M-Filesille "Strong Performer" -tunnustus kansainväliseltä tutkimusyritykseltä

Tiedonhallinnan asiantuntija M-Files sai arvioinnissa korkeimmat mahdolliset pisteet sekä Metadata- että Commercial Model -kategorioissa. Yhtiölle tunnustus on merkki siitä, että sen moderni, innovatiivinen ja metatietoon perustuva toimintamalli on vahvoilla vertailussa muihin alan toimijoihin.
Kuvassa M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala

M-Files, yksi tiedonhallinnan maailmanlaajuisista johtajista, on saanut The Forrester Wave™: Content Platforms, Q1 2023 -raportissa "Strong Performer" -tunnustuksen. M-Filesin alusta sai korkeimmat mahdolliset pisteet sekä metatietoa että kaupallista mallia mittaavissa kategorioissa arvioinnissa, jossa 13 toimijaa vertailtiin 26 kriteerillä. Forresterin raportin mukaan M-Filesin ainutlaatuinen metatietopohjainen näkökulma erottaa sen toimijoista, jotka tarjoavat kansiopohjaisia alustoja.

Forresterin raportin mukaan:

• M-Filesin metatieto-ominaisuuksia voidaan dokumenttienhallinnan lisäksi hyödyntää prosessien automatisointiin ja tiedonhallintaan.
  • Alusta toimii vakaasti dokumenttienhallintaan ja tiedontuotantoon sekä mahdollistaa turvallisen dokumenttien jakamisen, mikä toteutetaan Hubshare-moduulin kautta.
  • Organisaatioiden, jotka luovat monimutkaisia, metatietoon perustuvia vaativia asiakirjoja ja haluavat jakaa niitä turvallisesti ulkoisten sidosryhmien kanssa tai hyödyntää yhteistoiminnallisia ja älykkäitä sisältöpalveluita, kannattaa harkita M-Filesia.

– Pääsy Forrester Waven raportin "Strong Performer" -ryhmään on osoitus siitä, että valitsemamme visionäärinen lähestymistapa dokumenttienhallintaan todella antaa keskisuurille ja suurille yrityksille etulyöntiaseman digitaalisessa maailmassa, jossa työ on paikkariippumatonta, M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala sanoo.

– Alustamme mahdollistaa merkittävän investointien tuoton. Sen avulla yritykset voivat parantaa asiakaskokemusta ja tehdä laadukkaampaa työtä pienemmällä riskillä, Nivala jatkaa.

M-Files uskoo Forresterin tunnustuksen vahvistavan yrityksen kykyä luoda maailman johtaville, tietointensiivisille yrityksille kilpailuetua. Tämän tehdään varmistamalla, että tieto kulkee oikeille kohderyhmille nopeasti, vaivattomasti ja turvallisesti. Forrester toteaa arvioinnissaan M-Filesin soveltuvan hyvin esimerkiksi konsultointipalvelu-, tilintarkastus- ja tekniikan aloille, joissa työskentely nojaa suurten dokumenttimäärien tuottamiseen, yhdistämiseen ja niihin liittyviin monimutkaisiin toimintoihin.

Tutustu The Forrester Wave™ Content Platforms, Q1 2023 -raporttiin.

Merkittävää kannattavuutta asiakasyrityksille

M-Files on ainoa täysin metatietojen hyödyntämiseen perustuva dokumentinhallintajärjestelmä. Sen ratkaisu auttaa tietotyöntekijöitä löytämään tarvitsemansa tiedon välittömästi missä tahansa yhteydessä, automatisoimaan liiketoimintaprosesseja ja valvomaan tietoja. Forrester Consultingin teki M-Filesin toimeksiannosta vuonna 2021 The Total Economic Impact™ of M-Files -tutkimuksen. Sen mukaan M-Filesin alusta tuotti keskisuuriin ja suuriin yritysasiakkaisiin perustuvalle yhdistelmäorganisaatiolle kolmessa vuodessa lähes 270 % tuoton sijoitukselle.

Helmikuussa 2023 M-Filesin tarjonta laajeni uuden sukupolven dokumenttien automatisointityökalulla, M-Files Mentillä, mikä mahdollistaa monimutkaisten, tietopohjaisten asiakirjojen luomisen vaivattomasti ja turvallisesti. M-Filesin täydentyneestä tarjonnasta organisaatiot voivat valita käyttöönsä ainutlaatuiset itsepalvelutyökalut, joiden avulla voidaan automatisoitua sisältöä, julkaista paikkariippumattomasti ja luoda dokumentteja suoraan turvallisella ja vaatimustenmukaisella tavalla.

Jos haluat tietää, miten M-File luo yrityksille kilpailuetua tekemällä dokumenttikeskeisistä prosesseista tuottavampia, ennustettavampia ja turvallisempia, käy osoitteessa https://www.m-files.fi

Kuvassa M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala

M-Files on yksi tiedonhallinnan maailmanlaajuisista johtajista. M-Filesin metatietopohjainen dokumenttienhallinta-alusta auttaa tietotyöntekijöitä löytämään välittömästi oikean tiedon missä tahansa asiayhteydessä, automatisoimaan liiketoimintaprosesseja ja hallitsemaan tietoja tehokkaasti. Tämä antaa yrityksille kilpailuetua ja merkittävän tuoton investoinnille, kun ne voivat tarjota paremman asiakaskokemuksen ja laadukkaampaa työtä pienemmällä riskillä. Lisätietoja: www.m-files.fi