Maailmalla tunnettu, Suomessa leivottu Finn Crisp loi uutuuden
Vuonna 1952 esitellyt, Suomessa edelleen leivotut Finn Crisp -hapankorput saavat ainutlaatuisen makunsa aidosta taikinajuuresta ja täysjyvärukiista. Uudet Finn Crisp Snacksit ovat myös leivottu kotimaisesta täysjyvärukiista ilman upporasvaa ja niiden maku on viimeistelty mausteilla. Uusi vehnätön napostelutuote on tarkoitettu kevyeksi ja maukkaaksi energiantuojaksi aterioiden välillä tai rasvaisten perunalastujen sijaan pikkusuolaiseksi nautittavaksi tapahtumiin, elokuviin, illanistujaisiin tai vaikka picnic-koriin. Makuvaihtoehtoja on kaksi: ranskankerma ja sipuli sekä paahdettu paprika ja savustettu chili.
”Usein unohtuu, että Helsingin kisoissa vuonna 1952 esiteltiin Lonkeron lisäksi myös toinen suosittu suomalainen elintarvikeinnovaatio, eli Finn Crisp -hapankorppumme. Finn Crispistä onkin tullut maailmalla yleisnimi hapankorpulle ja se on kohta 70 vuoden ajan ollut maailman myydyin lajissaan. Nyt onkin hyvä hetki tulla mukaan napostelumarkkinalle uusilla Suomessa leivotuilla snackseillä. Ne voittivat tuotekehitysvaiheessaan kaikki tekemämme makutestit joten uskon, että tässä on tiedostavankin kuluttajan seuraava napostelusuosikki paitsi Suomessa, myös maailmalla”, kertoo Finn Crispiä valmistavan Lantmännen Cerealia Oy:n Brand & Portfolio Manager Emilia Taxell ja jatkaa: ”Erityisen suurta ylpeyttä tunnemme päästessämme takaisin Helsingin Olympiastadionille, jonka tapahtumissa on luonnollinen tarve kevyemmälle ja terveellisemmälle naposteltavalle.”
Paluu Helsingin Olympiastadionille
Finn Crispin ja Helsingin Olympiastadionin yhteistyön historia ulottuu vuoteen 1952, jolloin maailmalle esiteltiin ohut ja rapea, helposti nautittava ruisleipä. Onkin luontevaa, että uusi Finn Crisp on vahvasti läsnä 2020 avattavalla uudistuneella olympiastadionilla virallisena yhteistyökumppanina.
”Uudistettu olympiastadion on ympärivuotinen paikka kohtaamisille ja Finn Crisp on juuri sellainen, pitkän yhteisen historian kanssamme jakava brändi, jonka kanssa on helppo tarjota elämyksiä. Maistuva ja terveellinen suomalainen ruis uudessa muodossa sopii hyvin olympiastadionin tarinaan ja siihen tunteeseen, jota tulemme stadionilla vieraillemme tarjoamaan”, kertoo Helsingin Olympiastadionin viestintä- ja markkinointijohtaja Marju Paju.
Finn Crisp tulee olemaan Helsingin Olympiastadionin virallinen napostelutuote ja pikkusuolainen. Sen löytää paitsi Stadionille tulevista tarjoilupisteistä ja ravintoloista, myös kokous-, ja hospitality-palveluiden tarjoamasta sekä Stadionin vierailukeskuksen myymälästä.
Finn Crisp on myös mukana Kunnossa kaiken ikää -ohjelman koordinoimassa #porraspäivät -kampanjassa 4.-10. marraskuuta. Kampanjan tavoitteena on herätellä työyhteisöjä pieniin, jokapäiväisiin valintoihin oman terveyden edistämiseksi.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Emilia Taxell, Portfolio and Brand Manager Crisp, Lantmännen Cerealia Oy, puh. 044 7821322 tai Emilia.taxell@lantmannen.com
Samuel Sorainen, Wolfcom Oy, 0400 579 653 tai samuel.sorainen@wolfcom.fi
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland
Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Wolfcom
Tapio Lehtisen Galiana WithSecure maaliin odoteltuaan loppusuoran tuulia ankkurissa25.4.2024 14:57:37 EEST | Tiedote
Tapio Lehtisen kipparoima Galiana WithSecure purjehti Ocean Globe Race -maailmanympäripurjehduksen maaliin Isle of Wightin Cowesiin myöhään keskiviikkoiltana. Kilpailun loppuosa oli suomalaisvenekunnalle erittäin vaikea, mutta perille saapui hymyilevä, onnellinen sekä silminnähden kaikkensa antanut joukkue.
Näyttelijä Peter Franzénille uusi rooli juoma-alalla25.4.2024 12:22:27 EEST | Tiedote
Vuosi sitten esitelty suomalainen Lingoncello-käsityölikööri panostaa kansainvälistymiseen näyttelijätähti Peter Franzénin avulla. Lingoncello kuuluu kansainvälisessä kasvussa olevaan cello-juomien kategoriaan, jonka tunnetuin edustaja on italialainen limoncello. Suomessa keksitty ja kotimaisista puolukoista valmistettu likööri haastaa markkinaa pohjoisen tyylikkyydellä, laadulla ja ainutlaatuisella maulla. Suomen kansainvälisesti menestyneimpiin kuuluva näyttelijä Peter Franzén tulee vauhdittamaan Lingoncellon koti- ja kansainvälistä kasvua liittymällä juoman innovoineen Mother’s Milk Beveragesin osakkaaksi. Yhtiö on kehittänyt myös kulttimainetta nauttivan Puolustuslaitos-juomaperheen.
Minor Hotels yhtenäistää yritysilmeensä, NH Hotel Groupin uudeksi nimeksi Minor Hotels Europe & Americas23.4.2024 09:00:41 EEST | Tiedote
Globaaliin Minor Hotels -konserniin kuuluva NH Hotel Groupin vuosikokous päätti, että yhtiö toimii jatkossa nimellä Minor Hotels Europe & Americas.
Keväisiä elämyksiä Virossa10.4.2024 13:00:41 EEST | Tiedote
Keväällä luonto herää eloon ja ensimmäiset auringonsäteet kutsuvat ulkoilmaan pitkän ja pimeän talven jälkeen. Muuttolinnut palaavat pohjoiseen etsimään kumppania ja pesäpaikkaa tositarkoituksella. Keväisin myös viherpeukaloa syyhyttää päästä työntämään sormensa multaan ja seuraamaan uuden kasvun ihmettä. Mutta ennen varsinaisen kevään tuloa Viron alavat suomaat käyvät läpi niin kutsutun viidennen vuodenajan, joka on täynnä luonnonihmeitä. Kokosimme vinkkejä ainutlaatuisiin luontoelämyksiin keväisessä Virossa.
Menevä sähköisti Tampereen taksimarkkinan Tesloilla ja 5€ kyydeillä4.4.2024 10:00:12 EEST | Tiedote
Kotimainen Menevä taksipalvelu aloitti toiminnan Tampereella ja toi kaupungin katukuvaan sähköautoista koostuvan taksilaivueen. 12 Teslan voimin Tampereella huhtikuun 4. aloittanut Suomen suurin taksialan yhtiö on uusi vaihtoehto vähäpäästöistä ja laadukasta kyytiä arvostavalle matkustajalle. Menevän voi helpoiten tilata sovelluksella, jossa Tampereen kyytien kiinteät hinnat alkavat viidestä eurosta ja ovat kiireisimpäänkin aikaan kaupungin keskustan alueen taksitolppia edullisempi.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme