Puhdistamo - Real Foods Oy

Lumilautailija Enni Rukajärvi yhteistyöhön hyvinvointibrändi Puhdistamon kanssa

Kaksinkertainen olympiamitalisti Enni Rukajärvi ja lempääläläinen hyvinvointiyritys Puhdistamo ovat aloittaneet yhteistyön. Tavoitteena on kannustaa kuluttajia kohti arjen parempia valintoja kaupan hyllyllä sekä herätellä ihmisiä tutustumaan tarkemmin ainesosaluetteloihin, oli kyse sitten ravintolisistä, juomista tai välipalatuotteista.

Tulevaan kauteen valmistautuva Rukajärvi innostui yhteistyöstä, joka tukee myös hänen omaa arkeaan urheilijana ja tarjoaa parhaat mahdolliset eväät vahvaan suorituskykyyn tulevalla kisakaudella.

”Olen innoissani yhteistyöstä Puhdistamon kanssa, sillä olen käyttänyt heidän tuotteitaan jo usean vuoden ajan. Minulle on tärkeää, että käyttämäni tuotteet ovat laadukkaita ja että ne tukevat harjoitteluani sekä jaksamistani. Mielelläni myös jaan vinkkejä muille siitä, mikä on toiminut kohdallani”, Enni Rukajärvi kertoo.

”Enni on tunnettu terveellisempien valintojen puolestapuhujana. Hän on uskollinen omille arvoilleen ja aidosti kiinnostunut edistämään hyvinvoinnin kulttuuria. Tämä oli luonnollinen pohja pidempiaikaiselle kumppanuudelle. Olemme valtavan innoissamme yhteistyöstä ja siitä, että pääsemme tukemaan Enniä kohti talven kisoja ”, kuvailee Puhdistamon markkinointijohtaja Hanna Heikurainen.

Puhdistamo valmistaa korkealuokkaisia ravintolisiä, urheilulisäravinteita sekä ruoka- ja juomatuotteita, jotka ovat saatavilla kattavasti ympäri Suomen. Puhtaat ja laadukkaat raaka-aineet sekä funktionaalisuus ohjaavat kaikkea yrityksen toimintaa. Yksi Puhdistamon tärkeimmistä tavoitteista on tuoda valmistamansa ravintolisät sekä välipalatuotteet helposti kaikkien saataville ja kuluttajille tutuiksi. Pienenkin kylän marketista voi löytää laajan valikoiman Puhdistamon ravintolisiä, jotka eivät sisällä turhia lisä- ja täyteaineita.

”Matkaeväiden on oltava kunnossa”

Enni Rukajärvelle kertyy vuodessa noin 200 matkustuspäivää ja hänen omat ravitsemukseen liittyvät haasteensa ovat liittyneet juuri kisamatkoihin ja pitkiin laskupäiviin vuorilla. Nyt kisamatkoilla kulkevat mukana laadukkaat proteiinit, ravinteikkaat välipalat ja huolella valitut ravintolisät.

”Suurin haaste itselleni ovat olleet matkustuspäivät, niihin liittyvä ravinto sekä reissussa hyvin syöminen. Hyvien eväiden merkitys on suuri. Esimerkiksi elektrolyyttijauhe on ihan ehdoton kaikenlaisiin laskupäiviin. Oli kyse sitten parkin laskemisesta, kisapäivästä tai haikkireissuista vuorilla, niin se toimii hyvin pelkän veden sijaan. Toinen suosikkini ovat vegeproteiinijauheet, käytän niitä niin salitreenien yhteydessä kuin laskureissuilla. Niistä saa tehtyä kätevästi esimerkiksi smoothien evääksi laskupäivään“, Rukajärvi sanoo.

Lisätiedot:
Hanna-Maaret Heikurainen, markkinointijohtaja / Puhdistamo
hanna.heikurainen@puhdistamo.fi

Satu Järvelä, Bueno & Co (Enni Rukajärvi)
+358 040 585 5550
satu.jarvela@gmail.com

Puhdistamo - Real Foods Oy
Ruokosmetsänkatu 10
37570 Lempäälä

010 338 8700http://www.puhdistamo.fi/

Puhdistamo

Lempääläläinen Puhdistamo on Suomen ensimmäinen superfood-brändi ja innovatiivinen hyvinvointiyritys, joka tunnetaan erityisesti intohimoisesta ja tinkimättömästä suhtautumisestaan puhtaaseen ravintoon ja laatuun.

Tuomme maailman ravintorikkaimpia ruoka-aineita niiden alkuperäisiltä kasvupaikoilta unohtamatta kotimaamme luonnon rikkauksia. Valmistamme laadukkaita, lisä- ja täyteaineettomia ruokatuotteita, juomia ja lisäravinteita, jotka ovat saatavilla kattavasti ympäri Suomen.

Tavoitteenamme on luoda helposti lähestyttävää hyvinvoinnin kulttuuria ja innostaa jokaista, joka haluaa saavuttaa terveellisemmän elämäntyylin. Koe hyvinvoinnin uusi taso!

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Puhdistamo - Real Foods Oy