Lohjalle avattu SSO:n kolmas oma parturi-kampaamo

SSO kehittää jälleen palvelutarjontaansa onnistuneen sekä helpon asioinnin edistämiseksi ja avasi Lohjan Prisma-keskukseen maanantaina 7.9.2020 Prisma parturi-kampaamon.

Lohjan Prisma-keskukseen on avattu 7.9.2020 Prisma Parturi-kampaamo, josta tuli SSO:n kolmas  yksikkö Halikon ja Nummelan Prismojen yhteydessä toimivien parturi-kampaamoiden lisäksi. Uusi parturi-kampaamo avattiin Prisma-keskuksen ensimmäiseen kerrokseen.

Uuteen Prisman parturi-kampaamoon ovat tervetulleita kaikki vauvasta vaariin. Prisman parturi-kampaamossa ei fiinistellä turhia, vaikka henkilökunta säännöllisesti kouluttautuukin ja on aina asiakkaan niin halutessa hyvin perillä myös alan viimeisimmistä trendeistä. Lohjan Parturi-kampaamo palvelee laajasti maanantaista lauantaihin. Käytössä on myös vuoronumeroilla toimiva nonstop-palvelu, jossa hoituvat mutkattomasti hiusten leikkuut, hoidot sekä pikavärit. Pidemmissä töissä kannattaa varata aika nettiajanvarauksen kautta. Prisman parturi-kampaamoista on helppo kauppareissun yhteydessä hankkia kaikki nykyaikaisen parturi-kampaamon palvelut ja runsas sekä laadukas valikoima hiusten hoito- ja muotoilutuotteita. Ja kaikesta saa tietysti S-Etukortilla Bonusta.

”Henkilökuntamme on innoissaan päästessään palvelemaan uusia asiakkaita. Saimme rekrytoitua mahtavan porukan alan konkareita ja nuorempia ammattilaisia”, iloitsee Lohjan Prisman parturi-kampaamon esimies Päivi Oinas.

”Alan opiskelijoiden kannattaa ehdottomasti kysyä meiltä myös työharjoittelupaikkoja - otamme heidät innolla vastaan. Sitä kautta on mahdollisuus työllistyä meille tai tehdä töitä opiskelun ohessakin”, vinkkaa Päivi.

SSO keskittyy ruokaravintoloihin – Rikala Night Club lopettaa toimintansa5.1.2021 12:07:14 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on viime vuosien aikana uudistanut asiakastoiveita tarkasti kuunnellen kaikki ruokaravintolansa: Salossa Rikala Bar & Grillin sekä Antonion, Lohjan, Halikon ja Nummelan Prismakeskusten ravintolamaailmat sekä Lohjalla täysin uusina palvelevat ravintola Antonio sekä Toasti. SSO:n ravintolaperhe palvelee aamuvarhaisesta iltamyöhään ja kokonaisuus on suunniteltu siten, että ravintoloista on mahdollista löytää syötävää niin aamiaiselle, lounaalle, päivälliselle kuin iltamyöhäisellekin. ”Uudistettu ravintolaperhe on saanut paljon hyvää palautetta hyvistä mauista sekä viihtyisistä sisustuksistaan. Saadun palautteen perusteella päädyimme keskittymään jatkossakin ennen kaikkea hyviin makuihin ja leppoisaan viihtymiseen. Samalla päätimme luopua ainoasta yökerhostamme, Salon Rikala Night Clubin toiminnasta”, kertoo SSO:n asiakkuuspäällikkö Elina Pakkanen. Rikala Nicht Clubia on pidetty pandemia-ajan suljettuna. ”Halusimme toimia vastuullisesti ja pidimme yökerhon kevää

SSO ei kysy työnhakijoilta ikää: ”Tiedostamattomasti tapahtuvaa ikäsyrjintää kitkettävä”26.11.2020 10:34:35 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO ei kysy enää työnhakijoilta työhakemuksissa syntymävuotta tai ikää. SOK:n aloittama pilotti ulotettiin tämän vuoden alusta koko S-ryhmään myymälöiden, ravintoloiden ja esimerkiksi ABC-liikennemyymälöiden rekrytointeihin. Tavoitteena on, että asenteet eivät pääse vaikuttamaan työhaastattelukutsun saavien joukkoon – edes tiedostamattomasti.