Veikkaus Oy

Loton potti nousi 5 miljoonaan euroon – 99 000 euron voitot Poriin, Lahteen ja Raisioon

Lotossa ei löytynyt kierroksella 45/2018 yhtään täysosumaa, joten ensi viikolla potissa on 5 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi neljä 6+1-tulosta, joilla voitti noin 99 000 euroa. Kolme voittopeleistä oli pelattu myyntipaikoissa, jotka olivat R-kioski Yrjönkatu 13 Porissa, Aleksanterinkadun R-kioski Lahdessa sekä Raision ST1-huoltoasema. Yksi voitoista meni nettipelaajalle Poriin.

Raisiossa pelannut voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän ja porilainen nettipelaaja saavat voittonsa suoraan tileilleen. Porissa ja Lahdessa R-kioskeilla pelanneet voittajat eivät olleet käyttäneet Veikkaus-korttia, joten heidän tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pelisalista tai Danske Bankista.

Yhteensä Lotosta voitettiin tällä viikolla 177 970 erisuuruista voittoa.

Loton kierroksen (45/2018) oikea rivi on 4, 6, 8, 11, 20, 36, 37 ja lisänumero 24. Plusnumeroksi arvottiin 4.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 9 7 3 1 2 2 9. Jokerista löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla voitti 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Peking 22. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 14 kappaletta.

Lottolähetyksessä tutustuttiin Teatterimuseon Kivi kääntyy -näyttelyyn. Näyttely on Aleksis Kiven tuotantoon ja elämään keskittyvä näyttelykokonaisuus, joka koostuu neljästä eri pienoisnäyttelystä. Veikkauksen tuotolla tuetaan taidetta ja kulttuuria vuosittain noin 238 miljoonalla eurolla.

Veikkaus Oy

Lue lisää julkaisijalta Veikkaus Oy