Loton potti nousee 3,6 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa ei löytynyt kierroksella 50/2017 täysosumia, joten ensi viikolla potti kasvaa 3,6 miljoonaan euroon.

Arvonnassa löytyi kolme 6+1-tulosta, joilla voitti noin 73 000 euroa.

Yhteensä Lotosta voitettiin tällä viikolla yli 135 000 erisuuruista voittoa.

Loton oikea rivi (kierros 50/2017) on 4, 8, 11, 17, 32, 34, 37 ja lisänumero 33. Tuplausnumeroksi arvottiin 12.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 5 5 3 1 8 3 3. Jokerista löytyi neljä 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Dubai 59. Lomatonneja voitettiin 25 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti Lastenkirjainstituutin toiminnanjohtaja Kaisa Laaksonen. Lähetyksessä tutustuttiin myös tietotekniikkaa kirjoissaan käsittelevän lastenkirjailija Linda Liukkaan työhön. Suomalainen kirjallisuus hyötyy Veikkauksen tuotosta.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.