Loton potti nousee 3,6 miljoonaan euroon – Lauantai-Jokerista miljoonan euron voitto Turenkiin

Loton tämän viikon arvonnassa (kierros 8/2018) ei löytynyt täysosumaa. 6+1 –tuloksia löytyi tällä kierroksella kaksi. Toinen voittaja oli helsinkiläinen nettipelaaja ja toinen voitto meni kahden hengen porukalle Kouvolaan.

Porukkapeli oli pelattu R-kioskilla Kouvolan Kauppakadulla. Kaikki voittajat olivat pelanneet tunnistautuneina, joten he saavat voitot suoraan tililleen.

6 oikein tuloksista löytyi yksi peli, joka oli plussattu. Voittosumma 4 137 nousee plussauksen jälkeen 20 687 euroon. Tällä kierroksella Lotosta voitettiin kaikkiaan yli 146 865 erisuuruista voittoa.

Loton oikea rivi (kierros 8/2018) on 1, 10, 22, 31, 34, 37 ja 40. Lisänumero on 11 ja Plus-numero 21. Ensi viikolla (kierros 9/2018) jaossa on 3,6 miljoonaa euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 8 8 1 9 3 9. Jokerista löytyi yksi täysosuma, jolla voittaa miljoonan euroa sekä yksi 6 oikein –tulos, jolla voittaa 20 000 euroa. Jokerin miljoonavoittaja oli pelannut R-kioskilla Turengissa tunnistautuneena, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Lomatonnin voittorivi on Barcelona 75. Lomatonneja meni jakoon 19 kappaletta.

Lottolähetyksen aiheena oli tällä kertaa aiheena Liikkuvan Resurssikeskuksen Hyvän mielen tanssit. Kyseessä on matalan kynnyksen vapaaehtoistoiminta, joka kiertää Turun suuralueella. Lähialueen asukkailla on mahdollisuus tulla tanssittamaan ja tuomaan iloa tanssikiertueen kohteen, esim. palvelutalon asukkaille.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.