Liedon S-market laajenee ja uudistuu

Liedon S-market laajenee ja uudistuu täysin vuoden 2020 aikana. Laajennus- ja uudistustyöt käynnistyvät vuoden vaihteen jälkeen ja valmista tulee ensi jouluun mennessä.

Liedon S-marketin laajennus- ja uudistustyöt käynnistyvät vuoden vaihteen jälkeen ja valmista tulee ensi jouluun mennessä.

- Uudistus toteutetaan vaiheittain siten, että rakennamme ensin kaupan kylkeen uudisosan, johon apteekki ja viereisen tontin Hesburger autokaistoineen siirtyvät. Tämän jälkeen laajennamme myymälää apteekin nykyiselle paikalle. Lisäksi Hesburgerin nykyinen ravintolarakennus puretaan ja siitä vapautuva tila hyödynnetään pysäköintialueena. Samalla saamme sisäänajoliittymän Hyvättyläntieltä uuden S-marketin pihalle. Myös Hanhenkaaren puoleinen sisäänajoliittymä siirtyy hieman lähemmäs torialuetta, kertoo ryhmäpäällikkö Kari Öyry Turun Osuuskaupasta.

Niin henkilökunta kuin asiakkaatkin ovat odottaneet Liedon S-marketin uudistusta.

- Odotamme innolla myymälän uudistusta. Saamme noin neljänneksen lisää myyntialaa ja tuotevalikoimamme kasvaa. Uudistuksessa koko myymälämiljöö uudistuu nykyaikaiseksi ja raikkaaksi uuden S-market-konseptin mukaiseksi kokonaisuudeksi, jossa asiointi on helppoa ja nopeaa. Edullisten hintojen, laajojen aukiolojen ja viihtyisän ja uudistetun asiointiympäristön lisäksi satsaamme tietysti ystävälliseen asiakaspalveluun ja esimerkiksi tarjolla olevien hedelmien ja vihannesten jatkuvaan tuoreuteen, marketpäällikkö Sari Niemi Liedon S-marketista iloitsee.

S-market Lieto ja ABC-asema ovat avoinna normaalisti myös uudistustöiden ajan.

Liedon S-marketin rakennusurakasta vastaa TKU-Rakennus Oy.

Turun Osuuskauppa, S-market Liedon marketpäällikkö Sari Niemi, puh. 010 764 4844
Turun Osuuskauppa, ryhmäpäällikkö Kari Öyry, puh. 010 764 4112

Turun Osuuskaupan edustajistovaalien ehdokasasettelu alkaa – nyt on aika edistää uusia paikallistoiveita15.1.2020 14:48:30 EETTiedote

Nuorten liikkumisen mahdollistavat Ässäkentät, arjen kiireitä helpottava ruoan verkkokauppa, hävikkiä vähentävät punalapputuotteet ja laaja palveluvalikoima olivat ennen vain toiveita. Osuuskauppojen ja asiakasomistajien yhteistyöllä nämä toiveet ovat jo toteutuneet tuoden helpotusta monen varsinaissuomalaisenkin arkeen. Mitä muuta osuuskaupan jäsenet odottavat omalta kaupaltaan?

Turun Osuuskaupan hallitus ja hallintoneuvosto vuodelle 202020.12.2019 15:33:38 EETTiedote

Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto on päättänyt kokouksessaan 13.12.2019 Turun Osuuskaupan hallituksen kokoonpanon vuodelle 2020: Matti Manner, laamanni, asianajaja, Turku (pj.) Risto Rinne, vuorineuvos, Naantali (varapj.) Satu Ahomäki, johtaja, Turku Jukka Rinnevaara, toimitusjohtaja, Turku Marja Salenius-Ranki, henkilöstöjohtaja, Kaarina Sanna-Maria Sarelius, toimitusjohtaja, Turku Hallituksen kokoonpano säilyy ennallaan. Puheenjohtajana jatkaa Matti Manner ja varapuheenjohtajana Risto Rinne. Hallintoneuvostoon uusia jäseniä Turun Osuuskaupan edustajisto nimitti 12.11.2019 pitämässään kokouksessa Turun Osuuskaupan hallintoneuvoston vuodelle 2020. Uusina hallintoneuvostoon valittiin palvelujohtaja Sami Savolainen Turusta sekä henkilöstön edustajina kaupan alan pääluottamusmies Katri Marku-Virtanen Turusta ja matkailu- ja ravitsemiskaupan sekä liikennemyymälöiden pääluottamusmies Nina Arki Naantalista. Turun Osuuskaupan hallintoneuvosto 2020: Aalto Hannu, Naantali Ahala Kirsti, Vehmaa