M-Files vahvistaa myyntitoimintojaan Euroopassa

Suomalainen tiedonhallinnan ohjelmistoja kehittävä M-Files Oy on kasvattanut viime vuosina myyntiään niin Euroopassa kuin Pohjois-Amerikassa. Vahvistaakseen liiketoimintojaan M-Files on nimennyt Eurooppaan kolme uutta kokenutta myynnin vetäjää.

Yli 100 maassa toimiva M-Files on nimennyt Eurooppaan kolme kokenutta myyntijohtajaa: Juha Saarelan, Marko Javanaisen sekä Stefan Recherin. Juha Saarela johtaa myyntiä Pohjoismaiden ja Euroopan suurten asiakkuuksien osalta. Marko Javanainen vastaa M-Filesin jälleenmyynnistä EMEA-alueella. Stefan Recher vastaa Ranskan ja sen lähialueiden myynnistä. Saarela sekä Javanainen ovat molemmat toimineet pitkään menestyksekkäästi M-Filesilla eri myyntitehtävissä. Recherillä on pitkä kokemus johtotehtävistä eri yrityksissä, kuten AtoSilla ja Bullilla.

"Olemme vahvassa kasvussa koko Euroopassa. Strategian ja liiketoiminnan kasvun kannalta yrityksillä on valtava tarve moderneille tiedonhallintaratkaisuille. Yritykset etsivät älykkäitä, helppokäyttöisiä ja joustavia ratkaisuja, joilla voidaan parantaa liiketoiminnan tuloksia. Tähän haasteeseen M-Files vastaa, ja näin myös asiakaskuntamme laajenee koko ajan", toteaa M-Files Oy:n toimitusjohtaja Miika Mäkitalo.

"Meillä on valtava potentiaali kasvattaa myyntiä lähialueillamme, kuten Tanskassa, Norjassa Ruotsissa. Yrityksillä on jatkuva tarve parantaa liiketoimintaan liittyvien tietojen hallintaa ja sitä kautta myös prosessejaan. M-Files on edelläkävijä älykkään tiedonhallinnan kehittämisessä ja käyttöönotossa. Voimme tarjota yrityksille täysin uuden tavan hallita tietoa tuoden merkittäviä hyötyjä organisaatioiden yhteistoimintaan", kertoo Juha Saarela, Vice President of Sales Nordics.

"M-Files on tunnettu ja johtava globaali toimija tiedonhallinnan markkinoilla. M-Filesilla on liki 600 jälleenmyyjää sekä tuhansia asiakkaita yli 100 maassa. EMEA-alueella verkostomme kasvaa jatkuvasti ‒ eniten kiinnostusta on ollut tänä vuonna Saksassa, Ranskassa ja Sveitsissä", jatkaa Marko Javanainen, EMEA Channel Sales Director.

Iso-Britannian osalta myyntijohtajana jatkaa Julian Cook, joka myös vastaa M-Filesin paikallisen toimipisteen toiminnoista. Aiemmin tänä vuonna M-Files laajensi toimintaansa Euroopassa yrityskaupan myötä ostamalla ranskalaisen StreamDesignin.

M-Files tarjoaa älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa ja prosessienhallintaansa. M-Files toimii täysin uudella tavalla verrattuna perinteisiin järjestelmiin: M-Files yhdistää eri järjestelmät ja niissä olevan liiketoimintatiedon läpi koko organisaation häiritsemättä nykyisten järjestelmien käyttöä ja prosesseja ‒ ja ilman tietojen siirtämistä. M-Files poistaa tietosiilot sekä tarjoaa dynaamisen 360-asteen näkymän ja pääsyn kaikkeen liiketoimintatietoon riippumatta siitä, mihin järjestelmään tai paikkaan tieto on tallennettu (verkkolevyt, SharePoint, CRM, ERP ja muut liiketoimintajärjestelmät). Eri järjestelmien tuottama tieto on yhtenäisesti koko liiketoiminnan käytössä. Tietoa hallitaan intuitiivisesti tekoälyä hyödyntäen sisällön, metatietojen sekä merkityksen perusteella. Käyttäjät löytävät nopeasti oikean tiedon ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Caverion, Finavia, Fingrid, Technopolis, Rovio, Patria, R-Kioski ja Liikennevirasto. Yhtiöllä on toimipisteet Suomessa, USA:ssa, Kanadassa, Isossa-Britanniassa, Saksassa, Ranskassa ja Australiassa. Lisätietoja: www.m-files.fi.