Lohjalle SSO:n kolmas oma parturi-kampaamo

SSO:n kehittää jälleen palvelutarjontaansa onnistuneen ja helpon asioinnin edistämiseksi ja avaa Lohjan Prisma-keskukseen Prisma parturi-kampaamon.

Kuva Nummelan Prisman Parturi-kampaamosta.

Lohjan Prisma-keskukseen avataan syksyllä Prisma Parturi-kampaamo, josta tulee SSO:n kolmas avattava yksikkö Halikon ja Nummelan Prismojen yhteydessä toimivien parturi-kampaamoiden lisäksi. Uuden rakentaminen on jo aloitettu ja uusi Parturi-kampaamo avataan vielä syksyn aikana Lohjan Prisma-keskuksen toiseen kerrokseen, alkuvuodesta suljetun Lohjan Emotionin tilalle.

Prisman parturi-kampaamot palvelevat laajasti maanantaista lauantaihin. Parturi-kampaamoissa on käytössä myös vuoronumeroilla toimiva nonstop-palvelu, jossa hoituvat mutkattomasti hiusten leikkuut, hoidot sekä pikavärit. Pidemmissä töissä kannattaa varata aika nettiajanvarauksen kautta. Prisman parturi-kampaamoista on helppo kauppareissun yhteydessä hankkia kaikki nykyaikaisen parturi-kampaamon palvelut ja runsas sekä laadukas valikoima hiusten hoito- ja muotoilutuotteita. Ja kaikesta saa tietysti S-Etukortilla Bonusta.

Lisätiedot: SSO:n Prismojen johtaja Panu Kärjes, p. 044 3205 606

Kuva Nummelan Prisman Parturi-kampaamosta.

SSO palasi uuden mission myötä juurilleen – ”tehdään yhdessä parempi paikka elää”21.9.2020 14:32:27 EESTTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO palaa juurilleen uudistaessaan strategisen perustehtävän eli mission, joka on nyt ”tehdään yhdessä parempi paikka elää”. Uutta missiota toteutetaan nykyaikaisin keinoin uutta tekniikkaa ja innovaatioita hyödyntäen. SSO:n juuret ulottuvat vuoteen 1903, kun paikalliset maanviljelijät toivat omat tuotteensa paikalliseen osuuskauppaan myyntiin ja samalla tulivat perustaneeksi osuuskaupan. Juurille palaaminen tarkoittaakin ennen kaikkea yhdessä tekemistä - yhteistyötä asiakkaiden ja henkilökunnan sekä paikallisten toimijoiden kanssa. Se tarkoittaa myös ympäristön huomioimista enemmän kuin koskaan. ”Mission ytimessä on ajatus siitä, että osuuskaupan toiminnassa tärkeintä on asiakkaan saama paras mahdollinen hyöty - ei niinkään aina maksimaalinen tulos. Paikallisena toimijana haluamme vahvasti olla mukana voimistamassa alueen elinvoimaa, jotta kilpailukykyiset palvelut pysyvät alueella myös tulevaisuudessa”, kertoo SSO:n toimitusjohtaja Tapio Finér.

SSO:n ravintola Antonio ja kahvila Figaro kauppakeskus Plazassa avattiin täysin uudistuneina17.9.2020 13:58:38 EESTTiedote

Kun Antonio saapui Suomeen reilu parikymmentä vuotta sitten, kirjattiin uusi menu SSO:n ravintolahistoriaan. Antonio syntyi palosta luoda jotain uutta ja erilaista siihen maailmaan. Meksikolainen ruokakulttuuri ja sen lämminhenkisyys kiehtoi suomalaisia, ja näin Salon Seudun Osuuskauppa perusti oman pienen ”casan” Plazan kauppakeskukseen. Antonio on jakanut suomalais-meksikolaista ravintolan ilosanomaa vuodesta 1992. Vuosien saatossa Antonio löysi paikkansa paikallisten ja matkailijoiden sydämissä. Antonio oli remontissa kesäkuun alusta lähtien. Tänä aikana kaivettiin lattiat ylös, kaadettiin seiniä ja rakennettiin uusia. Remontille oli tilausta jo pelkästään ilmeen päivittämisen takia. Baaritiski on kutsuvasti keskeisellä paikalla ravintolasalia. Keskeisyydessä tärkeintä on ollut asiakkaan tavoitettavuus ja idea siitä, että haluamme olla keskellä elämää, lähellä ja avoin kaikille. Samalla uudistui kauppakeskuksen keskeinen kahvila Figaro. Istuinalueiden suunnittelussa haluttiin rakent