Loton potti nousee 3,6 miljoonaan euroon

Loton arvonnassa ei löytynyt täysosumia lauantaina (kierros 24/2018), joten ensi viikolla potissa on 3,6 miljoonaa euroa.

Vaikeasta rivistä ei löytynyt liioin toisen voittoluokan 6+1-tuloksia. Suurimmat voitot tulivat kuusi oikein -tuloksilla, joilla 43 pelaajaa voittaa 3 070,40 euroa. Kaikkiaan Lotossa jaettiin yli 154 000 erisuuruista voittoa.

Loton kierroksen 24/2018 oikea rivi on 5, 12, 14, 31, 34, 37, 39 ja lisänumero 10. Plusnumeroksi arvottiin 21.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 0 7 6 7 2 6 6. Kuusi oikein -tuloksia löytyi kolme kappaletta ja niillä voittaa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Bangkok 79. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 18 kappaletta.

Ensi viikolla (kierros 25/2018) lottoarvonta on juhannuksen takia sunnuntaina kello 22.15.

Lottolähetyksessä tutustuttiin helsinkiläiseen Uimahyppyseura Tiiroihin, jossa uimahyppyjä voi harrastaa alkeistasolta aina maajoukkuetasolle saakka. Katso video tästä.