Lindorff syventää yhteistyötään Nordea Rahoituksen kanssa

Lindorff Oy ja Nordean tytäryhtiö Nordea Rahoitus Suomi Oy ovat sopineet, että Lindorff vastaa kesäkuun alusta lähtien Nordea Rahoituksen kuluttaja- ja yritysasiakkaiden leasing- ja osamaksuluottojen perinnästä.

Tähän asti Lindorff on hoitanut Nordea Rahoituksen palvelukumppanina Suomessa erääntyneiden kortti- ja kulutusluottojen perintää sekä huolehtinut asiakkaiden velkajärjestelyistä.

Lindorff on luotonhallinnan palvelujen markkinajohtaja finanssialalla ja pankkien ja rahoitusyhtiöiden ensisijainen palvelukumppani Suomessa.

- Hyvä asiakaskokemus, luottojen kotiuttamiseen liittyvä laaja-alainen osaaminen sekä compliance ovat vahvuuksiamme. Nämä samat asiat ovat tärkeitä finanssialalla. Sopimus näyttää suuntaa sille, mihin murroksessa olevalla finanssitoimialalla olla menossa, Lindorffin Suomen toimitusjohtaja Tuija Keronen sanoo.

Lindorffin omistajaksi tuli maaliskuussa eurooppalainen luotonhallinnan palveluyritys Lowell. Lindorffin nimi ja brändi vaihtuu Suomessa myöhemmin tänä vuonna Lowelliksi.

Tuija Keronen

Yhteydenotot viestinnän kautta,

Lindorff Oy

Lindorff on auttanut ihmisiä luottojen hallinnassa Suomessa jo yli 50 vuotta. Tätä nykyä yritys on osana Lowellia Euroopan toiseksi suurin luotonhallinnan palveluyritys. Lindorffin asiakaspalvelu auttaa yli puolta miljoonaa suomalaista laskujen ja velkojen hoitamisessa vuosittain. www.lindorff.fi