Linnanmäki juhli menestyksekästä huvikautta 2022 yhdessä kaikkien hupimestareiden kanssa

Linnanmäen huvikauden 2022 päättymistä juhlistettiin upeassa huvikauden päättäjäisjuhlassa, jossa Linnanmäki myös palkitsi hupimestareitaan monin eri tavoin.

Linnanmäki työllistää joka vuosi noin 650 kausityöntekijää ja noin 70 ympärivuotista työntekijää. Jokainen Linnanmäellä työskentelevä henkilö on mestari tuottamaan hupia, ja siksi Linnanmäen henkilökuntaa kutsutaankin hupimestareiksi. Kesällä hupimestarit hauskuuttivat huvipuistossa yli miljoonaa asiakasta, ja nyt syksyn ja talven aikana puistossa kehitetään uusia huvituksia seuraavalle huvikaudelle.

Linnanmäen huvikauden 2022 päättäjäisjuhlissa hupimestareita palkittiin useassa eri kategoriassa. Palkintoja saivat mm. Vuoden hupimestarit, Vuoden innostavat esihenkilöt, Vuoden hymysilmät, Vuoden vinkkisuut, Vuoden vastuullisuusvinkki, Vuoden pelinenät sekä Vuoden turvakädet.

Hupimestareita kiitetään ja palkitaan myös vuosittain pitkistä työurista Linnanmäellä. Tänä vuonna viisivuotisen työurapinssin sai yli 50 hupimestaria, kolme hupimestaria palkittiin 15-vuotisesta työurasta ja yksi hupimestari huikeasta 20-vuotisesta työurastaan huvipuistossa.

Linnanmäen kehitys- ja vastuullisuuspäällikkö Tuula Qvick, on työskennellyt Linnanmäellä yli 20 vuotta.

- Tulin Linnanmäelle kesätöihin vuonna 2003. Pari ensimmäistä kesää toimin lipunmyyjänä ja Linnanmäen infopuhelimen hoitajana, jonka jälkeen siirryin lipunmyynnin kausiesihenkilöksi, kertoo Qvick uransa alusta Linnanmäellä.

Kesätöiden jälkeen Tuulan uraan Linnanmäellä on kuulunut vuosien saatossa lukuisia erilaisia työtehtäviä ja vastuita.

- Vuonna 2006 minut vakinaistettiin Linnanmäelle palvelupäällikön tehtäviin vastaamaan lipunmyynnistä ja laitepalveluista. Sen jälkeen siirryin vastaamaan lipunmyynnistä ja markkinoinnista. 2016 toimenkuvani vaihtui markkinointiviestinnän kehityspäälliköksi, jossa vein eteenpäin erilaisia myynnin, markkinoinnin ja viestinnän kehitysprojekteja, Qvick kertoo.

Vuodesta 2021 lähtien Tuula on toiminut Linnanmäen kehitys- ja vastuullisuuspäällikkönä. Tällä hetkellä hän työskentelee koko organisaatiota koskevien kehitysprojektien sekä vastuullisuushankkeiden edistämisen parissa. Tuulan on saanut Linnanmäellä viihtymään mm. vaihtuvat työtehtävät sekä Linnamäen tärkeä missio.

- Linnanmäellä minut on saanut viihtymään mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät, mahtavat hupikollegat, ainutlaatuinen työympäristö sekä Lasten Päivän Säätiön missio. On kiva tosiasia, että omalla työpanoksellani on vaikutus lastensuojelutyöhön menevän avustuksen keräämiseen. On myös mukava huomata, että 20 vuoden aikana oma kädenjälki on jäänyt moneen huvipuiston palvelukokonaisuuteen, Tuula Qvick kertoo.

Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin on iloinen, että huvikauden päättäjäisiä 2022 päästiin juhlimaan yhdessä suuren hupimestarijoukon kanssa.

- On upeaa, että pääsimme juhlimaan Linnanmäen huvikauden päättäjäisiä yhdessä näin suurella joukolla! Hupimestarimme luovat joka päivä ikimuistoisia elämyksiä huvipuiston asiakkaille, ja nämä muistot yhdessä vietetystä huvipuistopäivästä säilyvät kävijöiden muistoissa pitkään, kertoo Adlivankin tyytyväisenä ja jatkaa:

- En voisi olla ylpeämpi Linnanmäen hupimestareista ja kaikesta siitä, mitä he ovat työllään saaneet aikaan. Tämän kovan työn tuloksena voimme tänä vuonna jakaa 4 miljoonaa euroa lastensuojelutyöhön.