Lotosta 201 000 euroa Espooseen – potti nousi 2,4 miljoonaan euroon

Lottoarvonnassa (kierros 7/2018) ei löytynyt täysosumia, joten 1,2 miljoonan euron potti jäi jakamatta. Ensi viikolla Loton potissa on 2,4 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi yksi 6+1-tulos, jolla voitti noin 201 000 euroa. Peli oli pelattu K-supermarket Aurorassa Espoossa. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Yhteensä Lotosta voitettiin tällä viikolla 197 416 erisuuruista voittoa.

Loton oikea rivi (kierros 7/2018) on 6, 9, 16, 17, 21, 22, 24 ja lisänumero 12. Plusnumeroksi arvottiin 23.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 2 9 9 2 5 7 7. Jokerista löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa. Toinen peleistä oli pelattu tuplattuna ja rivin viimeinen numero meni oikein, joten voittosumma nousi 40 000 euroon.

Lomatonnin voittorivi on Nizza 9. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin 13 kappaletta.

Lottolähetyksessä esiteltiin Suomen vammaisliikunta ja -urheilu Vau ry:n toimintaa. "Kaikki Snoukkaa" on vammaislautailun edistämisprojekti, jossa viestitään lumilautailun harrastus- ja kilpailumahdollisuuksista liikuntarajoitteisille ja muille erityistä tukea tarvitseville henkilöille ja heidän lähipiireilleen.