M-Filesin Antti Nivala sai Executive of the Year -tunnustuksen USAn 2021 BIG Awards for Business -organisaatiolta

M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala sai tunnustusta Yhdysvalloissa innovatiivisena teknologiajohtajana.
M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala sai tunnustusta Yhdysvalloissa.

Älykkään dokumenttienhallinnan ohjelmistoyhtiö M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala on saanut Business Intelligence Groupin 2021 BIG Awards for Business -kilpailun Executive of the Year -tunnustuksen.

Vuodesta 2012 alkaen jaettu BIG Awards for Business on osa kansainvälistä Business Intelligence Group -organisaatiota. Vaikutusvaltainen raati käy läpi yrityksiä, niiden johtohenkilöitä ja tuotteita. Executive of the Year -tunnustuksen perusteena oli M-Filesin menestyksekäs kansainvälinen johtaminen yhtenä sen merkittävimmistä vuosista, kun yrityksen siirtymä Software-as-a-Service (SaaS) -malliin saatiin päätökseen, yritys teki HubShare-yritysoston ja M-Filesiin tehtiin 67 miljoonan euron kasvusijoitus.

Nivalan määrätietoinen näkemys M-Filesin strategiasta ja tuotekehityksestä on auttanut yritystä nousemaan yhdeksi maailman innovatiivisimmista teknologiayrityksistä. Hiljattain M-Files nimettiin visionääriksi Gartnerin 2021 Magic Quadrant™ for Content Services Platforms -analyysissä ja se sai parhaan arvosanan tiedonhallinnan vision täydellisyydestä. Gartnerin toisessa, käyttötapauksiin keskittyvässä 2021 Critical Capabilities for Content Platforms -raportissa M-Files sai korkeimman pistemäärän tietojen hallinnoinnista ja sijoittui kolmen parhaimman toimittajan joukkoon kaikissa muissa käyttötapauksissa.

"Olemme erittäin ylpeitä voidessamme palkita Antti Nivalan hänen erinomaisesta johtajuudestaan ja saavutuksistaan tänä vuonna. Tämänvuotiset voittajat ovat esimerkillisiä globaalin liike-elämän johtajia", sanoo Maria Jimenez, Chief Nomination Officer, Business Intelligence Groupista.

M-Files tarjoaa tekoälyä hyödyntäviä älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa. M-Files yhdistää eri järjestelmät ja niissä olevat dokumentit yhteen muun merkittävän liiketoimintatiedon kanssa poistaen tietosiilot. M-Files tarjoaa oikeaa ja relevanttia tietoa käyttäjille heidän tarpeidensa mukaisesti ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla M-Files automatisoi liiketoimintaprosessit ja varmistaa tietoturvan sekä vaatimustenmukaisuuden. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia tarjotakseen työntekijöilleen älykkäämmän tavan tehdä töitä. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa Wärtsilä, SSAB, Nokian Renkaat, Valmet, Caverion, Finavia, Fingrid, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi.

Haveli Investments ja Bregal Milestone M-Files Oy:n uusiksi enemmistösijoittajiksi13.8.2024 17:00:00 EEST | Tiedote

Tietotyön automaation markkinajohtaja M-Files ilmoitti tänään allekirjoittaneensa sitovan sopimuksen enemmistösijoituksesta Haveli Investmentsin ja Bregal Milestonen kanssa. Haveli Investments on Teksasin Austinissa sijaitseva yhdysvaltalainen teknologiaan keskittyvä pääomasijoitusyhtiö. Bregal Milestone on eurooppalainen pääomasijoitusyhtiö. M-Filesin perustaja ja toimitusjohtaja Antti Nivala jatkaa merkittävänä vähemmistöosakkaana yhdessä yhtiön johtoryhmän ja työntekijöiden kanssa. Transaktion odotetaan toteutuvan vuoden 2024 viimeisellä vuosineljänneksellä. M-Filesin tietotyön automaatioalusta hyödyntää generatiivista tekoälyä ja automaatiota tietotyön tehokkuuden parantamiseksi. M-Files automatisoi koko prosessin dokumenttien luomisesta ja hallinnasta työnkulkujen automatisointiin, yhteistyöhön sidosryhmien kanssa, tiedonhakuun, tietoturvaan, vaatimustenmukaisuuteen ja jäljitysketjuihin. Metatietopohjainen M‑Files tarjoaa ylivoimaisen tekoälykokemuksen tiedon saatavuuden, luottamu