin he voivat kerryttää Bonusta iPhone-puhelimellaan tai Apple Watch -älykellollaan.

Bomban lomakohteen odotetut uutuudet kesällä 202423.4.2024 08:20:00 EEST | Tiedote

Pielisen rantamaisemassa Pohjois-Karjalassa sijaitsevasta Bombasta on viime vuosina muodostunut monipuolinen ja suosittu lomakohde. Ylellinen kylpylä, omaleimainen kulttuuri, lukuisat luonnossa tapahtuvat aktiviteetit sekä herkullinen ruoka houkuttelevat Bomballe. Kesällä 2024 palvelutarjonta laajenee entisestään, kun Bomballa avautuu sekä oma elämyspalveluyritys että Break Sokos Hotel Bomban uusi laajennusosa maisemahuoneineen.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye