Lotosta 1,2 miljoonan euron voitto Imatralle

Lottoarvonnassa (kierros 38/2017) löytyi yksi täysosuma. Onnekas pelaaja voitti 1,2 miljoonaa euroa.

Voittopeli oli pelattu R-kioski Vuoksenniskantie 58:ssa Imatralla. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Kyseessä oli jo tämän vuoden 64. Loton päävoittaja. Päävoittajia on tullut tänä vuonna poikkeuksellisen paljon, sillä ennätyssuuri 14,2 miljoonan euron täysosuma jaettiin kesäkuussa 50 pelaajan porukalle.

6+1-tuloksia löytyi arvonnassa neljä kappaletta. Tuloksella voitti noin 110 000 euroa. Yksi voittopeleistä oli pelattu Kokemäen Liikekeskuksen R-kioskilla. Muut voitot menivät nettipelaajille Kannonkoskelle, Ouluun ja Kuopioon.

Ensi viikolla Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Loton oikea rivi (kierros 38/2017) on 4, 7, 9, 12, 14, 17, 28 ja lisänumero 16. Tuplausnumeroksi arvottiin 32.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 6 9 3 1 7 8 4. Jokerista löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla voitti 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Reykjavik 46. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 20 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti Adoptioperheet ry:n toiminnanjohtaja Anu Uhtio. Yhdistys saa tukea Veikkauksen tuotosta.