Luovuus tärkeässä roolissa kokemuksellisessa markkinoinnissa
Kokemuksellisen markkinoinnin investoinnit ovat kasvussa ja modernit markkinoijat etsivät yhä ihmisläheisimpiä keinoja tulosten aikaansaamiseksi.
- Uskomme kehittyneellä brändiymmärryksellä ja rajoja rikkovalla luovalla suunnittelulla olevan merkittävä rooli tarjoamamme lisäarvon ja koko toimialamme kehityksessä, sanoo Mikael Castrén, MKTG:n toimitusjohtaja.
Joel Parsons aloitti MKTG:llä Creative Lead -roolissa joulukuussa 2017. Hän on aiemmin työskennellyt muun muassa Art Directorina NORD DDB:llä ja Senior Designerina Ideanilla.
- Brändikokemusten merkitys tulee kasvamaan entisestään. Haluan tuoda kokonaisvaltaisemman lähestymistavan yhdistämällä osaamiseni käyttäjäkokemuksesta ja mainonnasta, kertoo Parsons.
Uutta luovaa kulmaa tuo myös Parsonsin kanssa samaan aikaan aloittanut, Makia Clothingilta siirtyvä, Jani Fagerroos. Fagerroos toimii MKTG:llä Concept Designerina.
- MKTG on alansa huippu ja vahvistaa omalla tekemisellään kokemuksellisen markkinoinnin asemaa. Toivon etenkin, että pystyn tuomaan uutta näkökulmaa alalle brändin rakentamisesta, kertoo Fagerroos.
MKTG on osa Dentsu Aegis Networkia, johon kuuluvat MKTG:n lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tuloksellisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet, data- ja analytiikkayksikkö DDS sekä ulkomainontaan erikoistunut Posterscope.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Joel Parsons
Creative Lead, MKTG
Puhelin: +358 400 619 259
Sähköposti: joel.parsons@mktg.com
Mikael Castrén
Managing Director, MKTG
Puhelin: +358 50 358 1818
Sähköposti: mikael.castren@mktg.com
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
MKTG on luova kokemuksellisen markkinoinnin toimisto. Yhtiö toteuttaa merkityksellisiä, mitattavia ja ihmisläheisiä kokemuksia, jotka tuottavat arvoa brändeille ja heidän asiakkailleen. Tavoitteena on olla alan johtava toimija ja halutuin kumppani asiakkaille sekä kiinnostavin työnantaja parhaille osaajille. MKTG toimii 19 maassa osana markkinointialan konserni Dentsu Aegis Networkia.
Dentsu Aegis Networkiin kuuluu MKTG:n lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta MKTG
Metsä Group rakensi innovatiivisen vierailukeskuksen12.6.2018 15:00:00 EEST | Tiedote
Metsä Groupin Äänekosken tehdasalueelle rakennettu vierailukeskus avasi ovensa 4.6.2018. Keskuksessa Metsä Groupin tarina välittyy viihdyttävien ja tietopitoisten kokemuspisteiden, näyttelyiden ja installaatioiden kautta. Pro Nemus niminen keskus tarjoaa läpileikkauksen konsernin toiminnasta, tuotteista ja innovaatioista elämyksellisellä ja mieleenpainuvalla tavalla.
Markkinointiviestinnän ammattilainen Jenni Roivas vahvistamaan MKTG:n rivejä3.11.2017 07:10:00 EET | Tiedote
Jenni Roivas on aloittanut MKTG:ssä Head of Production -roolissa ja johtoryhmän jäsenenä 1.11.2017. Kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG:lle Roivas siirtyy Supersonilta, jossa toimi vastaavassa tehtävässä.