MKTG

Luovuus tärkeässä roolissa kokemuksellisessa markkinoinnissa

Jaa

Kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG vahvistaa luovan suunnittelun osaamistaan. Uusia vahvistuksia suunnittelutiimiin on haettu nyt myös tapahtuma-alan ulkopuolelta.

Jani Fagerroos (vas.) ja Joel Parsons (oik.)
Jani Fagerroos (vas.) ja Joel Parsons (oik.)

Kokemuksellisen markkinoinnin investoinnit ovat kasvussa ja modernit markkinoijat etsivät yhä ihmisläheisimpiä keinoja tulosten aikaansaamiseksi.

- Uskomme kehittyneellä brändiymmärryksellä ja rajoja rikkovalla luovalla suunnittelulla olevan merkittävä rooli tarjoamamme lisäarvon ja koko toimialamme kehityksessä, sanoo Mikael Castrén, MKTG:n toimitusjohtaja.

Joel Parsons aloitti MKTG:llä Creative Lead -roolissa joulukuussa 2017. Hän on aiemmin työskennellyt muun muassa Art Directorina NORD DDB:llä ja Senior Designerina Ideanilla.

- Brändikokemusten merkitys tulee kasvamaan entisestään. Haluan tuoda kokonaisvaltaisemman lähestymistavan yhdistämällä osaamiseni käyttäjäkokemuksesta ja mainonnasta, kertoo Parsons.

Uutta luovaa kulmaa tuo myös Parsonsin kanssa samaan aikaan aloittanut, Makia Clothingilta siirtyvä, Jani Fagerroos. Fagerroos toimii MKTG:llä Concept Designerina.

- MKTG on alansa huippu ja vahvistaa omalla tekemisellään kokemuksellisen markkinoinnin asemaa. Toivon etenkin, että pystyn tuomaan uutta näkökulmaa alalle brändin rakentamisesta, kertoo Fagerroos.

MKTG on osa Dentsu Aegis Networkia, johon kuuluvat MKTG:n lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tuloksellisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet, data- ja analytiikkayksikkö DDS sekä ulkomainontaan erikoistunut Posterscope.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Joel Parsons
Creative Lead, MKTG
Puhelin: +358 400 619 259
Sähköposti: joel.parsons@mktg.com

Mikael Castrén
Managing Director, MKTG
Puhelin: +358 50 358 1818
Sähköposti: mikael.castren@mktg.com

Kuvat

Jani Fagerroos (vas.) ja Joel Parsons (oik.)
Jani Fagerroos (vas.) ja Joel Parsons (oik.)
Lataa

Tietoja julkaisijasta

MKTG
MKTG
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki

http://www.mktg.fi

MKTG on luova kokemuksellisen markkinoinnin toimisto. Yhtiö toteuttaa merkityksellisiä, mitattavia ja ihmisläheisiä kokemuksia, jotka tuottavat arvoa brändeille ja heidän asiakkailleen. Tavoitteena on olla alan johtava toimija ja halutuin kumppani asiakkaille sekä kiinnostavin työnantaja parhaille osaajille. MKTG toimii 19 maassa osana markkinointialan konserni Dentsu Aegis Networkia.

Dentsu Aegis Networkiin kuuluu MKTG:n lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta MKTG

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme