Maailmantalous 2018: Kuplia ilmassa – taloudessa vai samppanjassa?

Keskiviikko 7.2.2018 klo 8.30-9.30 WTC Helsinki, Marskin Sali (2. krs), Aleksanterinkatu 17, Helsinki

Tervetuloa WTC Helsinki Clubin yhdessä Keskuskauppakamarin ja Kansainvälinen kauppakamari ICC:n järjestämään ajankohtaistilaisuuteen, jossa keskustelun teemoina mm. teollisuusmaiden ja kehittyvien markkinoiden talousnäkymät ja näkymät yrityksille. Tilaisuus on avoin median edustajille.

Tilaisuuden avaus
Timo Vuori
, maajohtaja, Kansainvälinen kauppakamari ICC
Puheenjohtaja, WTC Helsinki Club

Suomen, Euroopan ja muiden teollisuusmaiden talousnäkymät
Johnny Åkerholm
, Keskuskauppakamarin neuvonantaja

Kiinan ja muiden kehittyvien markkinoiden taloustilanne

Iikka Korhonen, tutkimuspäällikkö, Suomen Pankin siirtymätalouksien tutkimuslaitos BOFIT

Keskustelu ja johtopäätökset yritysten kannalta

Ilmoittautumiset 6.2.2018 klo 13 mennessä: Keskuskauppakamarin viestintäjohtaja Patrik Lindfors patrik.lindfors@chamber.fi tai 050 5124005.

Ifo-kysely: Suomen vientimarkkinoiden näkymät heikkenevät8.5.2018 12:09Tiedote

Orastavia merkkejä maailmantalouden suhdannehuipusta13.11.2017 14:00Tiedote