Lukuisat kärkinimet tähdittävät kolmatta kertaa järjestettävää Logomon Terassikesää

Suuren suosion saavuttanut Logomon Terassikesä -konsepti on lunastanut paikkansa osana Turun tapahtumakesän kohokohtia. Heinäkuussa Logomon Teatron terassin lavalla nähdään muun muassa Amorphis, Matti ja Teppo, J. Karjalainen, Anssi Kela sekä Younghearted.

Viime kesänä Terassikesän tapahtumat keräsivät Logomon Teatron terassialueelle yli 8 000 kävijää. Tänä vuonna keskiviikkona 13.7. J. Karjalaisen keikasta alkava konserttisarja pitää sisällään 12 peräkkäistä tapahtumapäivää huipentuen sunnuntaina 24.7. lasten päivän Hevisauruksen konserttiin.

– Rakensimme ohjelman niin, että meillä olisi mahdollisimman paljon artisteja, joita ei Turun kesäfestareilla hirveästi nähdä. Päätimme lunastaa myös kliseisen vauvasta vaariin -sanonnan toteen järjestämällä tapahtumia niin Hevisauruksesta Mattiin ja Teppoon, taustoittaa Sunborn Liven promoottori Pietu Sepponen

Tapahtuma-aluetta laajennettiin jo viime vuonna, mutta tänä vuonna se laajenee entisestään. Alueelle tulee seisomapaikkoja sekä runsaasti istumapaikkoja. Yleisöä hemmotellaan myös laadukkaalla ruoka- ja juomatarjonnalla.

– Logomon Terassikesä on hieno innovaatio vuodelta 2020, joka iloksemme jäi pysyvästi osaksi Turun kesätapahtumatarjontaa. Uusi Logomon silta tuo tapahtuman entistä lähemmäs Turun keskustaa. Useat aiempien kesien keikoista ovat olleet ennakkoon loppuunmyytyjä, joten liput kannattaa hankkia ajoissa, vinkkaa Logomon toimitusjohtaja Päivi Rytsä.

Logomon Terassikesä 2022:

13.7. J. Karjalainen
14.7. Younghearted
15.7. Anssi Kela
16.7. Robin Packalen
17.7. Raskasta Iskelmää: JP Leppäluoto, Antti Railio ja Tony Kakko
18.7. Matti ja Teppo
19.7. Ismo Leikola - Ei mitään vakavaa!
20.7. Ismo Leikola - Uusien juttujen ilta!
21.7. Amorphis
22.7. Michael Monroe, Sami Yaffa
23.7. Von Hertzen Brothers, Herra Ylppö
24.7. Lasten päivä: Hevisaurus

Lipunmyynti Logomon Terassikesän tapahtumiin alkaa perjantaina 13.5. klo 12 Lippupisteessä

Lisätietoja:

Pietu Sepponen
Promoottori | Sunborn Live
pietu.sepponen@sunborn.fi
logomo.fi
sunbornlive.fi
lippu.fi/logomonterassikesa

Michael Monroe ja Sami Yaffa tähdittävät Terassikesää myös tänä vuonna. Kuva: Jan Trygg

Logomo on kulttuurin, taiteen ja luovan talouden keskus, joka toimii entisessä VR:n konepajassa rautatieaseman ja ydinkeskustan läheisyydessä Turussa. Logomossa järjestetään konsertteja, kokouksia, seminaareja, kongresseja, teatterinäytöksiä, messuja, näyttelyjä, elokuvaesityksiä sekä erilaisia yksityistilaisuuksia. Viime vuonna Logomossa pidettiin noin 1 000 eri tilaisuutta ja talon kävijämäärä oli 369 000 henkilöä. Logomon toimitiloissa, Byråssa ja Konttorissa, työskentelee päivittäin yli 400 ihmistä noin 70 yrityksessä. Logomossa on myös taiteilijatyöhuoneita.

Logomo10 ja Turku2021 -synttärifestareiden kattaus yllättää – osa artisteista pidetään salassa loppuun asti16.11.2021 15:36:39 EET | Uutinen

Logomon ja Turun kulttuuripääkaupunkivuoden 10-vuotisjuhlaa vietetään la 20.11. Avoimien ovien päivä sisältää taikuutta, sirkusta, elokuvaa ja taidetta klo 10–15. Ympäri taloa useammalle lavalle levittäytyvät iltabileet alkavat klo 20 ja kestävät aina aamuyöhön asti. Festareilla nähdään mm. Turku Rock Academyn kasvatteja ja Flame Jazz -konsertti. Lisäksi Lenni-Kalle Taipale luotsaa lavalle liudan Suomen tähtiartisteja, joiden nimet pidetään visusti salassa h-hetkeen asti. Logomon kaikissa tapahtumissa terveysturvallisuudesta huolehditaan tarkasti, ja koronapassi on uusimpien linjausten mukaisesti käytössä yli 16-vuotiailla myös koko synttärifestareiden ajan.

Turku ja Logomo kutsuvat juhlimaan kulttuuripääkaupunkivuoden juhlavuotta ja 10-vuotiasta Logomoa 20.11.14.10.2021 13:00:00 EEST | Uutinen

Turun 2011 Euroopan kulttuuripääkaupunkivuodesta tulee tänä vuonna kuluneeksi 10 vuotta, mikä tarkoittaa, että myös luovien alojen tapahtumakeskus Logomolla on 10-vuotisjuhlat. Logomon syntymäpäiväjuhlia ja Turun merkkivuotta juhlitaan osuvasti lauantaina 20.11. Tuolloin Logomo avaa ovensa kaikille kaupunkilaisille. Päivä huipentuu syntymäpäiväkonserttiin, jossa lavalle Lenni-Kalle Taipaleen kanssa astuvat yllätyksenä pidettävät, suomalaiset eturivin tähtiartistit. Konsertin jälkeen Logomo muuntautuu Turun suurimmaksi yökerhoksi.