Lowell Suomi Oy

Lowell vahvistaa asiakaspalveluaan Turussa ja Lahdessa – rekrytoi jälleen lisää väkeä

Jaa

Euroopan ja Suomen suurimpiin luotonhallintayhtiöihin kuuluva Lowell vahvistaa asiakaspalveluaan rekrytoimalla lisää osaajia Turun ja Lahden toimistoilleen.

Lowell Suomen 450 työntekijästä satakunta työskentelee tiiviisti asiakaspalvelun parissa. Yhtiö on tunnettu toimivasta asiakaspalvelusta, joka on kyennyt poikkeusaikanakin palvelemaan asiakkaitaan ilman viiveitä ja ruuhkaa.

"Asiakaspalveluun yhteydessä olleet asiakkaat ovat antaneet meille erinomaisen arvion asiakaspalvelumme laadusta. Olemme erityisesti keskittyneet siihen, että saamme  ratkaistua yhden puhelun aikana asiakkaan asiat", kertoo Lowellin asiakaspalvelujohtaja Toni Salonen.

Lowell on rekrytoinut tasaisesti uusia työntekijöitä asiakaspalveluun. Nyt työvoiman lisäystarve liittyy heinäkuussa solmittuun uuteen palvelusopimukseen, jonka myötä Lowell ja Fortum aloittavat laajan Pohjoismaisen yhteistyön. Yhtiö osti saman aikaan Fortumilta norjalaisen luotonhallintayhtiö Solvencia AS:n. Myös Solvencian palveluksessa olevat 75 henkilöä siirtyivät Lowellin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

"Suomalaiset ihmiset ja yritykset haluavat lähtökohtaisesti hoitaa taloutensa hyvin. Joskus he tarvitsevat talousasioissaan asiantuntemusta ja neuvontaa. Meille on tärkeää, että voimme tarjota asiakkaillemme toimivan ja ammattitaitoisen palvelukanavan, jonne pääsee asioimaan nopeasti", jatkaa Salonen.

Oiva tilaisuus uuteen työnkuvaan

Eniten vapaana Lowellissa on palveluasiantuntijan työtehtäviä, josta monen yrityksessä yhä työskentelevän työura on alunperin saanut alkunsa.

Palveluasiantuntijan työtehtävät sopivat erinomaisesti myös uutta uraa pohtiville. Toimialaa ei tarvitse välttämättä tuntea etukäteen, sillä Lowell kouluttaa uudet työntekijänsä alalle.

"Meillä on paljon palveluasiantuntijoita, jotka ovat olleet aiemmin töissä kaupan alalla tai ravintoloissa. Parhaiten monipuolisessa työtehtävässä pärjäävät ne, joilla on hyvä palveluasenne ja mielellään kokemusta asiakkaiden kanssa toimisesta. Pääasiallinen työväline on puhelin. Meillä on hyvät edut. Työ tapahtuu pääosin arkisin ja töitä pääsee tekemään myös etänä halutessaan", kertoo Lowellin Development and Training Manager Tommi Hämäläinen.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja: viestintäpäällikkö Eveliina Nera 044 020 3622 eveliina.nera@lowell.com

Tietoja julkaisijasta

Lowell Suomi Oy
Lowell Suomi Oy
PL 20
20101 Turku

https://www.lowell.fi

Lowell on yksi Euroopan ja Suomen suurimmista luotonhallinnan palveluyhtiöistä, jonka tavoitteena on tehdä luottojen hallinnasta helpompaa kaikille. Yhtiö toimii Iso-Britanniassa, Saksassa, Itävallassa, Sveitsissä sekä Pohjoismaissa. Suomessa Lowell on tarjonnut luotonhallinnan palveluja jo yli 50 vuotta. Aiemmin Lowell toimi Suomessa yritysnimellä Lindorff. Lowellin toiminnassa yhdistyvät data-analytiikan osaaminen, kestävä riskienhallinta sekä vastuullinen kuluttajien palveleminen. www.lowell.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Lowell Suomi Oy

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme