M-Files parantaa Adobe-integraatiotaan, jotta dokumenttien sähköinen allekirjoitus on entistäkin nopeampaa

Sähköiset allekirjoitukset auttavat asiakkaita tehostamaan sopimusten työnkulkuja, varmistamaan vaatimustenmukaisuuden ja alentamaan transaktioiden kustannuksia.

M-Files, yksi tiedonhallinnan maailmanlaajuisista johtajista, on julkaissut entistäkin paremman Adobe-integraation, jonka ansiosta Adobe Acrobat Sign, markkinoiden johtava sähköisen allekirjoituksen ratkaisu Adobe Document Cloudissa, on nyt saatavilla suoraan M-Filesin metatietopohjaisessa dokumenttienhallinta-alustassa.

Entistäkin parempi integraatio tarjoaa asiakkaille saumattoman pääsyn Adobe Acrobat Signiin, mikä mahdollistaa automatisoidut, välittömät allekirjoitukset ilman erillistä Adoben sähköisen allekirjoituksen palvelusopimusta ja käyttöönottoa. Uusi M-Files for Adobe Acrobat Sign E-Signature Package hyödyntää webhook-teknologiaa reaaliaikaisiin allekirjoitusprosessin päivityksiin M-Filesin ja Adoben välillä. Tämä tukee entisestään M-Filesin tavoitetta tarjota parempi asiakaskokemus ja laadukkaampaa työtä pienemmällä riskillä.

"Oikeudellisesti sitovat sähköiset allekirjoitukset eivät ole enää ylellisyyttä, vaan perusvaatimus nykypäivän nopeatempoisessa liiketoimintaympäristössä. Yritysten on oltava tehokkaita riippumatta siitä, missä niiden henkilökunta työskentelee tai missä yritysten tiedot sijaitsevat. Toiminta etänä reaaliajassa on kriittisempää kuin koskaan. Entistäkin parempi integraatiomme Adoben kanssa, joka on alan johtava sähköisten allekirjoitusten ratkaisujen toimittaja, tarjoaa asiakkaillemme kokonaisvaltaisen dokumenttienhallinnan automatisoinnin ja integroidut sähköisen allekirjoituksen ominaisuudet. Näitä asiakkaat tarvitsevat asiakastyytyväisyyden ja tuottavuuden lisäämiseksi sekä vaatimustenmukaisuuden varmistamiseksi", sanoo Mika Turunen, M-Filesin Senior Vice President, Product and Engineering.

Dokumenttikeskeiset toimialat, kuten asiantuntijapalvelut, vaativat nopeampia ja tehokkaampia prosesseja ilman, että vaatimustenmukaisuudesta tingitään. Entistäkin paremman M-Filesin Adobe Acrobat Sign -integraation avulla asiakkaat voivat nopeuttaa sopimusten allekirjoitusprosesseja ja saada tehokkaan ja laillisen tavan hankkia suostumus tai hyväksyntä sähköisille dokumenteille ja lomakkeille suoraan M-Files-alustalla.

"Kriittisten dokumenttien nopea, helppo ja turvallinen allekirjoitus antaa organisaatioille mahdollisuuden luoda täysin digitaalisia, kustannustehokkaita työnkulkuja, jotka lisäävät tuottavuutta ja vähentävät aikaa vieviä hallinnollisia tehtäviä. Tarjoamme M-Files-asiakkaille nopeamman pääsyn pilvipohjaiseen sähköisen allekirjoituksen ratkaisuumme, joka auttaa parantamaan dokumenttien turvallisuutta ja nopeuttamaan sopimusten viimeistelyä", sanoo Adoben Chris Whitcomb, Director, World-wide Go-to-market Partnerships.

M-Files for Adobe Acrobat Sign E-Signature Packagen avulla M-Files-käyttäjät voivat pyytää sähköisiä allekirjoituksia mistä tahansa M-Files-prosessista, mukaan lukien M-Filesin mobiilisovellukset ja integraatiot suosittuihin sovelluksiin, kuten Microsoft Teams, Salesforce ja Google Workspace.

Lisätietoja M-Filesin Adobe Acrobat Sign -integraatiosta löydät internet-sivuiltamme.

M-Files on yksi tiedonhallinnan maailmanlaajuisista johtajista. M-Filesin metatietopohjainen dokumenttienhallinta-alusta auttaa tietotyöntekijöitä löytämään välittömästi oikean tiedon missä tahansa asiayhteydessä, automatisoimaan liiketoimintaprosesseja ja hallitsemaan tietoja tehokkaasti. Tämä antaa yrityksille kilpailuetua ja merkittävän tuoton investoinnille, kun ne voivat tarjota paremman asiakaskokemuksen ja laadukkaampaa työtä pienemmällä riskillä. Lisätietoja: www.m-files.fi

© 2019 Adobe Inc. All rights reserved. Adobe and the Adobe logo are either registered trademarks or trademarks of Adobe in the United States and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.