Loton potti nousee 6,5 miljoonaan euroon

Lotossa ei löytynyt kierroksella 41/2018 yhtään täysosumaa, joten ensi viikolla seitsemän oikein -tuloksille on tarjolla 6,5 miljoonan euron potti.

Loton oikea rivi lauantain kierroksella (41/2018) on 4, 10, 11, 24, 25, 35, 40. Lisänumeroksi arvottiin 2 ja plusnumeroksi 24. Kierroksella löytyi yksi 6+1-osuma. Sillä valkeakoskelainen nettipelaaja voittaa 195 959,20 euroa.

Lauantai-Jokeri oikea rivi on 4 6 1 1 6 6 4. Täysosumia ei löytynyt, mutta yksi pelaaja saa kuusi oikein -tuloksellaan 20 000 euroa. Voittaja oli pelannut rivinsä Vuokatin S-Marketissa Sotkamossa.

Lomatonnin voittorivi on Hanoi 25. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 10 kappaletta.

Lauantain arvontalähetyksessä esiteltiin Allergia-, iho- ja astmaliiton Terve askel luontoon -hanke, joka torjuu haitallisia vieraslajeja ja vaalii terveyttä. Yhteys monimuotoiseen luontoon ehkäisee monia sairauksia, kuten allergiaa ja astmaa. Haitalliset vieraslajit ovat uhka luonnon monimuotoisuudelle. Katso video!

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.