Lotosta 1,2 miljoonan euron voitto Imatralle

Lottoarvonnassa (kierros 38/2017) löytyi yksi täysosuma. Onnekas pelaaja voitti 1,2 miljoonaa euroa.

Voittopeli oli pelattu R-kioski Vuoksenniskantie 58:ssa Imatralla. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Kyseessä oli jo tämän vuoden 64. Loton päävoittaja. Päävoittajia on tullut tänä vuonna poikkeuksellisen paljon, sillä ennätyssuuri 14,2 miljoonan euron täysosuma jaettiin kesäkuussa 50 pelaajan porukalle.

6+1-tuloksia löytyi arvonnassa neljä kappaletta. Tuloksella voitti noin 110 000 euroa. Yksi voittopeleistä oli pelattu Kokemäen Liikekeskuksen R-kioskilla. Muut voitot menivät nettipelaajille Kannonkoskelle, Ouluun ja Kuopioon.

Ensi viikolla Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Loton oikea rivi (kierros 38/2017) on 4, 7, 9, 12, 14, 17, 28 ja lisänumero 16. Tuplausnumeroksi arvottiin 32.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 6 9 3 1 7 8 4. Jokerista löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla voitti 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Reykjavik 46. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 20 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti Adoptioperheet ry:n toiminnanjohtaja Anu Uhtio. Yhdistys saa tukea Veikkauksen tuotosta.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.