Loton potti nousee 3,6 miljoonaan euroon

Loton arvonnassa ei löytynyt täysosumia lauantaina (kierros 24/2018), joten ensi viikolla potissa on 3,6 miljoonaa euroa.

Vaikeasta rivistä ei löytynyt liioin toisen voittoluokan 6+1-tuloksia. Suurimmat voitot tulivat kuusi oikein -tuloksilla, joilla 43 pelaajaa voittaa 3 070,40 euroa. Kaikkiaan Lotossa jaettiin yli 154 000 erisuuruista voittoa.

Loton kierroksen 24/2018 oikea rivi on 5, 12, 14, 31, 34, 37, 39 ja lisänumero 10. Plusnumeroksi arvottiin 21.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 0 7 6 7 2 6 6. Kuusi oikein -tuloksia löytyi kolme kappaletta ja niillä voittaa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Bangkok 79. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 18 kappaletta.

Ensi viikolla (kierros 25/2018) lottoarvonta on juhannuksen takia sunnuntaina kello 22.15.

Lottolähetyksessä tutustuttiin helsinkiläiseen Uimahyppyseura Tiiroihin, jossa uimahyppyjä voi harrastaa alkeistasolta aina maajoukkuetasolle saakka. Katso video tästä.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.