Lumme Energia ja Hansen Technologies solmivat merkittävän yhteistyösopimuksen

Espoo, Suomi - Energia-, vesi- ja viestintäalan asiakaspalvelua sekä laskutusohjelmistoratkaisuja tarjoava Hansen Technologies ilmoittaa tyytyväisenä solmineensa monivuotisen sopimuksen merkittävän suomalaisen energiayhtiön Lumme Energian kanssa.

Tuleva Suomen sähkön vähittäismarkkinoiden keskitetty tiedonvaihtojärjestelmä eli datahub-uudistus teki sopivan asiakaspalveluratkaisun löytämisestä äärimmäisen tärkeää Lumme Energialle. Arvioituaan markkinoilla olevia ratkaisuja Lumme Energia valitsi Hansenin EnoroCX-palvelun ja Insight-analytiikkatyökalun niiden modernin ohjelmistosuunnittelun ja edistyksellisen potentiaalin johdosta. Myös järjestelmän kyky vastata lähestyvän tiedonvaihtojärjestelmien yhdistymisen vaatimuksiin vakuutti. Hansenin EnoroCX-palvelu hioo Lumme Energian liiketoimintaprosesseja tehostaen digitalisoitumista, uusien tuotteiden markkinoille tuontia ja asiakaskokemusta.

Lumme Energian toimitusjohtaja Tapo Lehtoranta kertoo, että Lumme Energialle on tärkeää tarjota asiakkaille erinomaista asiakaspalvelua ja sujuva käyttäjäkokemus. ”Hansenin EnoroCX-ratkaisun ansiosta pystymme jatkamaan vahvuuksiemme kehittämistä ja palvelemaan asiakkaitamme heidän ensisijaisena energiayhtiönään. Odotamme innolla liikekumppanuuden alkua Hansenin kanssa parantaaksemme asemaamme nopeasti muuttuvilla markkinoilla.”

Hansen Technologies EMEA:n toimitusjohtaja John May sanoo olevansa hyvin iloinen, että Lumme Energia päätyi valinnassaan yhtiöön. ”Hansenin EnoroCX on joustava ja käyttäjäystävällinen ratkaisu, joka tarjoaa loppuasiakkaalle täysin räätälöidyn kokemuksen. Insight-työkalun avulla Lumme Energia pystyy löytämään uusia mahdollisuuksia markkinoilta. Hansen on ylpeä tarjotessaan asiakkailleen kilpailuetuja, joita tukee yli 40 vuoden kokemus alalta.”

Erityisesti nykyaikaisille, yleishyödyllisille yrityksille suunnattu EnoroCX on eurooppalaisten energiamarkkinoiden johtava asiakaspalvelu- ja laskutusjärjestelmä. Insight-analytiikkatyökalu puolestaan auttaa yrityksiä kasvattamaan liiketoimintaansa ymmärtämällä asiakkaiden käyttäytymistä ja ennustamalla markkinoiden trendejä. Hansenin tuotteiden ansiosta Lumme Energia voi parantaa ja räätälöidä asiakaskokemusta.

Lisätietoa EnoroCX:n asiakaspalvelu- ja laskutusratkaisusta, Insight-työkalusta ja Hansen Technologies -yhtiöstä osoitteessa www.hansencx.com.

Haastattelut ja lisätiedot:
Stian Madsen, Markkinoinnin & EMEA-kumppanien varatoimitusjohtaja, Hansen Technologies
+47 992 45 879 / stian.madsen@hansencx.com

Tapo Lehtoranta, Toimitusjohtaja, Lumme Energia
+358 50 465 2860 / tapo.lehtoranta@lumme-energia.fi

Hansen Technologies

Hansen Technologies on maailmanlaajuisesti johtava laskutus-, asiakaspalvelu-, tiedonhallinta- ja hakemistopohjaisia ohjelmistoratkaisuja tarjoava yritys, jonka asiakkaita ovat yleishyödylliset yritykset, tietoliikenneyritykset, maksu-tv-operaattorit sekä huipputeknologiayritykset. Hansen Technologiesilla on yli 40 vuoden kokemus ja yritys työllistää yli 1600 asiantuntijaa. Yrityksen taattujen ja mukautettavien ratkaisujen sekä innovatiivisten ja joustavien tuotteiden ansiosta kaikki Hansenin yli 600 asiakasta voivat tarjota kustannustehokkaita päästä päähän -yrityshankkeita.
Hansenilla on toimistoja ympäri maailmaa USA:ssa, Kanadassa, Norjassa, Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa, Saksassa, Alankomaissa, Isossa-Britanniassa, Australiassa, Uudessa-Seelannissa, Kiinassa, Argentiinassa ja Etelä-Afrikassa. Palvelemme asiakkaita yli 80 maassa.
Lisätietoa osoitteessa www.hansencx.com

Lumme Energia on suomalainen energiayhtiö, jonka juuret ovat Saimaalla. Lumme Energialla on yli 100 000 asiakasta eri puolella Suomea. Intohimomme on tuoda energia-alan tulevaisuus osaksi asiakkaidemme arkea sekä kannustaa omalla esimerkillämme ihmisiä pitämään huolta maapallostamme ja neljästä vuodenajasta.
Solarigo Systems on osa Lumme Energiaa. Lumme Energia ja Solarigo tarjoavat yhdessä yrityksille sekä yhteisöille mahdollisuuden helppoon energiaomavaraisuuteen ilman suuria investointeja.
Lisätietoa osoitteessa www.lumme-energia.fi ja www.solarigo.fi