Linnanmäen Huvipuisto siirtää avaamistaan kesäkuun alkuun

Viranomaismääräyksen seurauksena Linnanmäki siirtää huvipuiston avaamista 1.6.2020 asti, sikäli kun muita ohjeistuksia ei Suomen hallitukselta tai muilta viranomaisilta tule.

Suomen hallitus antoi suositukset koronaviruksen leviämisen hillitsemiseksi to 12.3., joiden mukaan kaikki yli 500 hengen yleisötilaisuudet tulee perua toukokuun loppuun saakka. Linnanmäki on suosituksen takia päättänyt siirtää huvipuiston avajaiset kesäkuulle. Aiemmin huvipuiston oli tarkoitus avata ovensa uuteen huvikauteen huhtikuun 25. päivänä.

- Luotamme siihen, että koronavirus ei enää toukokuun jälkeen estä meitä avaamasta huvipuistoa ja pääsemme aloittamaan huvikauden 2020 kesäkuun alussa.  Päivitämme säännöllisesti verkkosivujamme ja sosiaalisen median kanaviamme, siitä miten avaamissuunnitelmamme edistyvät, Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin kertoo.

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja lastensuojelutyölle. Vuonna 2019 lahjoitettiin 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat lastensuojelutyötä. Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2020 ovat SOK / HOK-Elanto, Unilever Finland Oy ja Oy Hartwall Ab. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.

Linnanmäki on jälleen nimetty yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista!14.2.2020 10:02:33 EETTiedote

Linnanmäen Huvipuisto on valittu Great Place to Work -työtyytyväisyysmittauksen tuloksena toistamiseen yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista suurten eli yli 500 työntekijän yritysten sarjassa. Huvipuiston hupimestareiden työhuvinvointiin on panostettu vuosien varrella johdonmukaisesti ja hupimestareiden työtyytyväisyys puhuu puolestaan: työntekijöidensä mielestä Linnanmäki on yksi Suomen parhaista työpaikoista myös vuonna 2020.

Linnanmäen loistelias kausi päättyi palkintosateeseen! Linnanmäen Huvipuisto palkittiin mieleenpainuvimpana, Taiga-ratalaite jälleen yksi Euroopan parhaista!21.10.2019 15:23:29 EESTTiedote

Linnanmäen huvikausi 2019 on päättynyt sunnuntaina 20.10. loisteliaasti. Valokarnevaalin säihkyvän ilotulituksen lisäksi Linnanmäki päätti huvikautensa myös varsinaisessa välkehtivässä palkintosateessa. Taiga valittiin arvostetun italialaisen verkkojulkaisu Parksmania.it:n toimesta yhdeksi Euroopan parhaista laitteista vuonna 2019. Linnanmäki palkittiin lokakuussa myös Finnish Travel Galassa vuoden 2019 mieleenpainuvimpana matka- tai palvelukokemuksena!

Linnanmäen Valokarnevaaliin saapuminen on tehty helpoksi9.10.2019 09:13:18 EESTTiedote

Linnanmäen suosittu Valokarnevaali avaa ovensa torstaina. Tapahtuma kestää 20.10. saakka ja sen aikana Linnanmäellä nähdään valotaiteen lisäksi myös innostavia uudistuksia! Linnanmäki on ensimmäistä kertaa Valokarnevaalin lauantaisin avoinna nyt klo 24 saakka ja tapahtumaan on luotu uusi etäparkkipalvelu Parkki & Pirssi. Valokarnevaali huipentuu säkenöivään ilotulitukseen 20.10. klo 21.50.