Logomon Terassikesän 12 tapahtumailtaa keräsi yhteensä 6000 kävijää

J. Karjalainen keräsi yli tuhatpäisen yleisön Logomon Terassikesän avajaisiltaan. Kuva: Jan Trygg

Kolmatta kertaa järjestetty Logomon Terassikesä oli jälleen menestys. Kahdentoista peräkkäisen tapahtuman konserttisarja keräsi yhteensä 6000 kävijää. Suosituimmiksi illoiksi nousivat loppuunmyydyt kaksi Ismo Leikolan stand up -keikkaa, J. Karjalaisen sekä Amorphiksen tuhatlukuisen yleisömäärän keränneet illat. Logomon Terassikesä päättyi sunnuntaina 24.7. lasten päivään, jossa monisatapäinen tulevaisuuden keikkakävijäkanta nautti Hevisauruksen musiikista ja festivaalitunnelmasta.

"Logomon Terassikesä osoitti jälleen tärkeän paikkansa osana Turun tapahtumakesän kohokohtia. Nyt ensimmäistä kertaa ilman yleisörajoituksia ponnistettu Teatron terassialue mahdollistaa tulevaisuutta ajatellen jopa entistä suurempia kotimaisia sekä kansainvälisen tason esiintyjiä. Vuoden 2023 osalta päätökset tapahtuman ajankohdasta ja kestosta tehdään myöhemmin", kertoo Sunborn Liven promoottori Pietu Sepponen.

Lisätietoja:

Pietu Sepponen
Promoottori | Sunborn Live
pietu.sepponen@sunbornlive.fi

logomo.fi
sunbornlive.fi

Logomon Terassikesä sisälsi tänä vuonna keikkoja niin Amorphiksesta Dannyyn kuin Robin Packalenista lapsille suunnattuun Hevisaurukseen. Laajentunut Teatron terassialue osoitti toimivuutensa. Kuva: Jan Trygg

Logomo on kulttuurin, taiteen ja luovan talouden keskus, joka toimii entisessä VR:n konepajassa rautatieaseman ja ydinkeskustan läheisyydessä Turussa. Logomossa järjestetään konsertteja, kokouksia, seminaareja, kongresseja, teatterinäytöksiä, messuja, näyttelyjä, elokuvaesityksiä sekä erilaisia yksityistilaisuuksia. Viime vuonna Logomossa pidettiin noin 1 000 eri tilaisuutta ja talon kävijämäärä oli 369 000 henkilöä. Logomon toimitiloissa, Byråssa ja Konttorissa, työskentelee päivittäin yli 400 ihmistä noin 70 yrityksessä. Logomossa on myös taiteilijatyöhuoneita.

Logomo10 ja Turku2021 -synttärifestareiden kattaus yllättää – osa artisteista pidetään salassa loppuun asti16.11.2021 15:36:39 EET | Uutinen

Logomon ja Turun kulttuuripääkaupunkivuoden 10-vuotisjuhlaa vietetään la 20.11. Avoimien ovien päivä sisältää taikuutta, sirkusta, elokuvaa ja taidetta klo 10–15. Ympäri taloa useammalle lavalle levittäytyvät iltabileet alkavat klo 20 ja kestävät aina aamuyöhön asti. Festareilla nähdään mm. Turku Rock Academyn kasvatteja ja Flame Jazz -konsertti. Lisäksi Lenni-Kalle Taipale luotsaa lavalle liudan Suomen tähtiartisteja, joiden nimet pidetään visusti salassa h-hetkeen asti. Logomon kaikissa tapahtumissa terveysturvallisuudesta huolehditaan tarkasti, ja koronapassi on uusimpien linjausten mukaisesti käytössä yli 16-vuotiailla myös koko synttärifestareiden ajan.

Turku ja Logomo kutsuvat juhlimaan kulttuuripääkaupunkivuoden juhlavuotta ja 10-vuotiasta Logomoa 20.11.14.10.2021 13:00:00 EEST | Uutinen

Turun 2011 Euroopan kulttuuripääkaupunkivuodesta tulee tänä vuonna kuluneeksi 10 vuotta, mikä tarkoittaa, että myös luovien alojen tapahtumakeskus Logomolla on 10-vuotisjuhlat. Logomon syntymäpäiväjuhlia ja Turun merkkivuotta juhlitaan osuvasti lauantaina 20.11. Tuolloin Logomo avaa ovensa kaikille kaupunkilaisille. Päivä huipentuu syntymäpäiväkonserttiin, jossa lavalle Lenni-Kalle Taipaleen kanssa astuvat yllätyksenä pidettävät, suomalaiset eturivin tähtiartistit. Konsertin jälkeen Logomo muuntautuu Turun suurimmaksi yökerhoksi.