M-Files laajensi Ranskaan yrityskaupan myötä

Ohjelmistoyhtiö M-Files jatkaa laajentumistaan Euroopassa yrityskaupan myötä. M-Files osti Ranskassa pitkään M-Filesin jälleenmyyjänä toimineen StreamDesignin. M-Filesilla on toimipisteet myös Isossa-Britanniassa, Saksassa sekä USA:ssa.

Suomalainen tiedonhallinnan ratkaisuja kehittävä M-Files Oy jatkaa laajentumistaan globaalin kysynnän sekä kasvutavoitteidensa mukaisesti ja vahvistaa toimintojaan Ranskassa hankkimalla jälleenmyyjänään toimineen StreamDesignin.

StreamDesign on toiminut menestyksekkäästi yli 10 vuotta M-Filesin yhteistyökumppanina Ranskassa. StreamDesignilla on vahva osaaminen niin myynnin kuin asiakastoimitusten osalta. Ranskan-toimipisteen avulla M-Files kiihdyttää kasvuaan suoramyynnin, asiakastoimitusten, tukipalvelujen kuin myös kanavamyynnin kautta.

"Strategian ja liiketoiminnan kasvun kannalta yrityksillä on valtava tarve moderneille tiedonhallintaratkaisuille. Yritykset etsivät erityisesti helppokäyttöisiä ja joustavia ratkaisuja, joilla parannetaan liiketoimintaprosessien tuloksia. Tähän haasteeseen juuri M-Files vastaa – ja myös näistä syistä M-Files on listattu ainoana tiedonhallinnan visionääriksi tutkimuslaitos Gartnerin ECM Magic Quadrant -raportissa", kertoo M-Files Oy:n toimitusjohtaja Miika Mäkitalo.

"Yhteistyömme StreamDesignin kanssa on ollut hienoa ja tuottoisaa jo monen vuoden ajan – ja aloitamme nyt innostuneina uuden luvun yhteistyössä. Kokeneen tiimin sekä vahvan M-Files-teknologian osaamisen myötä olemme jo täydessä vauhdissa Ranskassa, joten voimme odottaa loistavia tuloksia", jatkaa Mäkitalo.

M-Files on tunnettu ja johtava toimija tiedonhallinnan markkinoilla. M-Filesilla on yli 500 jälleenmyyjää ympäri maailmaa sekä tuhansia asiakkaita yli 100 maassa. Yhtiö on palkittu lukuisilla tunnustuksilla kuin myös nostettu useiden markkinatutkimuslaitosten raportteihin, kuten Gartner Magic Quadrant for Enterprise Content Management (ECM) sekä Forrester Wave: Enterprise Content Management.

Operations Director, Stéphane Mellier, puh. +33 (0) 1 8695 0515, stephane.mellier@m-files.com

M-Files tarjoaa älykkäitä ja tehokkaita tiedon- ja laadunhallinnanratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa, prosessienhallintaa sekä integroimalla eri järjestelmien tuottaman tiedon yhteen. M-Files-ohjelmistot edustavat uutta lähestymistapaa tiedonhallintaan, jossa tietoa hallitaan sisällön, kontekstin ja metatietojen avulla. Tämän ansiosta käyttäjät löytävät nopeasti oikean tiedon laitteesta, ajasta ja paikasta riippumatta. Maailman johtavat markkinatutkimuslaitokset ovat nostaneet M-Filesin maailman johtavien toimijoiden joukkoon.

Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä yli 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Caverion, Finavia, Technopolis, Patria, R-Kioski ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi.