Lotosta 2,5 miljoonan euron täysosumat Haapavedelle ja Raumalle

Lauantain Lottoarvonnassa (kierros 37/2018) löytyi kaksi täysosumaa. 2,5 miljoonan euron voitot osuivat raumalaiselle mobiilipelaajalle ja Haapaveden R-kioskilla rivinsä tehneelle voittajalle. Ensi viikolla Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Haapavedellä pelannut voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa 2,5 miljoonan euron voittonsa suoraan pankkitililleen raumalaisen mobiilipelaajan tavoin. Kyseessä olivat Loton 12. ja 13. Loton päävoitot tänä vuonna.

Arvonnassa löytyi myös yksi 6+1-tulos, jolla voittaa 198 918 euroa. Voittopeli oli pelattu Tornion TEX-myymälässä.

Loton kierroksen 37/2018 oikea rivi on 6, 9, 10, 16, 17, 21, 34. Lisänumero 30. Plusnumeroksi arvottiin 15.

Ensi viikolla (kierros 38/2018) Loton potissa on 1,2 miljoonaa euroa.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 7 4 2 8 9 3 4. Arvonnassa ei löytynyt täysosumia. Lauantai-Jokerissa löytyi yksi 20 000 euron kuusi oikein -tulos, joka oli pelattu Kemissä Hahtisaarenkadun Nesteellä.

Kaikkiaan Lotossa voitettiin lauantaina 188 321 erisuuruista voittoa.

Katso kierroksen kaikki tulokset

Lomatonnin voittorivi on Madrid 81. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 18 kappaletta.

Lottolähetyksessä tutustuttiin vauhdikkaaseen cheerleadingiin.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.