Lifa Air OyjLifa Air Oyj

Lifa Air ja Lastenklinikoiden Kummit ry käynnistävät yhteistyön

Anu Rapeli ja Juha Tamminen. Kuva: Markku Pajunen.

”Olemme erityisen iloisia uudesta yhteistyöstämme kotimaisen Lifa Airin kanssa, sillä yhteistyö sisältää sekä luotettavien että hauskojen maskien lahjoittamista lastensairaaloille kuin myös kuluttajille mahdollisuuksia osallistua Kummityön tukemiseen iloisesti kuvioituja, tehokkaita maskeja ostamalla. Valitsemalla nallemaskin voi tehdä hyvää tukemalla pieniä potilaita ja välittää samalla kivaa fiilistä ympärilleen. Vallitsevan pandemian ehkäisyn kannalta tärkeä tuote on ajankohtainen juuri nyt, mutta sairaalamaailmassa on toki jatkuvaa käyttöä kirurgisille maskeille. On upea ajatella, että esimerkiksi jännittävää leikkaustilannetta voidaan hieman keventää pienille potilaille sillä, että kirurgin kasvoilla onkin yllättävä, iloinen sekä laadukas sairaalatasoinen type IIR nallemaski”, iloitsee Lastenklinikoiden Kummit ry:n toiminnanjohtaja Anu Rapeli.

”Kummit ry pyrkii kaikin mahdollisin tavoin helpottamaan lastenklinikoiden potilaiden oloa sairaalassa ja haluamme omalla panoksellamme auttaa”, kertoo Lifa Airin myyntijohtaja Juha Tamminen. ”Nallemaski, tai itse asiassa kaksi erilaista versiota, on parhaillaan suunnittelussa ja niiden valmistus alkaa pian. Nallemaski antaa iloisemman ilmeen lääkärille tai hoitajalle vähän kiperämmässäkin paikassa ja tuote on mainio lisä pienten potilainen kohtaamiseen. Nallemaskit tulevat tarjolle myös esimerkiksi meidän verkkokauppaan www.lifamasks.shop”, tarkentaa Tamminen.

Lastenklinikoiden Kummit
Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 40 miljoonan euron edestä. www.kummit.fi

Lifa Air
Lifa Air Oy on suomalainen teknologiayhtiö ja johtava puhtaan ilman asiantuntija. Asemamme perustuu yli 30 vuoden kokemukseemme ilmanpuhdistuksesta. Tuotteidemme laatu on kansainvälisestikin tarkasteltuna huippuluokkaa; tuotteemme ovat aina vaatimusten mukaisia, niiden sertifioinnit ovat ajan tasalla ja jäljitettävyys kunnossa. Tuotekehityksemme työskentelee jatkuvasti uusien tuote- ja materiaali-innovaatioiden parissa, jotta asiakkaamme saavat meiltä jatkossakin ominaisuuksiltaan huippulaatuisia ilmanpuhdistusratkaisuja. Tuotevalikoimamme kattaa laajasti ilmanpuhdistukseen liittyvät tuotteet ja palvelemme asiakkaita kansainvälisesti. Valmistamme Suomessa kirurgisia suu-nenäsuojuksia ja hengityksensuojaimia, joiden avulla turvataan kotimaista huoltovarmuutta. www.lifamasks.com

Lisätietoja:

Markkinointijohtaja Juha Uppa
Lifa Air
045 118 9585 / juha.uppa@lifa.net

Toiminnanjohtaja Anu Rapeli
Lastenklinikoiden Kummit ry
040 149 0032 / anu@kummit.fi

Anu Rapeli ja Juha Tamminen. Kuva: Markku Pajunen.
Teemu-nalle vieraili maskitehtaalla. Kuva: Markku Pajunen.

Lifa Air Oyj

Lue lisää julkaisijalta Lifa Air Oyj

Lifa Air Oyj:lle on myönnetty lääkinnällisten laitteiden ISO 13485 -sertifikaatti6.7.2022 10:00:00 EEST | Tiedote

LEHDISTÖTIEDOTE | 06.07.2022 klo 10.00 Lifa Air Oyj:n laadunhallintajärjestelmä on sertifioitu lääkinnällisten laitteiden standardin ISO 13485:2016 vaatimusten mukaisesti. Sertifiointi osoittaa, että organisaatio kykenee tarjoamaan lääkinnällisiä laitteita ja niihin liittyviä palveluita, jotka säännönmukaisesti täyttävät asiakkaiden ja viranomaisten vaatimukset. Yhtiön johtamisjärjestelmä sertifioitiin ensimmäisen kerran yli 20 vuotta sitten standardin ISO 14001 mukaisen ympäristöjärjestelmän myötä. Kolme vuotta myöhemmin sertifioitiin standardin ISO 9001 vaatimukset täyttävä laadunhallintajärjestelmä. Nyt sertifioitu ISO 13485 -laadunhallintajärjestelmä on rakennettu täydentämään ISO 9001 -laadunhallintajärjestelmää, jotta varmistetaan terveydenhuollon vaatimusten täyttyminen kirurgisten suu-nenäsuojusten valmistuksen ja myynnin osalta. ISO 13485 -sertifiointi on osa yhtiön pidemmän tähtäimen strategiaa. "Yhtiömme on aloittanut kansainvälisen toiminnan Lifa Airin kirurgisten suu-nenäs