Lotosta 2,5 miljoonan euron täysosumat Haapavedelle ja Raumalle

Lauantain Lottoarvonnassa (kierros 37/2018) löytyi kaksi täysosumaa. 2,5 miljoonan euron voitot osuivat raumalaiselle mobiilipelaajalle ja Haapaveden R-kioskilla rivinsä tehneelle voittajalle. Ensi viikolla Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Haapavedellä pelannut voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa 2,5 miljoonan euron voittonsa suoraan pankkitililleen raumalaisen mobiilipelaajan tavoin. Kyseessä olivat Loton 12. ja 13. Loton päävoitot tänä vuonna.

Arvonnassa löytyi myös yksi 6+1-tulos, jolla voittaa 198 918 euroa. Voittopeli oli pelattu Tornion TEX-myymälässä.

Loton kierroksen 37/2018 oikea rivi on 6, 9, 10, 16, 17, 21, 34. Lisänumero 30. Plusnumeroksi arvottiin 15.

Ensi viikolla (kierros 38/2018) Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 7 4 2 8 9 3 4. Arvonnassa ei löytynyt täysosumia. Lauantai-Jokerissa löytyi yksi 20 000 euron kuusi oikein -tulos, joka oli pelattu Kemissä Hahtisaarenkadun Nesteellä.

Kaikkiaan Lotossa voitettiin lauantaina 188 321 erisuuruista voittoa.

Katso kierroksen kaikki tulokset

Lomatonnin voittorivi on Madrid 81. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 18 kappaletta.

Lottolähetyksessä tutustuttiin vauhdikkaaseen cheerleadingiin.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Varsinais-Suomeen19.11.2018 16:27Tiedote

Alkanut viikko on Lasten oikeuksien viikko ja kansainvälistä Lapsen oikeuksien päivää vietetään tiistaina 20.11. Tänä vuonna Lasten oikeuksien päivän teemana on osallisuus. Kuntien ja kaupunkien lisäksi lukuisilla järjestöillä, jotka saavat toimintaansa tukea veikkausvoittovaroista, on merkittävä rooli työssä lapsien ja nuorten kanssa. ”Lasten näkökulma ja asiantuntemus näkyy ilahduttavasti yhä enemmän järjestöjen toiminnassa sekä palveluiden kehittämisessä”, sanoo Mirja Nyroos-Seppänen, joka on toiminut lapsi- ja perhejärjestöjen avustusvalmistelijana 20 vuoden ajan.

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Satakuntaan19.11.2018 16:18Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Savoon19.11.2018 16:00Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Pohjanmaalle19.11.2018 15:51Tiedote

Lapsi-, perhe- ja nuorisotyöhön 117 miljoonaa veikkausvoittovaroja - näin rahaa jaettiin Pohjois-Karjalaan19.11.2018 15:40Tiedote