LOST IN MUSIC SIIRTYY VUODELLA ETEENPÄIN

Suomen suurinta klubifestivaalia Lost In Musicia ei järjestetä tänä syksynä. Festivaali oli tarkoitus järjestää 14:sta kerran 8.-10.10.2020 ympäri Tampereen keikkapaikkoja. Tapahtuma järjestetään seuraavan kerran lokakuussa 2021 ja samalla juhlitaan Lost In Musicin 15-vuotista taivalta. Vuodelle 2020 ostetut Blind bird -liput käyvät vuoden 2021 tapahtumaan sellaisenaan. Mikäli uusi ajankohta ei sovi, voit palauttaa liput Tiketin verkkosivuilta löytyvällä lomakkeella www.tiketti.fi/palautalippuja 18.10.2020 mennessä.

Tapahtuman promoottorina ensimmäistä vuotta ollut Pietu Sepponen pahoittelee harmillisia olosuhteita, mutta näkee tulevaisuudessa siintävän juhlavuoden valoisana:

”Koimme, ettei näissä vallitsevissa olosuhteissa lopulta ollut mahdollista järjestää riittävän täysipainoista ympäri kaupunkia levittäytyvää festivaalia, joka on tullut tutuksi täyteen pakkautuneista keikkapaikoista ja hikisistä livekeikoistaan. Katseet on luotu kohti syksyn 2021 Lost In Musicin 15-vuotisjuhlia, joista tulee taatusti ikimuistoiset.”

Lisätiedot & haastattelupyynnöt:

Pietu Sepponen / Promoottori

pietu.sepponen@sunborn.fi puh. 044-5566113

KESÄRAUHA 2021 sai parikymmentä uutta kiinnitystä tämän vuoden jo julkistetusta ohjelmistosta10.6.2020 15:30:00 EESTTiedote

Tiedote, julkaisuvapaa heti Viime viikolla uutisoitiin Kesärauha-festivaalin siirtymisestä ensi kesäkuulle 11.-12.6.2021. Jo julkistetun Mew:in lisäksi ensi kesäkuun ohjelmistoon liittyy 19 muuta artistia, joiden oli alunperin tarkoitus esiintyä tämän vuoden Kesärauhassa. Ohjelmistoon on myöhemmin luvassa vielä lukuisia artisteja kesältä 2020 sekä myös aivan uunituoreita julkistuksia. Tänään Kesärauhaan 2021 tervetulleiksi toivotetaan: Olavi Uusivirta, Ruusut, Maustetytöt, 22-Pistepirkko, Honningbarna (NO), Antti Autio, Erki Pärnoja (EE), Eevil Stöö + Ex Tuuttiz + Aivovuoto, F + Sofa + Yeboyah, Gettomasa, Jesse Markin, Joensuu 1685, Karina, Louie Blue, Plutonium 74, Samuli Putro, Tiisu, The Holy, The Hearing. Jo ostetut yhden ja kahden päivän liput käyvät uuteen ajankohtaan sellaisenaan. Mikäli uusi ajankohta ei sovi voi lipun palauttaa Ticketmasteriin 21.8.2020 mennessä. Tarkemmat ohjeet lippujen kanssa toimimiseen löydät osoitteesta: www.kesärauha.fi. Lipunmyynti jatkuu toistaiseksi