Logomo palkittiin jälleen Suomen parhaana tapahtumatalona

Tapahtuma-alaa kokonaisvaltaisesti huomioiva Evento Awards -kilpailu huipentui 12. huhtikuuta Helsingissä järjestettyyn palkintojuhlaan. Logomo nappasi voiton suurten tapahtumatalojen kategoriassa jo toistamiseen.

–Evento Awardsin voitto on mahtava tunnustus sekä Logomolle että koko Turulle tapahtumapaikkana, Logomon toimitusjohtaja Päivi Rytsä hehkuttaa.

Kilpailun raati korosti päätöksessään erityisesti Logomon tilojen muunneltavuutta ja tiivistä yhteistyöverkostoa, jotka mahdollistavat bisneksen, tapahtumien, työn, taiteen ja viihteen yhdistämisen eläväksi kokonaisuudeksi.

Evento-lehden viidettä kertaa järjestämässä Evento Awardsissa palkittiin tapahtuma-alan toimijoita 13 sarjassa. Logomo palkittiin edellisen kerran samassa kategoriassa 2016.

Logomo on kulttuurin, taiteen ja luovan talouden keskus, joka toimii entisessä VR:n konepajassa rautatieaseman ja ydinkeskustan läheisyydessä Turussa. Logomossa järjestetään konsertteja, kokouksia, seminaareja, kongresseja, teatterinäytöksiä, messuja, näyttelyjä, elokuvaesityksiä sekä erilaisia yksityistilaisuuksia. Viime vuonna Logomossa pidettiin noin 1200 eri tilaisuutta. Yhteensä talon kävijämäärä oli 346 000 henkeä vuonna 2017. Logomon toimitiloissa, Byråssa ja Konttorissa, työskentelee päivittäin yli 400 ihmistä noin 80 yrityksessä. Logomossa on myös taiteilijatyöhuoneita.

Uusia nimityksiä Turun Logomon kokous- ja tapahtumapalveluissa30.11.2017 10:01Tiedote

Elina Tikkakoski myyntineuvottelijaksi Logomoon Elina Tikkakoski (27) on aloittanut Logomon myyntineuvottelijana 23.10.2017. Tikkakoski vastaa kokousten ja pienempien seminaarien myynnistä ja varauksista. Tikkakoski on koulutukseltaan Bachelor of Business Administration ja viimeistelee KTM -tutkintoaan. Jonne Haavisto tuotantopäälliköksi Logomoon Jonne Haavisto (30) on aloittanut Logomon tuotantopäällikkönä 1.10.2017. Haavisto vastaa tapahtumatilojen teknisestä ylläpidosta ja tuotannon asiakaspalvelusta.