M-Files osti ranskalaisen Hubshare Solutions -yhtiön

Yritysosto vahvistaa M-Filesin tuoteportfoliota tiedon jakamisen ja digitaalisen asiakaskokemuksen tarjonnan osalta. Hubshare-tuotteella M-Filesin tiedonhallintaohjelmistoon voidaan lisätä brändättyjä asiakasportaaleita, joiden avulla M-Filesia käyttävät yritykset voivat tarjota asiakkailleen ja sidosryhmilleen asiakassuhdetta vahvistavan digitaalisen asiakaskokemuksen.
Nicholas Child vasemmalla (Hubsharen toimitusjohtaja) ja Antti Nivala (M-Filesin toimitusjohtaja) yhdistävät voimansa tarjotakseen maailmanluokan tiedonhallintaratkaisuja.

Suomalainen älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoja kehittävä M-Files on ostanut ranskalaisen Hubshare Solutions ‑yhtiön vahvistaakseen M-Files-ohjelmiston kyvykkyyttä tiedon jakamisen ja yhteistyötoiminnallisuuksien osalta. Hubshare on tunnettu tietoturvallisten digitaalisten asiakasportaalien toimittaja. Portaalit vahvistavat asiakassuhdetta tiedostojen jakamisen, yhteistoiminnan ja projektienhallinnan avulla.

M-Filesin tuoteportfolioon liitetty Hubshare tarjoaa tietoturvallisen tiedonjakoalustan, jonka avulla yritykset voivat olla edelläkävijöitä digitaalisessa asiakaskokemuksessa. Portaalit voidaan helposti ja nopeasti brändätä ja sovittaa asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Tämä lisää yhteistyötä ja tuottavuutta.

"Yrityskaupan myötä M-Files-ohjelmisto palvelee yhä paremmin erityisesti asiantuntijapalveluita tarjoavia yrityksiä, joille ainutlaatuisen digitaalisen asiakaskokemuksen tarjoaminen on ensiarvoisen tärkeää. Integroidun ratkaisumme avulla tarjoamme organisaation sisäisen tiedonhallinnan lisäksi nyt erinomaisia työkaluja tiedon jakamiseen ja yhteistyöhön ulkoisten toimijoiden kanssa. Tämä kokonaisuus tuo asiakkaillemme täydellisen paketin digitalisaation ja asiakaskokemuksen tehostamiseen", toteaa M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala.

Toisin kuin tyypilliset tiedostojenjakopalvelut, joissa tiedot kopioidaan järjestelmästä toiseen, M-Files tarjoaa turvallisen ja täydellisesti integroidun ratkaisun tiedon jakamiseen ilman tietojen ja tiedostojen kopiointia. Hubsharen asiakasportaalien ansiosta tärkeät tiedot, kuten asiakirjat, prosessit ja keskustelut, ovat automaattisesti asiakkaiden tai muiden ulkoisten sidosryhmien käytössä. Asiakastyytyväisyys kasvaa, kun asiakkailla on nopea ja helppo pääsy aina ajantasaiseen tietoon.

"Yritysoston myötä toteutuu yhteinen näkemyksemme ja tavoitteemme tehdä tietotyöstä ja yhteistyöstä entistä älykkäämpää ja tehokkaampaa. Ratkaisumme hyödyttää yrityksiä, jotka etsivät tietoturvallisia ja integroituja ratkaisuja sisäiseen sekä ulkoiseen tiedonhallintaan. Olemme iloisia voidessamme liittyä osaksi M-Filesin visionääristä tiedonhallintaa", kertoo Hubsharen toimitusjohtaja Nicholas Child.

M-Filesin missio on parantaa ja tehostaa yritysten liiketoimintaa nykypäivän paikkariippumattomassa digitaalisessa maailmassa. M-Files yhdistää siiloutuneet järjestelmät, sovellukset ja tietovarastot tarjoten kokonaisvaltaisen näkymän kaikkeen päivittäisessä työssä tarvittavaan tietoon läpi koko organisaation. Yhdistetyn tiedon ja automaation avulla M-Files lisää tuottavuutta, varmistaa saumattoman digitaalisen käyttäjäkokemuksen ja vähentää riskejä.

Tutustu lisää M-Filesin www-sivuilla tai varaa esittely.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.M-Files: The Smarter Way to WorkSiirry videokanavalle

M-Files tarjoaa tekoälyä hyödyntäviä älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa. M-Files yhdistää eri järjestelmät ja niissä olevat dokumentit yhteen muun merkittävän liiketoimintatiedon kanssa poistaen tietosiilot. M-Files tarjoaa oikeaa ja relevanttia tietoa käyttäjille heidän tarpeidensa mukaisesti ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla M-Files automatisoi liiketoimintaprosessit ja varmistaa tietoturvan sekä vaatimustenmukaisuuden. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia tarjotakseen työntekijöilleen älykkäämmän tavan tehdä töitä. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa Wärtsilä, SSAB, Nokian Renkaat, Valmet, Caverion, Finavia, Fingrid, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi.

Hubshare

Hubshare parantaa käyttäjien ja asiakkaiden sitoutumista tarjoamalla ratkaisuja yhteistoimintaan, tiedon jakamiseen ja projektinhallintaan. Hubshare auttaa yrityksiä parantamaan tuottavuuttaan tehostamalla ulkoista ja sisäistä yhteistyötä asiakaskohtaisilla ja mukautettavilla asiakasportaaleilla. Hubsharella on toimistot Ranskassa sekä jakelijoita Isossa-Britanniassa, Hongkongissa, Australiassa ja Pohjois-Amerikassa kuin myös jälleenmyyjiä lukuisissa muissa maissa.

Tietotyön automaation markkinajohtaja M-Files ennakoi katsauksessaan tietotyön tulevan vuoden kehitystä ja tekoälyn työhön tuomia murroksia. Yhtiö perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala näkee tekoälyn nousevan yritysten arjessa ensi vuonna entistä keskeisempään rooliin, mutta kohtaavan myös haasteita. Vuoden keskeisin kysymys tulee olemaan siinä, miten yritykset pystyvät kuratoimaan tekoälylle ohjattua tietoa.