Loton potti nousee 3,6 miljoonaan euroon – Lauantai-Jokerista miljoonan euron voitto Turenkiin

Loton tämän viikon arvonnassa (kierros 8/2018) ei löytynyt täysosumaa. 6+1 –tuloksia löytyi tällä kierroksella kaksi. Toinen voittaja oli helsinkiläinen nettipelaaja ja toinen voitto meni kahden hengen porukalle Kouvolaan.

Porukkapeli oli pelattu R-kioskilla Kouvolan Kauppakadulla. Kaikki voittajat olivat pelanneet tunnistautuneina, joten he saavat voitot suoraan tililleen.

6 oikein tuloksista löytyi yksi peli, joka oli plussattu. Voittosumma 4 137 nousee plussauksen jälkeen 20 687 euroon. Tällä kierroksella Lotosta voitettiin kaikkiaan yli 146 865 erisuuruista voittoa.

Loton oikea rivi (kierros 8/2018) on 1, 10, 22, 31, 34, 37 ja 40. Lisänumero on 11 ja Plus-numero 21. Ensi viikolla (kierros 9/2018) jaossa on 3,6 miljoonaa euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 8 8 1 9 3 9. Jokerista löytyi yksi täysosuma, jolla voittaa miljoonan euroa sekä yksi 6 oikein –tulos, jolla voittaa 20 000 euroa. Jokerin miljoonavoittaja oli pelannut R-kioskilla Turengissa tunnistautuneena, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Lomatonnin voittorivi on Barcelona 75. Lomatonneja meni jakoon 19 kappaletta.

Lottolähetyksen aiheena oli tällä kertaa aiheena Liikkuvan Resurssikeskuksen Hyvän mielen tanssit. Kyseessä on matalan kynnyksen vapaaehtoistoiminta, joka kiertää Turun suuralueella. Lähialueen asukkailla on mahdollisuus tulla tanssittamaan ja tuomaan iloa tanssikiertueen kohteen, esim. palvelutalon asukkaille.

Veikkaus valitsi mainostoimistokumppanit luovien konseptien suunnitteluun15.6.2018 15:08Tiedote

hasan & partners, Miltton Creative ja Bob the Robot ovat jatkossa Veikkauksen luovat konseptitoimistot. Mainostoimistokilpailutuksessa painotettiin strategista markkinointiajattelua, asiakasymmärryksen ja -tiedon hyödyntämistä, luovaa konseptointikykyä sekä pitkäjänteistä brändinrakentamisen taitoa. Hyviä kokemuksia saatiin uudenlaisesta työpajatyöskentelyyn pohjautuvasta kilpailutustavasta.