Liian monella nuorella on paha olo - joululahjoitus nuorelle mielelle

Turun Osuuskauppa lahjoittaa tänä jouluna joulukortteihin varatut rahat MIELI ry:n joulukampanjaan. Tuella keskustelupalvelu Sekasin-chat voi vastata yhä useammalle nuorelle ja auttaa ratkomaan mieltä painavia ongelmia.

- Olemme iso nuorten työllistäjä Varsinais-Suomessa palvelualalla. Meille nuorten hyvinvointi on erittäin tärkeää ja siksi haluamme omalta osaltamme auttaa nuoria elämässä eteenpäin ja ehkäistä nuorten henkistä pahoinvointia. Sen vuoksi myös Sekaisin-chat valikoitui joululahjoituskohteeksemme, kertoo viestintä- ja markkinointijohtaja Minna Karhu Turun Osuuskaupasta.

12-29-vuotiaille suunnatussa Sekasin-chatissa vuodesta toiseen suurin yhteydenoton syy on paha olo, jonka taustalla on ahdistusta, masentuneisuutta ja pelkoja. Joka kymmenes yhteydenotto liittyy itsetuhoisuuteen.

- Yhteydenottoja tulee tällä hetkellä todella paljon ja hälyttävän moni nuori voi huonosti. Ajattelemme, että yhdenkään nuoren ei pitäisi jäädä pahan olonsa kanssa yksin vaan saada apua matalalla kynnyksellä, toteaa toiminnanjohtaja Satu Raappana Sekasin Kollektiivista.

Sekasin-chat päivystää ma-pe klo 9-24 ja viikonloppuisin klo 15-24.

Myös sinä voit antaa tukesi nuorille myös asioidessasi Wiklundilla olevissa toimipaikoissamme 26.11.–24.12.2022. Kerro kassalla maksun yhteydessä lahjoituksestasi, joka voi olla esimerkiksi euron tai muun haluamasi summan suuruinen. Jokainen lahjoitus auttaa.

Tule sinäkin mukaan tukemaan nuoria: joulu.mieli.fi

Turun Osuuskauppa, viestintä- ja markkinointijohtaja Minna Karhu, puh. 010 764 4013

Satakunnantien Sale, ABC Carwash ja ABC-automaatti suljetaan1.12.2022 15:01:06 EET | Tiedote

Turun Osuuskauppa sulkee Turussa Satakunnantiellä sijaitsevan Sale-myymälän ja samalla tontilla sijaitsevan ABC-automaattiaseman sekä ABC Carwashin. Liiketoiminta päättyy 31.12.2022. Järjestelyllä ei ole henkilöstövaikutuksia. - Asiakkaiden palvelut pysyvät jatkossakin kattavina, sillä lähietäisyydellä sijaitsee S-market Manhattan sekä Prisma Länsikeskus, josta asiakkaat saavat monipuoliset käyttö- ja päivittäistavarakaupan palvelut. Lähimmät ABC:n polttoaineen jakelupisteet löytyvät joko ABC Koulukadulta Turusta tai Kauppakeskus Myllyn yhteydestä Raisiosta. Myllyn yhteydessä palvelee myös ABC Carwash ja Prisma Länsikeskuksessa on ABC-latauspisteet, sanoo ryhmäpäällikkö Tuomas Valanne Turun Osuuskaupasta. Satakunnantien nykyisten palvelujen kehittäminen vaatisi suuria investointeja ja Turun Osuuskauppa haluaa kohdistaa ne jatkossa myymälä- ja latausverkoston kehittämiseen Varsinais-Suomessa. Lisätietoja: Turun Osuuskauppa, ryhmäpäällikkö Tuomas Valanne, puh. 010 764 4114

Turun Osuuskauppa jatkaa Suomen innostavimpien työpaikkojen joukossa2.11.2022 12:00:00 EET | Tiedote

Turun Osuuskauppa on saanut Suomen innostavimmat työpaikat 2022 -tunnustuksen jo toista kertaa peräkkäin. Tunnustus viestii henkilöstön korkeasta omistautuneisuudesta sekä yrityksen pitkäjänteisestä ja osallistavasta kehittämisestä. Kyseessä on suomalaisen työelämän tunnustus, joka myönnetään vuosittain parhaille Eezy Flown PeoplePower® -tutkimukseen osallistuneille organisaatioille.