Loton potti nousee 8 miljoonaan euroon - kolme 72 000 euron voittoa Itä-Suomeen

Loton arvonnassa ei löytynyt täysosumia lauantaina (kierros 11/2018), joten ensi viikolla täysosumille on jaossa tasan kahdeksan miljoonaa euroa. Suurimmat voitot tulivat kolmella 6+1-osumalla.

Kuusi ja lisänumero oikein -tulosten voitto-osuus on 72 950,60 euroa. Voitot menivät nettipelaajalle Savonlinnaan ja kahdelle Veikkaus-korttia käyttäneelle, jotka pelasivat rivinsä Kauppalankadun Salessa Kouvolassa ja Matkuksen R-kioskissa Kuopiossa.

Loton kierroksen 11/2018 oikea rivi on 2, 4, 6, 9, 26, 39, 40 ja lisänumero 23. Plusnumeroksi arvottiin 18.

Yhteensä Lotosta voitettiin tällä viikolla yli 182 000 erisuuruista voittoa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 6 4 2 8 0 3 3. Jokerista löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, ja niillä voittaa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Malaga 39. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 20 kappaletta.

Lottolähetyksessä esiteltiin Kansallisbaletin Balettienergiaa pojille -hanke. Tavoitteena on innostaa 7-vuotiaita poikia tanssin pariin, luoda utelias asenne balettia kohtaan sekä antaa halukkaille mahdollisuus tulla mukaan Balettioppilaitoksen toimintaan. Katso video täältä.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.