Lohjalle avattu SSO:n kolmas oma parturi-kampaamo

SSO kehittää jälleen palvelutarjontaansa onnistuneen sekä helpon asioinnin edistämiseksi ja avasi Lohjan Prisma-keskukseen maanantaina 7.9.2020 Prisma parturi-kampaamon.

Lohjan Prisma-keskukseen on avattu 7.9.2020 Prisma Parturi-kampaamo, josta tuli SSO:n kolmas  yksikkö Halikon ja Nummelan Prismojen yhteydessä toimivien parturi-kampaamoiden lisäksi. Uusi parturi-kampaamo avattiin Prisma-keskuksen ensimmäiseen kerrokseen.

Uuteen Prisman parturi-kampaamoon ovat tervetulleita kaikki vauvasta vaariin. Prisman parturi-kampaamossa ei fiinistellä turhia, vaikka henkilökunta säännöllisesti kouluttautuukin ja on aina asiakkaan niin halutessa hyvin perillä myös alan viimeisimmistä trendeistä. Lohjan Parturi-kampaamo palvelee laajasti maanantaista lauantaihin. Käytössä on myös vuoronumeroilla toimiva nonstop-palvelu, jossa hoituvat mutkattomasti hiusten leikkuut, hoidot sekä pikavärit. Pidemmissä töissä kannattaa varata aika nettiajanvarauksen kautta. Prisman parturi-kampaamoista on helppo kauppareissun yhteydessä hankkia kaikki nykyaikaisen parturi-kampaamon palvelut ja runsas sekä laadukas valikoima hiusten hoito- ja muotoilutuotteita. Ja kaikesta saa tietysti S-Etukortilla Bonusta.

”Henkilökuntamme on innoissaan päästessään palvelemaan uusia asiakkaita. Saimme rekrytoitua mahtavan porukan alan konkareita ja nuorempia ammattilaisia”, iloitsee Lohjan Prisman parturi-kampaamon esimies Päivi Oinas.

”Alan opiskelijoiden kannattaa ehdottomasti kysyä meiltä myös työharjoittelupaikkoja - otamme heidät innolla vastaan. Sitä kautta on mahdollisuus työllistyä meille tai tehdä töitä opiskelun ohessakin”, vinkkaa Päivi.

SSO:n ravintola Antonio ja kahvila Figaro kauppakeskus Plazassa avattiin täysin uudistuneina17.9.2020 13:58:38 EESTTiedote

Kun Antonio saapui Suomeen reilu parikymmentä vuotta sitten, kirjattiin uusi menu SSO:n ravintolahistoriaan. Antonio syntyi palosta luoda jotain uutta ja erilaista siihen maailmaan. Meksikolainen ruokakulttuuri ja sen lämminhenkisyys kiehtoi suomalaisia, ja näin Salon Seudun Osuuskauppa perusti oman pienen ”casan” Plazan kauppakeskukseen. Antonio on jakanut suomalais-meksikolaista ravintolan ilosanomaa vuodesta 1992. Vuosien saatossa Antonio löysi paikkansa paikallisten ja matkailijoiden sydämissä. Antonio oli remontissa kesäkuun alusta lähtien. Tänä aikana kaivettiin lattiat ylös, kaadettiin seiniä ja rakennettiin uusia. Remontille oli tilausta jo pelkästään ilmeen päivittämisen takia. Baaritiski on kutsuvasti keskeisellä paikalla ravintolasalia. Keskeisyydessä tärkeintä on ollut asiakkaan tavoitettavuus ja idea siitä, että haluamme olla keskellä elämää, lähellä ja avoin kaikille. Samalla uudistui kauppakeskuksen keskeinen kahvila Figaro. Istuinalueiden suunnittelussa haluttiin rakent