LOGOMON TERASSIKESÄN OHJELMAA TÄHDITTÄVÄT BEHM, GASELLIT, VON HERTZEN BROTHERS, IDA PAUL & KALLE LINDROTH, MAIJA VILKKUMAA!

Logomon Terassikesä tuo livekeikat Turun kesään toistamiseen 1.7.-31.7.2021 Logomon Teatron laajennetulle terassialueelle.

Logomon Terassikesä järjestetään toistamiseen 1.7.-31.7.2021 Turussa Logomon Teatron laajennetulla . Viime vuonna lyhyellä aikajänteellä koronakesää pelastamaan syntynyt ja menestykseksi osoittautunut tapahtumakonsepti on tullut jäädäkseen. Tänään julkistettava yli 20 tapahtuman ohjelmisto pitää sisällään muun muassa Behmin, Gasellien, Ida Paulin & Kalle Lindrothin, Pyhimyksen, Mariskan ja Maija Vilkkumaan kuin astetta rockimpaa puolta edustavien Herra Ylpön, Viikatteen, Von Hertzen Brothersin ja The Flaming Sideburnsin keikat.

Laaja kattaus musiikkia ja komiikkaa yli 20 tapahtumaillan aikana

Ensimmäisen Logomon Terassikesän menestyksen salaisuus oli tapahtumien monipuolisuus ja vallitsevan koronatilanteen mukaan toteutetut turvajärjestelyt. Tänäkin kesänä 22:ssa tapahtumaillassa on huomioitu monipuolisesti eri musiikkigenrejen ystävät. Ohjelmassa on luvassa myös kaksi eri sisältöistä Ismo Leikola stand up -keikkaa. Terassialueen laajuus ja Logomon Teatron sisätilat muodostavat kokonaisuuden, jotka antavat neliöidensä puolesta hyvin pelivaraa reagoida kulloinkin voimassa oleviin kapasiteettirajoituksiin.

Ainutlaatuista festivaalitunnelmaa

Aluepalveluiden osalta Logomon Terassikesä tarjoaa tänä kesänä kävijöilleen myös astetta pidemmälle viedyn kävijäkokemuksen. Alueesta tullaan rakentamaan pienimuotoinen festivaalisimulaattori, joka sisältää festivaalitasoisen esiintymislavan, festivaaliruokamyyntipisteen ja aluetaidetta. kruunaa baarikontin kattoterassi, josta on täydellinen näkymä esiintymislavalle. Tänä vuonna myös ryhmille ja yrityksille on räätälöity omat erikseen myytävät lisäpalvelut.

Mukana Turun juhlavuodessa, turvallisesti

Turku viettää Euroopan kulttuuripääkaupungin kymmenvuotisjuhlaa vuonna 2021. Logomon Terassikesä toteutetaan osana merkkivuoden ohjelmaa. Jokaiseen tapahtumaan on rajoitettu kapasiteetti viime kesän tapaan ja myytävien lippujen määrä on rajallinen. Tapahtuman järjestelyissä noudatetaan viimeisimpiä viranomaisohjeita. Lipunmyynti käynnistyy Lippupisteessä pe 14.5. klo 10.00. Tapahtumien ikäraja on K-18.

Logomon Terassikesä 1.7.-31.7.2021

yritysmyynti:

Eveliina Salminen / Logomo
eveliina.salminen@logomo.fi

Logomon Terassikesä veti Logomon Teatron edustalle yli 6000 kävijää viime kesän aikana. Kuva: Jan Trygg

LOST IN MUSICIN ARTISTIHAKU ON AVATTU - MUSIIKKIALAN AMMATTILAISISTA KOOSTUVAN ARTISTITYÖRYHMÄN KOKOONPANO ON MYÖS JULKISTETTU! 5.5.2021 09:00:00 EEST | Tiedote

Suomen suurin ja merkittävin showcase-festivaali Lost In Music järjestetään seuraavan kerran Tampereella 7.-9.10.2021. Ympäri Tampereen lukuisia keikkapaikkoja levittäytyvää kaupunkifestivaalia on järjestetty jo vuodesta 2007 lähtien. Lost In Music on historiansa aikana tarjonnut lähes 1200 artistille paikan parrasvaloissa, täyttänyt Tampereen keikkapaikat arviolta 130 000 kävijällä, tuonut sadoittain ulkomaisia delegaatteja tutustumaan kotimaiseen musiikkikenttään. Lost In Musicissa ovat esiintyneet mm. Biffy Clyro, Disco Ensemble, Alma, Hanoi Rocks, Antti Tuisku. Tänään avattiin lokakuun 2021 Lost In Musiciin kaksi erillistä artistihakua, joista toinen on suunnattu signaamattomille uusille artisteille, toinen musiikkialalla jo toimivien artistien edustajille.Tänään julkistettiin myös 2021 Lost In Musicin artistityöryhmän kokoonpano, jossa on edustettuna monipuolisesti Suomen musiikkialan ääni. “Lost In Musicin tarve on tulevana syksynä korostuneen suuri. Koko musiikkialan sitouttamin

KESÄRAUHA 2021 LAAJENEE SUNNUNTAIHIN - MAGENTA SKYCODE, ATOMIC SWING, VESTA, UUSI FANTASIA, KUBE, XYSMA, IISA ja iso liuta kovia kotimaisia artisteja tähdittävät kolmipäiväiseksi kasvavan Kesärauhan sunnuntaita11.12.2020 09:00:00 EET | Tiedote

Kesäkuussa 2019 ensimmäistä kertaa järjestetty Kesärauha-festivaali kertoo tänään iloisia laajentumisuutisia. Ensi kesänä Kesärauhaa juhlitaan kahden päivän sijasta kolme päivää 11.-13.6.20201. Tänään julkistettavan sunnuntain ohjelmiston isoimpana yllätyksenä voidaan pitää vuonna 2014 lopettaneen Magenta Skycoden yhden festivaalikeikan mittaista paluuta. Turkulaistaustaisen yhtyeen klassikon asemaan nousseen IIIII -debyyttialbumin julkaistusta tulee ensi vuonna tasan 15 vuotta täyteen. “Saan edelleen äärettömän koskettavaa palautetta Magentan musiikista, mm. sen kauneudesta ja parantavasta voimasta. Haluan antaa ihmisille mahdollisuuden kokea tuo voima ainakin vielä kerran livenä, Kesärauhassa 2021. Tämä tulee olemaan ainoa Magenta festivaalikeikka 2021 ja tällä hetkellä aikomukseni ei ole tehdä muita Magenta keikkoja.” avaa Jori Roosberg Magenta Skycoden paluukeikan taustoja.“ Muita Kesärauhan sunnuntain esiintyjiä ovat vahvaa kulttisuosiota nauttiva ruotsalainen kitararock-yhtye Ato

METALLIJÄTTI SLIPKNOT AVAA UUDEN SUURKONSERTTIALUEEN TURUSSA7.12.2020 11:00:04 EET | Tiedote

METALLIJÄTTI SLIPKNOT AVAA UUDEN SUURKONSERTTIALUEEN TURUSSA - Suurkonsertin erikoishintaiset liput myynnissä joulukuun loppuun Maailman suurimpiin metalliyhtyeisiin lukeutuva Slipknot tekee paluun Suomeen loppukesästä ja avaa Turun uuden suurkonserttialueen. Teatraalisista live-esiintymistään tunnetun vaihtoehtometallin suunnannäyttäjän ainutkertainen ja tähän mennessä suurin Suomessa nähty konsertti koetaan rouheiden teollisuuselementtien kyllästämässä merellisessä Turun satamassa lauantaina 7. elokuuta 2021. Slipknotin lisäksi jättikonsertissa tullaan näkemään useampi muukin rock- ja metallisuuruus, joista tiedotetaan ohjelmiston varmistuttua. Konsertin lipunmyynti käynnistyy maanantaina 14. joulukuuta klo 9 Lippupisteessä. Myynnissä on aluksi vuoden loppuun asti saatavilla oleva rajoitettu erä erikoishintaisia lippuja. ”Turkuun rantautuu nyt aivan uudenlainen jättitapahtuma ja on tärkeää, että voimme tarjota elämyksiä myös raskaamman musiikin ystäville. Satama-alue on sopivan karhe