Logomon uudistettu Teatro on Turun klubikentän uusi valovoimainen keikkapaikka!

Vesta, Von Hertzen Brothers, Klamydia, Ida Paul & Kalle Lindroth, Maustetytöt, Chisu ja lukuisia muita kotimaisia tähtiartisteja nähdään uudistetussa Teatrossa klubikeikoilla kevään 2022 aikana.
Ruusut esiintyi Logomon Teatrossa 25.2.2022. Kuva Jan Trygg

Suomen suurimmista kiertueista ja tv-tuotannoista tunnettu tapahtumatalo Logomo on vakiintunut Suomen yhdeksi laadukkaimmista konserttipaikoista. Vastikään 10-vuotisjuhliaan viettänyt Logomo on kaikessa hiljaisuudessaan valmistellut aiemmin kaupunginteatterin väistötilana toimineesta Teatro-salista 500-paikkaiset seisovat keikat mahdollistavan klubitilan, joka on varusteltu huipputason ääni- ja valotekniikalla. Teatro on Logomon vastaus Turussa viime vuosien aikana käytyyn keskusteluun keikkapaikkojen vähyydestä. Teatro taipuu nykymuodossaan niin raskaan musiikin keikkoihin kuin indie- ja rap-keikkoihin penkitettyjä nousevan katsomon konsertteja unohtumatta.

Tuotantoyhtiö Sunborn Liven promoottori Pietu Sepponen on odottanut Teatron uudistusta vesi kielellä: ”Kun kuulin suunnitelmien edenneen siihen pisteeseen, että buukkaukset voivat alkaa, oli yhtenä päivänä jo kymmenkunta uutta varausta tehtynä. Keikkamyyjien ja artistien osalta vastaanotto on ollut loistava. Logomo-salia pienempää intiimimpää klubitilaa on selkeästi kaivattu ja se antaa myös meille kuin muillekin keikkajärjestäjille paremmat mahdollisuudet tuoda Logomoon sen kokoluokan artisteja, joille 500-paikkaisen Teatron kapasiteetti on tässä vaiheessa uraa realistisempi kuin yli 3000 kapasiteettiin taipuva Logomo-sali.”

Uudistetussa Teatrossa on järjestetty viimeisimmän koronasulun jälkeen vasta muutamia keikkoja, mutta yleisön palaute muuttuneesta tilasta on ollut palkitsevaa erityisesti tilan akustiikan ja äänentoiston parannusten tiimoilta. Kevään aikana Teatrossa nähdään toistakymmentä artistia, mutta syksyä ja vuoden 2023 ohjelmaa rakennetaan jo kuumeisesti.

Teatron tuleva ohjelmisto:

Ke 6.4. Edu Kettunen
Pe 8.4. Vesta, pehmoaino
La 9.4. Maria Ylipää: Piazzolla! – Tango nuevo
To 14.4. Atomirotta
To 21.4. Ida Paul & Kalle Lindroth
Pe 22.4. Klamydia
La 23.4. Maustetytöt
Pe 29.4. Von Hertzen Brothers
La 30.4. Chisu
Pe 6.5. Stand Up, Turku! -komiikkafestivaalit 15-v juhlavuosi! Ali Ihmemaassa 2.0, Ali Jahangiri (klo 18.00)
Pe 6.5. Stand Up, Turku! -komiikkafestivaalit 15-v juhlavuosi! Jukka Lindström, Välihuuto (klo 20.30)
Ma 9.5. Myrkyr - Folkesange
Pe 13.5. Kalevauva.fi, Loiriplukari
Pe 20.5. Mika Kuokkanen, Edu Kettunen, Johanna ja Mikko Iivanainen – Round Two
Ma 23.5.-To 26.5. I/O-Speksi
Ke 31.8. NITS – Knot
To 1.9. Music Of Pekka Pohjola
Pe 7.10. Scandinavian Music Group 20v. juhlakiertue
Pe 14.10. Sonata Arctica

Logomo Oy

Pietu Sepponen
Promoottori
Sunborn Live
pietu.sepponen@sunbornlive.fi

Ruusut esiintyi Logomon Teatrossa 25.2.2022. Kuva Jan Trygg

Logomo on kulttuurin, taiteen ja luovan talouden keskus, joka toimii entisessä VR:n konepajassa rautatieaseman ja ydinkeskustan läheisyydessä Turussa. Logomossa järjestetään konsertteja, kokouksia, seminaareja, kongresseja, teatterinäytöksiä, messuja, näyttelyjä, elokuvaesityksiä sekä erilaisia yksityistilaisuuksia.

Teatro on viihde- ja tapahtumakeskus Logomon sisällä. Teatro-kokonaisuus on rakennettu Turun kaupunginteatterilta vapautuneisiin tiloihin. Iltapäivisin Teatro toimii kahvilana sekä tapahtuma- ja kongressikeskuksena, iltaisin siitä kuoriutuu rento ja tyylikäs viihdekeskus baareineen. Teatro on avoinna ke–la klo 15 alkaen.
Viime vuonna Logomossa pidettiin noin 1000 eri tilaisuutta, ja talon kävijämäärä oli 369 000 henkilöä. Logomon toimitiloissa, Byråssa ja Konttorissa, työskentelee päivittäin yli 400 ihmistä noin 70 yrityksessä. Logomossa on myös taiteilijatyöhuoneita.