Loton potti nousee 5 000 000 euroon - 6+1 -tuloksilla 202 191 euroa Espooseen ja Toivalaan

Juhannuksen takia Lotto arvottiin poikkeuksellisesti sunnuntaina. Sunnuntai-illan arvonnassa ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla Loton potissa on 5 000 000 euroa. Kierrokselta löytyi kaksi 6+1 -tulosta, joilla voittaa 202 191 euroa. Voittorivit oli pelattu Toivalan ST1-liikenneasemalla ja Espoon Metrokeskuksen R-Kioskissa.

6+1 -voittajat olivat käyttäneet Veikkaus-korttia, joten he saavat 202 191,80 euron pottinsa suoraan pankkitililleen.

Loton kierroksen 25/2018 oikea rivi on 5, 16, 26, 27, 33, 36, 40 ja lisänumero 12. Plusnumeroksi arvottiin 30.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 3 0 1 3 0 7. Kuusi oikein -tuloksia löytyi kaksi kappaletta, joista toinen oli pelattu tuplattuna. Tuplatun Lauantai-Jokeririvin tehnyt pelaaja oli jättänyt pelinsä Eurajoen R-kioskissa ja hän voittaa 40 000 euroa rivin viimeisen numeron mentyä oikein. Vaasan Prismassa rivinsä tehnyt pelaaja voitti 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Venetsia 19. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 20 kappaletta.