LVI-Trio ja sen tytäryhtiöt vahvistavat toimintaansa sulautumalla yhteen

QMG Partnersin verkostoon kuuluva LVI-Trio Oy ja sen tytäryhtiöt Trio Korjausrakentaja Oy ja Trio Ilmastointi Oy yhdistyvät 1.9., jolloin tytäryhtiöt sulautuvat emoyhtiöön. Toiminta jatkuu LVI-Trion nimellä ja y-tunnuksella (0631725-2). Myös markkinointi säilyy Trio-brändin alla.

Järjestelyllä ei ole vaikutusta asiakassopimuksiin, menossa oleviin urakoihin, yhteystietoihin tai henkilökunnan työsuhteisiin. LVI-Trion toimitusjohtajana jatkaa Martti Saario.

– Järjestely vahvistaa asemaamme kilpailussa. Selkeyttämällä yhtiörakennettamme esiinnymme ja toimimme entistä vahvemmin ja yhtenäisemmin sekä sisäisesti että ulkoisesti asiakkaiden ja sidosryhmien suuntaan, Martti Saarnio kertoo.

Trio Korjausrakentaja Oy:n toimitusjohtajana syksystä 2016 alkaen toiminut Kosti Kerve jatkaa sulautumisen jälkeen LVI-Trio Oy:n palveluksessa nykyisiin vastuualueisiinsa pohjautuvissa tehtävissä.

LVI-Trio tarjoaa kaikki talotekniikan ja korjausrakentamisen palvelut linjasaneerauksista ja laajoista urakoista pieniin ja nopeisiin huolto- ja korjaustöihin. QMG Partnersin verkosto sisältää 11 talotekniikkapalveluyritystä Etelä-Suomessa. Se on osa QMG-konsernia.

Martti Saarnio, toimitusjohtaja, LVI-Trio Oy, 0400 617 913, martti.saarnio@lvi-trio.fi
Matti Ranne, toimitusjohtaja, QMG Partners Oy, 0400 317 110, matti.ranne@qmg.fi

QMG-konserni on Suomen suurimpia talotekniikka-alan yrityksiä. Se toteuttaa talotekniikkaprojekteja ja -huoltopalveluita valtakunnallisesti. QMG:n palveluvalikoima kattaa kaikki talotekniikan osa-alueet. Konserniin kuuluu eri puolilla maata yli 40 tytäryhtiötä. Vuonna 2022 QMG:n liikevaihto oli 230,5 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on runsaat 1400 talotekniikkaurakoinnin ja -huollon ammattilaista.

QMG, ruotsalainen Sandbäckens ja norjalainen Konstel muodostavat pohjoismaisen Nimlas-talotekniikkakonsernin. Nimlaksen pääomistaja on sijoitusyhtiö KLAR Partners, ja omistajaohjelmaan kuuluu yhtiöistä noin 500 henkilöstöomistajaa.