M-Filesin teknologiayhteistyö kanadalaisen FileFacetsin kanssa mahdollistaa tietojen yhdistämisen Documentumista, OpenTextistä ja IBM FileNetistä

Älykkään tiedonhallinnan edelläkävijä M-Files Oy on aloittanut yhteistyön kanadalaisen FileFacetsin kanssa. FileFacetsin teknologioiden avulla M-Files tarjoaa suoran pääsyn muissa liiketoimintasovelluksissa sijaitsevaan tietoon yhden käyttöliittymän kautta ilman tietojen siirtämistä.

M-Files on aloittanut teknologiayhteistyön FileFacetsin kanssa, joka on erikoistunut edistykselliseen tiedon etsintään, analysointiin, yhdistämiseen sekä siirtoihin. FileFacetsin teknologioihin perustuvat integraatiot mahdollistavat tietojen yhdistämisen useista eri tietovarastoista ja järjestelmistä "saman katon alle" M-Filesin älykerrosteknologian avulla.

M-Files 2018 -ohjelmistoratkaisun myötä julkaistu älykerrosteknologia tarjoaa nopean pääsyn kaikkeen liiketoimintatietoon riippumatta siitä, mihin järjestelmään tai paikkaan tieto on tallennettu (verkkolevyt, SharePoint, CRM, ERP ja muut liiketoimintasovellukset). Käyttäjät voivat etsiä tietoa ilman tiedon siirtämistä järjestelmästä toiseen ja häiritsemättä muiden käyttäjien työskentelyä eri järjestelmissä. Ulkoisissa järjestelmissä olevaa tietoa voidaan myös rikastaa metatiedoilla, jolloin tieto on jatkossa helpommin löydettävissä merkityksen ja asiayhteyden perusteella. Dokumentit voidaan luokitella vaikkapa tyypin mukaan (esimerkiksi sopimus tai tarjous). Tämän myötä saadaan käyttöön myös tiedonhallinnan laajat toiminnallisuudet, kuten versionhallinta, automaattiset suojausasetukset, muokkausvaraukset, työnkulut, sähköpostihälytykset sekä erilaiset yhteistoiminnan muodot.

"M-Files on johtava tiedonhallinnan toimittaja, jonka ratkaisut mahdollistavat sen, että tiedon fyysisellä sijaintipaikalla ei ole enää merkitystä. Kun tietoa on tallennettuna useisiin eri liiketoimintasovelluksiin ja kaiken tämän tiedon hallinta turvallisesti ja vaatimustenmukaisesti on hankalaa, yritykset tarvitsevat joustavia ja helppokäyttöisiä ratkaisuja, joiden avulla koko liiketoimintatieto saadaan hallintaan", toteaa FileFacetsin toimitusjohtaja Chris Perram.

Nyt julkistettu yhteistyö FileFacetsin kanssa lisää M-Filesin älykerrokseen pääsyn muun muassa seuraaviin järjestelmiin:

• OpenText Content Server ja OpenText eDocs
  • IBM FileNet
  • Documentum
  • iManage
  • Laserfiche

"Perinteisesti tiedonhallintajärjestelmien uusiminen ja kehittäminen on vaatinut isojen tietomäärien siirtämistä järjestelmästä toiseen. Tämä on usein kallista ja aikaa vievää, mikä estää hyvien kehityshankkeiden edistämisen. M-Files sen sijaan tarjoaa suoran pääsyn kaikkiin tietovarastoihin ilman, että olemassa olevia järjestelmiä tarvitsee muuttaa. M-Files myös hyödyntää tehokkaasti tekoälyä tiedon luokittelussa ja hallinnassa sekä auttaa tunnistamaan eri järjestelmissä sijaitsevat kriittiset dokumentit, kuten umpeutuvat sopimukset tai henkilötietoja sisältävät dokumentit. M-Files 2018:n myötä eri järjestelmissä oleva tieto on vain parin klikkauksen päässä – myös mobiililaitteilla. Kaikki tämä tuo työskentelyyn tehoa ja poistaa samalla tietosiilot eri järjestelmien välillä", kertoo M-Files Oy:n tuotehallintajohtaja Mika Javanainen.

Tutustu tarkemmin: M-Files 2018 ja älykerrosteknologia mahdollistavat uuden tavan hallita tietoa.

FileFacets

FileFacets is a Software-as-a-Service (SaaS) platform that performs sophisticated data discovery and content search of structured and unstructured data within corporate networks, servers, content management systems, email, desktops and laptops. FileFacets identifies sensitive information and personal data, removes redundant data and facilitates the secure transfer of content between repositories, mitigating risk and assisting businesses worldwide in their privacy compliance and data management efforts. Learn more: http://filefacets.com.

Tutustu videon avulla M-Files 2018 -ohjelmistoon
Siirry videokanavalle

M-Files tarjoaa älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoratkaisuja, joiden avulla organisaatiot saavuttavat merkittäviä liiketoimintaetuja tehostamalla toimintaansa ja prosessienhallintaansa. M-Files toimii täysin uudella tavalla verrattuna perinteisiin järjestelmiin: M-Files yhdistää eri järjestelmät ja niissä olevan liiketoimintatiedon läpi koko organisaation häiritsemättä nykyisten järjestelmien käyttöä ja prosesseja ‒ ja ilman tietojen siirtämistä. M-Files poistaa tietosiilot sekä tarjoaa dynaamisen 360 asteen näkymän ja pääsyn kaikkeen liiketoimintatietoon riippumatta siitä, mihin järjestelmään tai paikkaan tieto on tallennettu. Eri järjestelmien tuottama tieto on yhtenäisesti koko liiketoiminnan käytössä. Käyttäjät löytävät nopeasti oikean tiedon ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

Arvostetut kansainväliset markkinatutkimuslaitokset ovat nostaneet M-Filesin maailman johtavien toimijoiden joukkoon. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Caverion, Finavia, Fingrid, Rovio, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi

27 miljoonan euron rahoitus ohjelmistoyhtiö M-Filesille19.7.2018 15:00Tiedote

M-Files käyttää rahoituksen kansainväliseen kasvuun, kumppaniverkoston laajentamiseen sekä tutkimuksen ja kehityksen kiihdyttämiseen Euroopassa. Yhtiö laajentaa toimintojaan Isossa-Britanniassa, Saksassa, Ranskassa, Australiassa ja Yhdysvalloissa sekä panostaa älykkään tiedonhallinnan tuotekehitykseen. Lainan takaajana on Euroopan strategisten investointien rahasto, joka on osa menestynyttä Junckerin suunnitelmaa.

M-Filesin vauhti kiihtyi: liikevaihto yli 50 M€ ja kasvua 37 %14.2.2018 08:12Tiedote

Ohjelmistoyhtiö M-Files Oy jatkaa kasvuaan johtavana tiedonhallinnan toimittajana: vuonna 2017 liikevaihto oli 52,6 miljoonaa euroa, ja kasvua edellisen vuoden 38,6 miljoonaan oli 37 prosenttia. Kasvu on kiihtynyt vuoteen 2016 verrattuna, jolloin liikevaihto nousi 28 prosenttia. Yhtiön liikevaihto on kasvanut yli 750 prosenttia kuuden viimeisen vuoden aikana. Yhtiö uskoo vahvan kasvun jatkuvan myös tulevina vuosina.